Zygmunt Solorz-Żak - wielki Polak, patriota i katolik

Data: 2011-12-03 12:21:47
Autor: Obserwator
Zygmunt Solorz-Żak - wielki Polak, patriota i katolik

*Jest najbogatszym Polakiem oraz, wg Pulsu Biznesu, aktualnie kwalifikuje
się do rankingu stu najbogatszych ludzi świata*

Jak widac czytac nie potrafisz ze zrozumieniem. Europy, a nie swiata.

Data: 2011-12-03 13:35:05
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

*Jest najbogatszym Polakiem oraz, wg Pulsu Biznesu, aktualnie kwalifikuje
się do rankingu stu najbogatszych ludzi świata*

Jak widac czytac nie potrafisz ze zrozumieniem.

Do tego stopnia że nawet nie zrozumiałem czego nie potrafiłem przeczytać ze
zrozumieniem.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-03 12:39:52
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Obserwator napisał:

> *Jest najbogatszym Polakiem oraz, wg Pulsu Biznesu, aktualnie kwalifikuje
> się do rankingu stu najbogatszych ludzi świata*

> Jak widac czytac nie potrafisz ze zrozumieniem. Do tego stopnia że nawet nie zrozumiałem czego nie potrafiłem przeczytać ze
zrozumieniem.

wkleiles link na wiki i nie przeczytales dokladnie zyciorysu. Jako zwolennik Niemcow, cwicz perfekcje:))

Data: 2011-12-03 14:10:51
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

[...]

"Strawman argument" to się nazywa.