Żydzi zwalczają Kościół z natury rzeczy

Data: 2010-08-24 18:19:38
Autor: abc
Żydzi zwalczają Kościół z natury rzeczy
W Polsce bowiem, po rozgromieniu przez sowieciarzy Armii Krajowej, trwa
polityczna wojna między razwiedką, jej konfidentami i gotowymi na wszystko
ambicjonerami z jednej i Kościołem katolickim z drugiej strony.

Transformacja ustrojowa w zasadzie niczego tu nie zmieniła, bo pojawiły się
wprawdzie partie polityczne, ale po pierwsze - to efemerydy, a po drugie - w
części zostały wykreowane - jak np. Unia Demokratyczna, czy obecnie -
Platforma Obywatelska - przez razwiedkę i zdalnie przez nią kierowane.

W tej sytuacji jedyną siłą rzeczywiście autonomiczną i cieszącą się w
społeczeństwie politycznym wpływem jest Kościół katolicki, którego
niekwestionowanym przywódcą i zarazem przywódcą niekomunistycznej części
społeczeństwa był prymas Stefan Wyszyński.

Warto zwrócić uwagę, że prymas Wyszyński nigdy nie dał się zwabić na żaden
modny "katolicyzm salonowy", doskonale zdając sobie sprawę z tego, że siła
Kościoła i jego własna pozycja polityczna wobec komuny zależy od zaufania
katolickiego proletariatu.

I kiedy zapytano go kiedyś o powody rezerwy wobec tzw. intelektualistów,
odpowiedział, że o ile to możliwe, stara się naśladować Pana Jezusa. No a
Pan Jezus, wiadomo - obcował z rybakami i celnikami a jak ognia unikał
spoufalania się z faryzeuszami - ówczesnymi odpowiednikami dzisiejszych
intelektualistów.

To właśnie dlatego środowiska żydowsko-agenturalne, które na etapie
"opozycji demokratycznej" poszły na współpracę z Kościołem, po dogadaniu się
z razwiedką podczas "okrągłego stołu", natychmiast zmieniły front, czego
ilustracją było rozpętanie przez "Głos Cadyka" walki "z państwem
 wyznaniowym" i "ajatollahami".

Ta kampania przyniosła rezultaty w postaci przesadnego lęku przed
oskarżeniem o polityczne zaangażowanie, którym środowiska
żydowsko-agenturalne nieustannie Kościół szantażują oraz podziale
duchowieństwa na partię nieubłaganego postępu oraz "ciemnogród".

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1739

Data: 2010-08-24 19:33:35
Autor: boukun
Żydzi zwalczają Kościół z natury rzeczy
Udają, że zwalczają, z natury rzeczy... Inaczej by goje w ich pułapkę nie wpadli i nie bili im pokłony, jako narodowi wybranemu do rządzenia nimi, postępując według nakazu podrzuconej im przez Żydów żydowskiej biblii...

boukun

Data: 2010-08-24 19:41:51
Autor: abc
Żydzi zwalczają Kościół z natury rzeczy
Wyznawcy judaizmu talmudycznego (rabinicznego) nie są dla chrześcijan
żadnymi braćmi w wierze. Są wyznawcami wrogiej chrześcijaństwu fałszywej
religii odrzucającej objawienie Boże dokonane w Jezusie Chrystusie.

Nie są więc wyznawcy judaizmu żadnymi naszymi starszymi braćmi w wierze, są
natomiast młodszymi wrogami naszej wiary. Pamiętajmy, że Talmud powstał
znacznie póżniej niż Nowy Testament.

Nowy Testament został zapisany w latach 51-96 po Chr. Jeżeli zaś chodzi o
Talmud, w III w. po Chr. powstała Miszna, której poszczególne traktaty
zostały opatrzone obszernym komentarzem - Gemara. Istnieja dwie redakcje
Gemary - jerozolimska (z końca IV w. po Chr.) i babilońska (V-VIII w. po
Chr.).Talmud babiloński został uznany za obowiązujący dla judaizmu.

Chrystus wypełnił i unieważnił Stare Prawo, a zostawił całej ludzkości Nowy
Testament.

Nowy Testament obowiązuje od momentu śmierci Pana Jezusa na krzyżu. Wtedy to
rozdarła się zasłona przybytku i Żydzi utracili dziedzictwo Bożych obietnic.
Mogą je odzyskać nawracajac się na chrześcijaństwo, a nie wyznając fałszywą
religię wrogą Bogu objawionemu w pełni jako Trójca Święta.

Nie jest potrzebny żaden "dialog" z judaizmem. Przez 2000 lat Kościół zdążył
bardzo dokładnie poznać historię, religię i kulturę Żydów, a efektem tego
poznania było naglące wezwanie Żydów do nawrócenia.

