Żydzi zabrali Polakom PRL i socjalizm

Data: 2011-07-31 07:49:04
Autor: Narodowiec z NSZ
Żydzi zabrali Polakom PRL i socjalizm
Wpakowali nas w błędne koło żydowskiego kapitalizmu. A my głupi wierzyliśmy,
że może się nam żyć jeszcze lepiej niż w czasach PRL. Okazało się jednak
inaczej. PRL to był optymalny ustrój dla polskiej tkanki narodowej. Wiodącą
ideologią był narodowy socjalizm - nikt nie kazał Polakom wierzyć w
żydowsko-katolickie gusła, Polacy mieli silne oparcie w aparacie państwowym,
każdy miał pracę i swoje mieszkanie. No i Rosjanie nas bardzo wtedy lubili,
nie to co teraz. Pochodzę z wielopokoleniowej patriotycznej polskiej rodziny i bardzo żałuję,
że tak się dałem wyrolować Żydom i że nosiłem wtedy ten znaczek żydowskiej
Solidarności. Gdybym wiedział, co będzie potem, to bym się zapisał do SB.

Data: 2011-07-31 12:01:38
Autor: u2
W dniu 2011-07-31 09:49, Narodowiec z NSZ pisze:
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Hei hie kolejny prowok nadajacy z GWna :)

Data: 2011-07-31 14:41:03
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Narodowiec z NSZ" <mkarawan.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j131dg$rsg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie zpaominaj, że to właśnie Żydzi wpakowali nas na dziesiątki lat w obłędny i zbrodniczy system socjalistyczny PRL, który kompletnie zniszczył nas mentalnie i ekonomicznie.
Ten system trwa jeszcze w kilku krajach - Korea Płn., Kuba. Te kraje jakoś nie wyglądają na kwitnące.
AZ

Data: 2011-07-31 16:40:17
Autor: stevep
Dnia 31-07-2011 o 14:41:03 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

Ty masz wrodzony tak daleko posunięty debilizm, czy dotknęła cię jakaś  katastrofa?

--
stevep

Data: 2011-07-31 14:56:17
Autor: obserwator
Żydzi zabrali Polakom PRL i socjalizm
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Ty masz wrodzony tak daleko posunięty debilizm, czy dotknęła cię jakaś  katastrofa?

Na co ty liczysz? Wyzwiskami faktow historycznych obalic sie nie da.
Tylko glupki i wlasnie debile maja taki spsob rozumowania.

Wczoraj zamiescilem linki do filmu dokumentalnego. Syn jednego z komunistow
ktory wprowadzal na sile komunizm w Polsce - Dawid Warszawski, zatrudniony w
GazWyb, nadal usiluje wychowywac polskie spoleczenstwo i kreowac nowego
czlowieka. Teraz juz nie homosowietikusa, ale eurosowietikusa.

New Poland ?

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2129187&MID=%3Cj10r1i%24p9s%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2011-07-31 15:46:08
Autor: obserwator
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
New Poland ?

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2129187&M
ID=%3Cj10r1i%24p9s%241%40inews.gazeta.pl%3E

W zwiazku z tym filmem, nasuwa sie pytanie: dlaczego w polskiej dyplomacji
nadal zatrudnia sie sowieckich agentow?

Na chwile obecna ,,tylko'' 237, sie przyznalo do zwiazkow z sowiecka agentura.

A ilu sie jeszcze nie przynalo, a nadal pracuje w polskiej dyplomacji?

http://www.blogpress.pl/node/9261

Data: 2011-07-31 17:14:25
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e354d63$0$3495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

???????
To jak w takim razie nazwać ten zbrodniczy system, gdzie okradli nas nawet przy kapitale początkowym!
www.zus-okrada-ludzi.za.pl

boukun

Data: 2011-07-31 15:42:33
Autor: obserwator
[...]

neokomunizm, czyli komunizm z ludzka twarza.  Najpierw okradziono kapitalistow
i burzujow, a teraz okradziono spoleczenstwo ktore zylo w PRL-u.
 - przepoczwarzono sie w kapitalistow.

Data: 2011-07-31 17:46:02
Autor: boukun
Żydzi zabrali Polakom PRL i socjalizm

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j13t59$h74$1inews.gazeta.pl...

???????
[...]

Ale ci wcześniejsi kapitaliści też nie byli bez winy... Bo na kim się dorobili kapitału?

A spróbuj teraz zabrać kapitalistom te ukradzione przez nich narodowi fabryki... Za kilkadziesiąt lat będą wołać odszkodowania...

boukun

Data: 2011-07-31 15:52:47
Autor: obserwator
[...]

ty tez dorobiles sie podobno domu? czy jestes kapitalista ?
Czy jakis podobnie myslacy czlowiek jak ty, moze ci go teraz odebrac sila?

