Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego

Data: 2010-11-05 16:02:32
Autor: boukun
Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego
Od kiedy Bronisław Komorowski wprowadził do kancelarii prezydenckiej Żyda Mazowieckiego i obsadził swój urząd innymi starymi Żydami, kiszczakowskimi doradcami, nic nas, prawdziwych Polaków już nie zdziwi...

Znowu zamieszanie wokół Orderu Orła Białego - Michnik dostaje, Gwiada rezygnuje
Adam Michnik, Jan Krzysztof Bielecki, Aleksander Hall oraz biskup Alojzy Orszulik mają zostać odznaczeni przez prezydenta Bronisława Komorowskiego Orderem Orła Białego. W związku z tą decyzją z zasiadania w kapitule odznaczenia zrezygnował b. Rzecznik Interesu Publicznego Bogusław Nizieński. Z podobnym zamiarem nosi się Andrzej Gwiazda.

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/463627,znowu_zamieszanie_wokol_orderu_orla_bialego_michnik_dostaje_gwiada_rezygnuje.html

Hańba! Hańba! Hańba!

http://www.youtube.com/watch?v=lCyCZnn3g0I

Przydałby się jakiś odważny student, który by podczas planowanej uroczystości zadał głośno pytanie, panie prezydencie Komorowski, czy jest pan Żydem?

boukun

Data: 2010-11-05 16:26:14
Autor: rAzor
Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Od kiedy Bronisław Komorowski wprowadził do kancelarii prezydenckiej
Żyda Mazowieckiego i obsadził swój urząd innymi starymi Żydami,
kiszczakowskimi doradcami, nic nas, prawdziwych Polaków już nie zdziwi...

I co kretynie? PełO/UW nadal cacy?
Wydymali cię bez mydełka, tympa małpo.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-05 16:28:41
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ib17ml$akf$1news.onet.pl...
[...]

Czego się wydymasz głupi kundlu? Kto tu się sprzecza co jest lepsze, kiła czy rzeżączka?

boukun

Data: 2010-11-05 16:36:48
Autor: rAzor
[...]

Wybrałeś kiłę, a jej postępy byłyby porażajace, gdyby nie fakt, ze masz galaretę we łbie od urodzenia.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-05 16:38:06
Autor: Neko_apolityczny
Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego
Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał

Wybrałeś kiłę, a jej postępy byłyby porażajace, gdyby nie fakt, ze masz galaretę we łbie od urodzenia.

Katolikow rozmowy (nie)kontrolowane. :)

Data: 2010-11-05 16:46:33
Autor: rAzor
Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego
Darz bór! Użytkownik... he he - Neko_apolityczny raczył napisać:

boukun nie jest katolikiem.
Jest żydem.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-05 17:43:40
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ib18sp$ec0$1news.onet.pl...
[...]

Katolikiem ponoć jestem z nadania ojca, choć nim nie jestem... Musiałbym być pierw Żydem (lub tępym gojem pokroju rAzora), he, he, he, żeby poczuwać sie do żydowskiej wiary katolickiej...

boukun

Data: 2010-11-05 16:47:38
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ib18af$clr$1news.onet.pl...
[...]

Musiałbym być durniem twojego pokroju, żebym miał brać udział w żydowskiej hucpie pt. " prezydenckie wybory"...

boukun

Data: 2010-11-06 23:05:26
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-05 16:26, rAzor pisze:

I co kretynie? PełO/UW nadal cacy?
Wydymali cię bez mydełka, tympa małpo.

Muszę tym razem stanąć po stronie prawdy.
Bokun to komuch, z PO nie ma nic wspólnego.
Nikt go więc raczej nie wydymał.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-06 23:09:46
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Dla coponiektórych każdy kto myśli inaczej niż im kazano - jest "z PO".

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-05 16:31:02
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 16:02, boukun pisze:
Od kiedy Bronisław Komorowski wprowadził do kancelarii prezydenckiej
Żyda Mazowieckiego i obsadził swój urząd innymi starymi Żydami,
kiszczakowskimi doradcami, nic nas, prawdziwych Polaków już nie zdziwi...

Ale pozostali Żydzi z pochodzenia protestują, n.p. Janek Olszewski czy
Andrzej Gwiazda. :)

Data: 2010-11-05 16:37:25
Autor: rAzor
Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

;-) Nice shot.
Tylko żyd boukun udaje zdziwionego. he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-05 10:08:58
Autor: Antenka
On 5 Lis, 16:37, rAzor <porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> wrote:

Tylko żyd boukun udaje zdziwionego. he he he<

To znaczy, że boukun jest obrzezańcem?  > :- D
Zpomniałam, że jest również toyfilem - molestuje pluszowe misie...fuj!

Antenka

Data: 2010-11-05 18:12:46
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:03f0c4e1-f1d1-4083-944b-e9ccbf005f9142g2000prt.googlegroups.com...
[...]

Ja widzę, że ty się na mnie napalasz Antenka...

boukun

Data: 2010-11-05 16:42:56
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 16:37, rAzor pisze:
[...]

