Zygmunt F±fara HDS: Wystawiam lewe faktury

Data: 2014-12-06 04:44:07
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS-KDP-PTTK
Zygmunt F±fara HDS: Wystawiam lewe faktury
Stowarzyszenie moje nazywa się z angielska, i do tego ładnie, to brzmi wiarygodnie. Jak kto¶ z instruktorów CMAS ma problem z zafakturowaniem szkolenia, a jest to problem powszechny, to chętnie przyjdę z pomoc±.

Z moich usług korzysta już Komisja Działalno¶ci Podwodnej.
Dodatkowo byłem oficerem WSI, więc faktura wystawiona przeze mnie ma większ± moc.
Fakturuję odpłatnie i nie mam z tym problemów. Organa ¶cigania to ja mam w dupie.

ZYGMU¦

Data: 2016-02-06 22:37:07
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
Zygmunt F±fara HDS: Wystawiam lewe faktury
Tu chciałem dopisać, że Zygmunt F±fara - morda kolesia poniżej, było oficer kontrwywiadu, peerelowskich WSI;

http://www.fundacjakim.pl/index.php?pid=55

jest przewodnicz±cym komisji rewizyjnej stowarzyszenia HDS. Jest to szef systemu argentyńskiego występuj±cego pod skrótem CMAS/KDP/PTTK.

Stowarzyszenie HDS, mimo, że nazwa brzmi sympatycznie i odnosi się do angielskich korzeni, ma po prostu zajebane peerelowskie zarz±dzanie z komisj± rewizyjn± wł±cznie.

Wiesław Wachowski - Prezes HDS Poland, były członek zarz±du KDP
Grzegorz Czernek - Członek Zarz±du, były członek zarz±du KDP
Karina Kowalska - Członek Zarz±du
Stanisław Skrzyński - Członek Zarz±du
Jarosław Samsel - Członek Zarz±du

Komisja Rewizyjna

Zygmunt F±fara - Przewodnicz±cy KR
Grzegorz Kowalski - Członek KR
Rafał Pawłowski - Członek KR

Stowarzyszenie HDS przez wiele lat zajmowało się obsług± faksow± chyba czterech innych stowarzyszeń, a co za tym idzie fałszowaniem ich dokumentacji, również finansowej. Ponieważ trzon tego gównianego stowarzyszenia stanowi± byli oficerowie WSI, to polskie nurkowanie wygl±da tak jak wygl±da. Kolesie ci, przeważnie metodami nieformalnymi, broni± monopolistycznej pozycji CMAS od czasów komuny. Gdzie KDP jest to system argentyński, bez pozwolenia na działalno¶ć gospodarcz±.

WSI zostały rozwi±zane w 2006 r i uznane przez Sejm RP, uwaga: za organizację terrorystyczn±.

PREZEs KDP

Data: 2016-02-06 22:47:17
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
Zygmunt F±fara HDS: Wystawiam lewe faktury
F±farę, Pawłowskiego i Wachowskiego ciężko os±dzić, bo w przypadku postępowań prokuratorskich zasłaniaj± się stopniami służbowymi i twierdz±, że regularna działalno¶ć przestępcza, to w rzeczywisto¶ci działania polskiego wywiadu wojskowego. ... a jego celem jest wzrost zdolno¶ci do obronno¶ci kraju... i takie tam

W przypadku Wachowskiego i Czernka, przeniesienie z KDP do HDS oznacza awans w strukturach systemu argentyńskiego i jest nagrod± za wieloletnie pranie pieniędzy w KDP. Prezes KDP

Data: 2016-02-06 22:56:02
Autor: Prezes WSI/KDP/PTTK
Zygmunt F±fara HDS: Wystawiam lewe faktury
A propos jednego z najlepszych kontrwywiadowcy PRL - Zygmunta F±fary, to jeżeli jaki¶ frajer płaci w CMASie 460 zł składki rocznej, to lwia czę¶ć z tej składki l±duje na prywatnym koncie F±fary.

Prezes KDP

Zygmunt F±fara HDS: Wystawiam lewe faktury