Jak bedziesz reagowal na takie pojmowanie sprawiedliwosci spolecznej, jesli
ktos zacznie twierdzic, ze twoj dom trzeba ci odebrac, bo niewiadomo jak sie
do niego dorobiles?

Data: 2011-07-31 18:01:27
Autor: boukun

.
[...]

Dom to ja własnymi rękami wybudowałem i własnymi rękami zapracowałem na materiał. Dom to jeszcze nie kapitał...
A fabryki z PRLu nikomu nie ukradłem...

boukun

Data: 2011-07-31 16:14:08
Autor: obserwator
> [...]

Dom to ja własnymi rękami wybudowałem i własnymi rękami zapracowałem na materiał. Dom to jeszcze nie kapitał...

ale ci buruje i kapitalisci ktorym komunisci odebrali ich wlasnosc tez sie do
niej dorobili dlatego, ze byli ludzmi przebojowymi. Nie kradli, tylko
pracowali,przede wszytkim najpierw wlasnymi rekami, a pozniej glowa.

To po *okraglym stole*, ludzie wywodzacy sie wlasnie z komuny, rzucili haslo:
pierwszy milion trzeba ukrasc.

No i ci co mieli te mozliwosci, bo wywoadzili sie z komuny, okradli w rozny
sposob spoleczenstwo, a teraz sa milionerami. Prawdziwi kapitalisci w ten sposob nie dochodzili do swoich majatkow.

Rozumiesz roznice pomiedzy obecnymi kapitalistami polskimi, a tymi ktorych
komunisci okradli i wymordowali?

Data: 2011-07-31 18:18:34
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j13v0g$mhb$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Prawdziwi kapitalisci w ten sposob nie dochodzili do swoich majatkow.

Rozumiesz roznice pomiedzy obecnymi kapitalistami polskimi, a tymi ktorych

Dałem ci zawoalowany przykład. Dzisiejsi włodarze rzadzący Polską też nabyli w nieprawy sposób wielkie majątki, nie traktując złodziejskiej prywatyzacji za zgodne z prawem.. Spróbuj im zabrać te majątki za kilkadziesiąt lat, to będzie aj, waj, giewałt, oddajcie nam nasze majątki...
Kto za 50 lat dojdzie, jak dorobili się ich przodkowie majatków?

Ruskie byli najsprawiedliwsi, zabrali księżom pola i rozparcelowali między polskich chłopów. Chłop sieje, zbiera i żywi...

boukun

Data: 2011-07-31 16:34:30
Autor: obserwator
[...]

zrozum czlowieku, ze ludzmi ktorzy sie przepoczwazryli w kapitalistow, sa
glownie komunisci. Dzieki Jaruzelskiemu i Kiszczakowi i pomocy zydokomuny, wprowadzono ten neokomunizm w Polsce. Historia sie powtarza, tylko ze teraz
operacje przeprowadzono rekami dzieci komunistow.

Ruskie byli najsprawiedliwsi, zabrali księżom pola i rozparcelowali między polskich chłopów. Chłop sieje, zbiera i żywi...

Jesli ruskie byly takie sprawiedliwe, to ja ci zycze, aby tobie zabrano dom.
Zobaczymy wowczas jak bedziesz wrzeszczal o sprawiedliwosci spolecznej w stylu
ruskim.

Data: 2011-08-01 01:23:13
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1406m$pre$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jaki neokomunizm. Mamy feudalizm. Ile kapitalizmu jeszcze chcesz w kapitaliźmie, żeby ludzi całkiem dobić? Ruskie robotnikom i szarym ludziom dawali, a nie zabierali. Zabierali kułakom i wyzyskiwaczom i dobrze tak!

boukun

Data: 2011-07-31 19:29:31
Autor: jadrys
Ĺťydzi zabrali Polakom PRL i socjalizm
W dniu 2011-07-31 17:46, boukun pisze:

A spróbuj teraz zabrać kapitalistom te ukradzione przez nich narodowi fabryki...
boukun

Kwik kapitalistycznych świń o niesprawiedliwości słyszalny byłby przez wieki.

Data: 2011-07-31 19:30:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-31 14:41, Kaczysta pisze:
[...]

Co ty biedny człowieczku  tak naprawdę wiesz o tych krajach? Założę się Ĺźe tylko to co usłyszysz w propagandzie mediĂłw ktĂłra codziennie cie tymi sensacjami  karmi.

Data: 2011-08-01 01:44:30
Autor: stevep
Dnia 31-07-2011 o 19:30:04 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Co ty biedny człowieczku  tak naprawdę wiesz o tych krajach? Założę się  że tylko to co usłyszysz w propagandzie mediów która codziennie cie tymi  sensacjami  karmi.

Dokładnie tak samo jak i ty.

--
stevep

Żydzi zabrali Polakom PRL i socjalizm