Żydzi zaplanowali pochować Kaczyńskiego na Wawelu

Data: 2011-03-19 20:33:47
Autor: boukun
Żydzi zaplanowali pochować Kaczyńskiego na Wawelu
Pomysł pochówku pary prezydenckiej na Wawelu narodził się na spotkaniu zorganizowanym przez dziennikarkę Radia Zet Monikę Olejnik - czytamy w serwisie internetowym "Wprost". Tygodnik publikuje fragmenty książki "Smoleńsk. Zapis śmierci".

Koncepcja od początku budziła kontrowersje. Przeciw Wawelowi był między innymi Bronisław Komorowskiego, którego kard. Stanisław Dziwisz nazwał z tego powodu "durniem" - czytamy we "Wprost".

Tygodnik pisze, że w niedzielę wieczorem 11 kwietnia 2010 roku w Pałacu Prezydenckim pojawiła się dziennikarka Radia Zet Monika Olejnik. Wzięła udział w różańcu odprawionym w prezydenckiej kaplicy. Po wyjściu z nabożeństwa przypomniała sobie, że od wielu miesięcy umawiała się z Lechem Kaczyńskim na kolację. Postanowiła, że tym razem to ona zaprosi na kolację współpracowników Lecha Kaczyńskiego.

      REKLAMA Czytaj dalej

"A co z pogrzebem?"

Przed północą rozmowa zeszła na temat miejsca pochówku prezydenckiej pary. Przy stole siedzieli między innymi Paweł Kowal i Adam Bielan. "Co z pogrzebem? Macie jakiś pomysł?" - miała spytać Olejnik.

Kowal powiedział wówczas, że możliwości jest kilka. Padły propozycje archikatedry w Warszawie, Świątyni Opatrzności Bożej, cmentarza na Powązkach, gdzie znajduje się rodzinny grobowiec prezydenta i wreszcie Wawelu.

W poniedziałek rano machina ruszyła. Jarosława Kaczyńskiego przekonać mieli - jak pisze "Wprost" - Adam Bielan i Michał Kamiński.GIF89a

Data: 2011-03-19 14:41:50
Autor: Darecki
Czy Adrianna Niedzwiecka jest dziewicą

[...]

Jak tam Niedzwiecki błona córki? Przebił ją ktoś?

Data: 2011-03-19 20:43:49
Autor: boukun

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:im30tq$get$1speranza.aioe.org...

[...]

Jak tam

A ciebie Tzva co tak gryzie?

boukun

Data: 2011-03-19 14:50:59
Autor: Darecki
[...]

Martwi mnie, że nie uczysz córki serwowania kolegom lodów. Wyrośnie ci na zakompleksioną wieśniarkę i
jakiś Niemiec będzie miał z nią spory kłopot. Może zacznij z nią wspólnie oglądać pornusy.

Data: 2011-03-19 20:53:24
Autor: boukun

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:im31f1$ihi$1speranza.aioe.org...

[...]

To nie ten wątek przygłupie. Martw się o swoje przyszłe dzieci. Boisz sie mieć dzieci?

boukun

Data: 2011-03-19 14:59:48
Autor: Darecki
Czy Adrianna Niedzwiecka jest dziewicą

To nie ten wątek przygłupie.

Jak nie ten, jak widzę że ten?

Martw się o swoje przyszłe dzieci.

Martwię się o wszystkie dzieci, a twoja córka jest w wieku tej dziewicy którą chciałeś bez powodzenia przebić. Nie jesteś ciekawy, czy Adriannę ktoś już odlewaczył i pozbawił kłopotu z którym ty musiałeś się tak męczyć?

Boisz sie mieć dzieci?

Nie, mam ich sześcioro a siódme w drodze.

Data: 2011-03-19 21:16:17
Autor: boukun
Czy Tzva jest zboczeńsem?

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:im31vh$jkp$1speranza.aioe.org...