W Talmudzie aż się roi od antychrześcijańskich wywodów. Ta "święta księga"
żydów nazywa Pana Jezusa "głupcem, kuglarzem, uwodzicielem, bałwochwalcą".
Żydzi twierdzą, że Chrystus "został ukrzyżowany, pogrzebany w piekle i
wreszcie stał się bożkiem swoich zwolenników".

Mówią, że pochodził z nieprawego łoża i "oddawał się sztukom magicznym".
Obrażają też Niepokalaną, Jej oblubieńca św. Józefa i całą naukę
chrześcijańską.

Nienawiść do Chrystusa i Jego Kościoła jest w Talmudzie tak wielka, że aż
nie przystoi cytować zawartych tam sformułowań.

Dlatego też wielu papieży potępiało treść Talmudu. Uczynili tak między
innymi Paweł IV, Pius IV, św. Pius V, Grzegorz XIII, Klemens VIII,
Aleksander VII, Benedykt XIV oraz Leon XIII.

Ten ostatni w kolejnym wydaniu Indeksu kazał napisać: "tego rodzaju bezecne
księgi Talmudu, Kabały i inne niegodziwe księgi hebrajskie w ogóle potępione
i zakazane pozostały i za takie uważane były; oraz aby względem nich i
innych ksiąg tego rodzaju wspomniane wyżej Postanowienie było przestrzegane
na wieki i bez naruszenia".

Data: 2010-08-24 19:44:08
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c740464$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
Wyznawcy judaizmu talmudycznego (rabinicznego) nie są dla chrześcijan
żadnymi braćmi w wierze. Są wyznawcami wrogiej chrześcijaństwu fałszywej
religii odrzucającej objawienie Boże dokonane w Jezusie Chrystusie.

I oto chodzi, masz tak gadać... i tylko wtedy będziesz uznawał Żydów za naród wybrany, zgodnie z podrzucona ci biblią...

Pamiętaj, abyś dzień sobotni święcił. 9Sześć dni robić będziesz i będziesz wykonywał wszystkie roboty twoje; 10ale dnia siódmego sabat Pana, Boga twego, jest: nie będziesz wykonywał weń żadnej roboty, ty i syn twój, i córka twoja, sługa twój i służebnica twoja, bydlę twoje i gość, który jest między bramami twymi. 11Przez sześć dni bowiem czynił Pan niebo i ziemię, i morze, i wszystko, co w nich jest, a odpoczął dnia siódmego; i dlatego pobłogosławił Pan dniowi sobotniemu i poświęcił go.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dekalog

boukun

Data: 2010-08-24 19:55:43
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c74061f$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
Żydzi utracili dziedzictwo Bożych obietnic. Mogą je odzyskać nawracajac się
na chrześcijaństwo, a nie wyznając fałszywą religię wrogą Bogu objawionemu w
pełni jako Trójca Święta.

Ty nie będziesz Żydom zmieniał ich religii, to oni tobie ją zmieniają, w zależności od potrzeb i okoliczności... I nie jest istotne, kiedy powstała jaka książka żydowska, istotne jest, że na kanwie rzekomych konfliktów wiary chrześcijańskiej i judaizmu, goje zostali opetani zydowskimi wierzeniami, które w efekcie służą tylko narodowi wybranemu. Modla się o pokój dla Izraela i jego dobrobyt. Biją pokłony narodowi wybranemu, są pokorni i wybaczają swoim ciemiężcom. I oto tylko chodzi, żeby niewolnik był całkowicie podporzadkowany... I dzięki zydowskiej religii, tak to się dzieje...

Co z tego, że ty sobie zaprzatasz glowę tym, że "Żydzi Mogą je odzyskać nawracajac się
na chrześcijaństwo", skoro w innych przepisach i tak uznajesz wyjatkowość Żydów, jako narodu wybranego , narodu bożego, do rządzenia toba...

boukun

Data: 2010-08-24 20:06:31
Autor: abc
Żydzi zwalczają Kościół z natury rzeczy
Ludem wybranym Nowego Przymierza są chrześcijanie.  Nie ma zbawienia poza
Kościołem.

Jak to ujal Sobór Florencki:

"Nie nalezy watpic, ze nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy Zydzi,
wszyscy heretycy i schizmatycy, umierajacy poza Kosciolem katolickim pójda w
ogien wieczny, przygotowany dla szatana i aniolów jego, jezeli nie polacza
sie z Kosciolem katolickim przed swoja smiercia."

Data: 2010-08-24 20:07:35
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c740a2d$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
Ludem wybranym Nowego Przymierza są chrześcijanie.  Nie ma zbawienia poza
Kościołem.