Sądzi, że inni nie wiedzą co jest grane ;)

Data: 2010-11-05 16:38:38
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd4233b$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gwiazda raczej nie jest Żydem (tępy goj), a Olszewski przecież nie rezygnuje. Żydzi biją się między sobą o władzę, ot i tyle...

boukun

Data: 2010-11-05 16:40:45
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 16:38, boukun pisze:
[...]

Pan Gwiazda z pewnością ma geny żydowskie. Poskrob Polaka a znajdziesz
Żyda, poskrob Żyda z Izraela a znajdziesz Polaka :)

Data: 2010-11-05 16:44:44
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd42582$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To ujawnij sekret, jak dostać się do Izraela?

boukun

Data: 2010-11-05 16:46:27
Autor: Neko_apolityczny
Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

To ujawnij sekret, jak dostać się do Izraela?

Kupic bilet i wsiasc do samolotu. Ale boukun, blagam!
One way ticket !!! :)))

Data: 2010-11-05 16:48:17
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 16:46, Neko_apolityczny pisze:
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

To ujawnij sekret, jak dostać się do Izraela?

Kupic bilet i wsiasc do samolotu. Ale boukun, blagam!
One way ticket !!! :)))

Tylko kto bekona zasponsoruje ? Musi tyrać w Polsce :)

Data: 2010-11-05 16:50:06
Autor: Neko_apolityczny
Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Tylko kto bekona zasponsoruje ?

Nie wiem. Moze jakis stary Żyd? :)

Data: 2010-11-05 17:35:26
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 16:50, Neko_apolityczny pisze:
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Tylko kto bekona zasponsoruje ?

Nie wiem. Moze jakis stary Żyd? :)

Stary Żyd jak patrzy na bekona to przewraca się w grobie.

Data: 2010-11-06 06:17:34
Autor: Antenka
On 5 Lis, 16:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Tylko kto bekona zasponsoruje ? Musi tyrać w Polsce :) <

No jak to kto? Jego, za przeproszeniem oczywiście, stara! Przecież
wciąż się chwali ten wałkoń, że siedzi w chacie na garnuszku
żony...ohyda  :- /

Antenka

Data: 2010-11-06 22:10:19
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f8721d78-6b50-40a9-aeee-88d7b8c57c3dfh19g2000vbb.googlegroups.com...
On 5 Lis, 16:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Chcesz, bym został twoim utrzymankiem? Po zaworach potrafię ostro dać...

boukun

Data: 2010-11-06 14:49:59
Autor: Antenka
On 6 Lis, 22:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:f8721d78-6b50-40a9-aeee-88d7b8c57c3dfh19g2000vbb.googlegroups.com...
On 5 Lis, 16:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Chcesz, bym został twoim utrzymankiem? Po zaworach potrafię ostro dać...

Spadaj pasożycie! Toyzboku, takich jak ty nawet nie można nazwać
facetem.

Antenka

Data: 2010-11-07 00:56:01
Autor: boukun

On 5 Lis, 16:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

boukun

Spadaj pasożycie! Toyzboku, takich jak ty nawet nie można nazwać

-- -- -- -- -- -- -- --
Oj, łechtaczka cię swędzi widzę, Jak wolisz, od tyłu czy jak?

boukun

Data: 2010-11-07 08:07:37
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Spadaj pasożycie! Toyzboku, takich jak ty nawet nie można nazwać
facetem.

Trans, co to jest "Toyzbok"? To określenie ze "swoiskiego" słownika?

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-05 16:47:04
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 16:44, boukun pisze:
Pan Gwiazda z pewnością ma geny żydowskie. Poskrob Polaka a znajdziesz
Żyda, poskrob Żyda z Izraela a znajdziesz Polaka :)

To ujawnij sekret, jak dostać się do Izraela?

Znajomy był na misji na wzgórzach Golan, a kiedy szmuglował do Izraela
to próbował różnych języków, a dogadał się po polsku :)

Data: 2010-11-05 16:47:26
Autor: rAzor
[...]

Przecież sam darłeś ryja, że jest. :-P
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-05 16:49:10
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 16:47, rAzor pisze:
Ale pozostali Żydzi z pochodzenia protestują, n.p. Janek Olszewski czy
Andrzej Gwiazda. :)

Gwiazda raczej nie jest Żydem (tępy goj),.....

Przecież sam darłeś ryja, że jest. :-P

Jak każdy Żyd z pochodzenia z logiką bekon jest na bakier :)

Data: 2010-11-05 17:47:01
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ib18ud$ec0$2news.onet.pl...
[...]

Musisz mi tylko przypomnieć kiedy...

boukun

Data: 2010-11-05 17:37:46
Autor: swstr
Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego
nikt nie ma pod reka wolnej bombki , tylko czekam az cos pierdolnie

Data: 2010-11-05 17:46:49
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 17:37, swstr pisze:
nikt nie ma pod reka wolnej bombki , tylko czekam az cos pierdolnie

Taki bekon choć rzeźnik nie jest terrorystą, tylko innych podjudza.

Żydzi zosnaną nagrodzeni Orderem Orła Białego