To nie ten wątek przygłupie.

Jak nie ten, jak widzę że ten?

Martw się o swoje przyszłe dzieci.

Martwię się o wszystkie dzieci, a twoja córka jest w wieku tej dziewicy

Słuchaj skurwysynu, czy ja się czepiam twoich dzieci? Chcesz być bohaterem, to podaj publicznie nazwisko swoich dzieci łajzo i o nich zacznij pisać, a nie czepiaj się Tzvelu moich dzieci...

boukun

Data: 2011-03-19 15:22:46
Autor: Darecki
Czy Adrianna Niedzwiecka jest dziewicą

Słuchaj skurwysynu, czy ja się czepiam twoich dzieci?

Nie. A masz chęć? Bo jakoś ostatnio młode dziewczyny biegają ci po głowie. Nie jesteś Niedzwiecki pedofilem?

Chcesz być bohaterem, to podaj publicznie nazwisko swoich dzieci łajzo i o nich zacznij pisać, a nie czepiaj się Tzvelu moich dzieci...

Sprawdź czy się wszystko zgadza:

Jarosław Niedźwiecki
ul. Łużycka 75
58-100 Świdnica

Szkoła Podstawowa Nr 8
im. Kawalerów Orderu Uśmiechu
ul. Wałbrzyska 39
58-100 Świdnica

Oświadczenie

Szanowna Dyrekcjo Szkoły Podstawowej nr 8 w Świdnicy, uwzględniając stopień dojrzałości naszej córki Adrianny Niedźwieckiej, uczennicy klasy szóstej "a"....

Data: 2011-03-19 21:37:07
Autor: boukun
Czy Tzva jest zboczeńcem?

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:im33aj$mu0$1speranza.aioe.org...

Słuchaj skurwysynu, czy ja się czepiam twoich dzieci?

Nie.

Każdy tutaj doskonale wie Tzva, że to ty tę prowokację startujesz. Musi coś ciebie bardzo, ale to bardzo gryźć z mojego powodu. Jakkolwiek do mnie zawsze się możesz zwrócić z problemem, co ci leży na sercu, to nikt nie pozwoli sobie na poniżanie publicznie jego dzieci. Oświadczam ci gnojku, że jeśli kiedykolwiek zostaną twoje dane osobowe mi ujawnione, będziesz miał ciężkie życie... Nie wiem, co chcesz osiągnąć tym sposobem, ale z pewnością nie zaskarżysz sobie w ten sposób u nikogo sympatii... Takie skurwysyńskie zagrania świadczą tylko o twojej słabości i wrogości do mnie, zatem jesteś i tak przegrany...

boukun

Data: 2011-03-19 15:45:48
Autor: Darecki
Czy Adrianna Niedzwiecka jest dziewicą

Każdy tutaj doskonale wie Tzva, że to ty tę prowokację startujesz. Musi coś ciebie bardzo, ale to bardzo gryźć z mojego powodu.

No gryzie, zastanawiam się czy jesteś pedofilem i czy córka Adrianna była/jest przez ciebie molestowana seksualnie. Pisałeś już kilka razy o swoich "przypałach" w obecności mlodych dziewczynek,   to skojarzenia są chyba oczywiste. To jak, jesteś pedofilem? Jak się przyznasz to ci ulży.

>Jakkolwiek do
mnie zawsze się możesz zwrócić z problemem, co ci leży na sercu,

Dlatego właśnie sie do ciebie zwracam.

> Oświadczam ci
gnojku, że jeśli kiedykolwiek zostaną twoje dane osobowe mi ujawnione, będziesz miał ciężkie życie...

Jutro muszę kupić sobie pistolet, z tobą to nic nie wiadomo, od tego siedzenia w domu może ci kiedyś zdrowo odpierdolić.

Data: 2011-03-19 21:49:02
Autor: boukun
Czy Tzva jest zboczeńcem?

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:im34lp$q73$1speranza.aioe.org...