Dobra, nie pierdol wierszy, bo dziś nie pierwszy. Masz zajęcie, to dobrze...

boukun

Data: 2010-08-24 20:12:13
Autor: abc
Żydzi zwalczają Kościół z natury rzeczy
Czas ucieka, wieczność czeka.  Jeśli nie zdążysz przed śmiercią nawrócić się
na katolicką wiarę, to czeka cię piekło.

Data: 2010-08-24 14:59:30
Autor: Rabin ZEC
On 24 Sie, 20:12, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Czas ucieka, wieczność czeka.  Jeśli nie zdążysz przed śmiercią nawrócić się
na katolicką wiarę, to czeka cię piekło.

Pachnie mi tu Lefebrystą albo innym oszołomem.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-24 21:25:56
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c740b86$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
Czas ucieka, wieczność czeka.  Jeśli nie zdążysz przed śmiercią nawrócić się
na katolicką wiarę, to czeka cię piekło.

Chuj z piekłem, chlać, jeść, pierdolić, nie żałować, bida musi pofolgować.. Będą kurwa ludzi bożkami straszyć, żeby całkiem im życie spierdolić i zniewolić...
Takim szantażem daleko ten bożek nie zajdzie...

boukun

Data: 2010-08-24 12:59:12
Autor: Marek
On 24 Sie, 21:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4c740b86$0$27029$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

kurwa ludzi bożkami straszyć, żeby całkiem im życie spierdolić i zniewolić...
Takim szantażem daleko ten bożek nie zajdzie...

Czekaj Bekon...dzieci cie opuszcza, zona przestanie subwencjonowac, to
zaznasz piekła na ziemi...
Popadniesz w długi, dom ci odbiorą...

Data: 2010-08-24 22:41:38
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:786263bd-52be-4db6-b3c4-6a6b145d57b5y11g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Czekaj Bekon...dzieci cie opuszcza, zona przestanie subwencjonowac, to
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Ja jestem samodzielny...

boukun

Data: 2010-08-24 14:56:50
Autor: Rabin ZEC
Żydzi zwalczają Kościół z natury rzeczy
On 24 Sie, 22:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Ja jestem samodzielny...

Masz już włosy między palcami? Ponoć 'samodzielnym' wyrastają :-P
Rabin ZEC

Data: 2010-08-24 23:59:09
Autor: boukun

Użytkownik "Rabin ZEC" <zeczer@vp.pl> napisał w wiadomości news:596e9224-fdeb-47fc-99e5-614d1f542f9bh19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Tylko ponoć...

boukun

Data: 2010-08-24 15:02:43
Autor: Rabin ZEC
On 24 Sie, 23:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> Ja jestem samodzielny...

Masz już włosy między palcami? Ponoć 'samodzielnym' wyrastają :-P
Rabin ZEC
-- -- -- -- -- -- -- --
Tylko ponoć...

To się przyznajesz że robisz to sam :-P
Rabin ZEC

Data: 2010-08-25 00:06:36
Autor: boukun

Użytkownik "Rabin ZEC" <zeczer@vp.pl> napisał w wiadomości news:c3471f71-fbea-4024-adbf-0fcb283b267ef42g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> Ja jestem samodzielny...

Masz już włosy między palcami? Ponoć 'samodzielnym' wyrastają :-P

-- -- -- -- --
Kiedy sam, to sam...  kobieta też lubi robić handjob...

boukun

Data: 2010-08-24 15:12:27
Autor: Rabin ZEC
On 25 Sie, 00:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

To się przyznajesz że robisz to sam :-P
Rabin ZEC
-- -- -- -- --
Kiedy sam, to sam...  kobieta też lubi robić handjob...

Ale mówimy teraz o tobie, przeglądasz w tym czasie świerszczyki czy
oglądasz film, czy też puszczasz wodze swojej wyoraźni? :-P
Rabin ZEC

Data: 2010-08-25 00:13:36
Autor: boukun

Użytkownik "Rabin ZEC" <zeczer@vp.pl> napisał w wiadomości news:a8f06e5f-8290-4941-b351-5e972e1ffc50j18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

He, he, wspominam najlepsze moje ficki, najpiekniejszą cipeczkę, najwspanialszy kuss, najlepsze wbijanie, najwspanialszy orgazm...

boukun

Data: 2010-08-24 22:44:11
Autor: Kostek Wycirowski
Żydzi zwalczają Kościół z natury rzeczy

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c740464$0$22804$65785112news.neostrada.pl...

ciach, ciach, ciach

ty, a jak ty wypisujesz te głupoty, to nie boli?

Żydzi zwalczają Kościół z natury rzeczy