Zygmunt Hanusik

Data: 2021-03-05 09:25:27
Autor: ąćęłńóśźż
Zygmunt Hanusik
www.onet.pl/sport/onetsport/kolarstwo-nie-zyje-zygmunt-hanusik/hc02c7b,d87b6cc4
W dzieciństwie od s±siada interesuj±cego się sportem słyszałem "najlepsi to byli Magiera, Królak, Hanusik".
Szurkowski dopiero wchodził na trasy.
PóĽniej Szozda.

Data: 2021-03-10 23:50:02
Autor: Jan Cytawa
Zygmunt Hanusik
W dniu 05.03.2021 o 09:25, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Szkoda. Pamietam Hanusika. On sie scigal razem z Szurkowskim w tym samym czasie. Moze byl kilka lat starszy. Pamietam jak przyjechali do  mnie na osiedle 1 czerwca w Dniu Dziecka, po Wyscigu Pokoju, ktory wygrali w druzynie razem z Lublinianinem sp. Krzyskiem Stecem. I dali Krzyskowi u siebie wygrac.

Hanusik nigdy tak dobry nie byl. Byl owszem szybki na finiszach ale malo wszechstronny. W gorach przegrywal.

Jan Cytawa

Data: 2021-03-11 13:31:52
Autor: ąćęłńóśźż
Zygmunt Hanusik
K. Steca też pamiętam, kolega na podwórku był Stecem (bo też Krzysztof ;)).
I Czechowskiego - z Legii W-wa.
Szurkowski zwykle na podwórku był już zajęty, więc byłem Czechowskim ;-) Zdaje się zaj±ł drugie miejsce zaraz za Szurkowskim :-)

-- -- -

Data: 2021-03-11 16:02:11
Autor: borsuk
Zygmunt Hanusik

Pamietam Hanusika. On sie scigal razem z Szurkowskim w tym samym czasie.

Zgadza się. Pamietam nawet taki bonmot sprawozdawcy radiowego (Tuszyńskiego?): "maleńki Hanusik wychodzi Szurkowskiemu".
Pamietam też Hanusika jeszcze bez brody i wywiad radiowy z nim, kiedy już brodę zapu¶cił: "-Dlaczego zapu¶cił pan brodę? -Dla ubawu między kolegami."

A Elka Grabowskiego kto¶ pamięta?

--
moja strona z fotozagadkami górskimi: http://borsukk.vxm.pl/

Zygmunt Hanusik