Każdy tutaj doskonale wie Tzva, że to ty tę prowokację startujesz. Musi coś ciebie bardzo, ale to bardzo gryźć z mojego powodu.

No gryzie, Jutro muszę kupić sobie pistolet,

A teraz spierdalaj przegrana życiowa łajzo......

boukun

Data: 2011-03-19 15:55:53
Autor: Darecki
Czy Adrianna Niedzwiecka jest dziewicą

A teraz spierdalaj przegrana życiowa łajzo......

boukun

LOL
Niedzwiecki, jesteś niski, łysy, brzydki, bez wykształcenia, bez pracy od kilkunastu lat, na utrzymaniu żony sprzataczki, dlatego jedyną ważną rzeczą w twoim przegranym życiu jest internet...

Data: 2011-03-19 21:59:42
Autor: boukun
Czy Tzva jest zboczeńcem

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:im358m$rhi$1speranza.aioe.org...

A teraz spierdalaj przegrana życiowa łajzo......

boukun

LOL
Niedzwiecki, jesteś niski, łysy, brzydki,

Masz kompleksy Tzva, te twoje wyjazdy powyżej świadczą o twojej słabości do mnie... Chciałeś przynajmniej tu zaistnieć i poczułeś się przeze mnie zagrożony? Co za bul...

boukun

Data: 2011-03-19 16:09:52
Autor: Darecki
Czy Adrianna Niedzwiecka jest dziewicą

Masz kompleksy Tzva, te twoje wyjazdy powyżej świadczą o twojej słabości do mnie...

Niedzwiecki, bądź poważny, żeby mieć do ciebie słabość trzeba być ślepym pedałem.

> Chciałeś przynajmniej tu zaistnieć i poczułeś się przeze mnie
zagrożony? Co za bul...

No poczułem, przecież jesteś gwiazdą internetu, politykiem od wielkich poruszeń...ale tylko do czasu kiedy masz włączony komputer, a od poniedziałku do niedzieli, jesteś niskim, łysym, brzydkim chłopkiem, bez wykształcenia, bez zawodu, bez pracy, od kilkunastu lat na utrzymaniu żony sprzątaczki. Marzenia i internet to jest wszystko co ci zostało w tym twoim oszczanym życiu, dlatego tak bardzo tęsknisz za PRL.

Data: 2011-03-19 22:12:56
Autor: boukun
Czy Tzva jest zboczeńcem?

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:im362s$tar$1speranza.aioe.org...

Masz kompleksy Tzva, te twoje wyjazdy powyżej świadczą o twojej słabości do mnie...

Niedzwiecki, bądź poważny, żeby mieć do ciebie słabość trzeba być ślepym pedałem.

Tak Tzva, jesteś po głupim Piotrusiu moim największym wielbicielem. Nikt mi tyle czasu i energii nie poświęca co ty. Idź ty psycholu w pizdu, bo mi kolacja stygnie...

boukun

Data: 2011-03-19 16:20:47
Autor: Darecki
Czy Tzva jest zboczeńcem?

Tak Tzva, jesteś po głupim Piotrusiu moim największym wielbicielem.

Bądź poważny, nikt nie wielbi przygłupów, ale można ich kopać kiedy o to proszą.

> Nikt mi tyle czasu i energii nie poświęca co ty.

Dzisiaj może poświęciłem ci pół godziny, a ty siedzisz tutaj od rana do nocy, jak prawdziwy wielbiciel Żydów, bo nikt inny nie poświęca im tyle czasu co ty.

Idź ty psycholu w pizdu, bo mi kolacja stygnie...

No to spierdalaj jeść, a jutro opisz co teściowa ma do powiedzenia na temat braku błony dziewiczej u twojej córki. Jak się dowie, że to twoja sprawka, to   ci wszystkie włosy z dupy powyrywa.

Żydzi zaplanowali pochować Kaczyńskiego na Wawelu