Żyję w Niemczech i sobie chwalę...

Data: 2011-01-09 11:36:10
Autor: Tzva Adonai
Żyję w Niemczech i sobie chwalę...
Wszystko mi się tu podoba, mam fajną pracę i narzeczoną, zarabiam
godziwie i nawet się jakoś szczególnie nie przepracowuję.. Moje życie
radykalnie zmieniło się na lepsze... Rozumiem doskonalę tę wieloletnią
frustrację boukuna odkąd wypierdolono go bez pardonu do ukochanej
Polski dlatego teraz podchodzę do jego irracjonalnych, antyżydowskich
poglądów z większym pobłażaniem.. W końcu musi kogoś obwiniać za to,
że przyszło mu żyć w Polsce...

Polacy, jedyne o co mogę was prosić to o to, żebyście tu nie
przyjeżdżali... Im was tu mniej, tym lepiej...

Data: 2011-01-09 12:01:41
Autor: Marek
On Jan 9, 8:36 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

Wrzuc moze fotke tej twojej Helgi..., a moze to Tania, bo Niemcy lubia
dawac dzieciom rosyjskie imiona ?

Data: 2011-01-09 12:07:36
Autor: Hans Kloss
On 9 Sty, 21:01, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Wrzuc moze fotke tej twojej Helgi..., a moze to Tania,
O czym ty piszesz chłopie, jaka tania. jego "żona" jma na imię  Helmut
albo Juergen....
J-23

Data: 2011-01-09 12:13:45
Autor: Tzva Adonai
Marek napisał(a):

Wrzuc moze fotke tej twojej Helgi..., a moze to Tania, bo Niemcy lubia
dawac dzieciom rosyjskie imiona ?

Tu cię zaskoczę, bo to Pakistanka...

http://img89.imageshack.us/i/fgee.png/

Data: 2011-01-09 21:59:44
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:a2f4b161-3ce9-4a21-bfee-91e8b912726bl32g2000yqc.googlegroups.com...
Marek napisał(a):

Wrzuc moze fotke tej twojej Helgi..., a moze to Tania, bo Niemcy lubia
dawac dzieciom rosyjskie imiona ?

Tu cię zaskoczę, bo to Pakistanka...

http://img89.imageshack.us/i/fgee.png/

Podobno one się nie golą...

boukun

Data: 2011-01-09 13:39:09
Autor: Marek
Żyję w Niemczech i sobie chwalę...
On Jan 9, 9:59 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Tzva Adonai" <purpurw...@runbox.com> napisa w wiadomo cinews:a2f4b161-3ce9-4a21-bfee-91e8b912726bl32g2000yqc.googlegroups.com...
Marek napisa (a):

> Wrzuc moze fotke tej twojej Helgi..., a moze to Tania, bo Niemcy lubia
> dawac dzieciom rosyjskie imiona ?

Tu ci zaskocz , bo to Pakistanka...

http://img89.imageshack.us/i/fgee.png/

Podobno one si nie gol ...

boukun

Wlasnie...sadzac po bujnych, krzaczastych brwiach, musi miec tez
silnie owlosiona cipe ?

Data: 2011-01-10 11:34:37
Autor: sofu
Zyje w Niemczech i sobie chwale...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:ffffe800-4d82-4f41-a43d-3f079a33a918c2g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Podobno one si nie gol ...

boukun

Wlasnie...sadzac po bujnych, krzaczastych brwiach, musi miec tez

-- -- -

Biedna dziewczyna, nie wie z jakim scierwem ma do czynienia.

sifu

Data: 2011-01-10 12:10:20
Autor: Marek
On Jan 9, 9:13 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Marek napisał(a):

> Wrzuc moze fotke tej twojej Helgi..., a moze to Tania, bo Niemcy lubia
> dawac dzieciom rosyjskie imiona ?

Tu cię zaskoczę, bo to Pakistanka...

http://img89.imageshack.us/i/fgee.png/

To chyba wyznawczyni Mohameda...uwazaj, zeby ci podczas snu....glowy
nie odjelllllaaaa.....

Data: 2011-01-10 16:48:50
Autor: u2
W dniu 2011-01-09 21:13, Tzva Adonai pisze:
Marek napisał(a):

Wrzuc moze fotke tej twojej Helgi..., a moze to Tania, bo Niemcy lubia
dawac dzieciom rosyjskie imiona ?

Tu cię zaskoczę, bo to Pakistanka...

http://img89.imageshack.us/i/fgee.png/

Rabini ciebie wyklną :)

Data: 2011-01-09 21:21:44
Autor: mkarwan
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:910d7595-d6e5-467a-89d8-e02fc2820df2v17g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Data: 2011-01-09 21:57:49
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-09 21:21, mkarwan pisze:

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Czemu reagujesz na listy reagującego na listy Tzva? ;-p Daj spokój, zaczyna być to śmieszne.

Żyję w Niemczech i sobie chwalę...