Zyjecie?

Data: 2009-11-24 00:39:50
Autor: Leszczur
Zyjecie?
Wiem, ze Lakers słabo zaczeli, Cavs z Grubym cieniują, a Celtics
wyglądają jak reprezentacja Domu Spokojnej Starości "Jesień
Średniowiecza", ale, zeby tak zupełnie nikt, nic nie pisał? Żadnych
wsniosków? Zadnych skandali? Żadnych wątpliwości? Nikogo nie dziwią
Hawks? Nikt nie spekuluje na jakich anabolikach leci Nash?
I jak tu nie zostać heretykiem?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-24 02:36:49
Autor: sooobi
Zyjecie?
On 24 Lis, 09:39, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Wiem, ze Lakers słabo zaczeli,

a tam graja swoje dobrze sie bawiac. Grajac to co graja w tej chwili
spokojnie dojada do kolejnego tytulu.

Cavs z Grubym cieniują,

bez grubego tez, nie podoba mi sie w ogole ich gra. A w grze LeBrona i
Kobe widze przepasc. LeBron mial sie rozwijac a Kobe stac w miejscu
badz sie cofac a tutaj LeBron idzie do przodu ale po malu (bez zmiany
trener bedzie ciezko) a Kobe jest lepszy niz rok temu!

a Celtics
wyglądają jak reprezentacja Domu Spokojnej Starości

no i spokojnie swoje osiagna:)

ale, zeby tak zupełnie nikt, nic nie pisał?

ja moge napisac o tym ze Brand wizualnie gra tak samo jak na poczatku
sezony ale statystycznie o niebo lepiej, albo o tym ze Noah w koncu
zostal zatrzymane przez podkoszowych Blazers. Oden Aldridge i
Przybilla to jakis koszmar dla rywali. koszykowke Blazers tez sie
oglada okropnie, jakby nie Oden nie zdzierzylbym ich ani jednego
meczu.

Żadnych
wsniosków?

Chlopaki siedza w arkusza i buszuja po FA.
Co sadzicie o powrotach T-maca i Dunleavego w kontekscie FB? Jednego
wzialem w keepeie drugiego w LE i o ile licze ze T-mac moze grac
spokojnie na top 100 to o tyle w Dunlva nie wierze prawie w ogole w 12
zespolowej lidze raczej nie warty picku.

Zadnych skandali?

Polonia 2011 wygrala w koncu jakis mecz! Jeszcze nigdy nie widzialem
ich w akcji ale chyba chlopaki sprawia ze znowu zaczne ogladac PLK (a
raczej tylko mecze Polonii 2011). W niedziele moze wybiore sie  na
derby.

Żadnych wątpliwości?

Nie mam watpliwosci ze Sessions to leszcz, ktory przegralby
rywalizacje na pozycji pg nawet z Lukaszem Koszarkiem.

Nikogo nie dziwią
Hawks?

Przeciez walkowalismy temat ostatnio?

Nikt nie spekuluje na jakich anabolikach leci Nash?

Na zadnych po ASG dostanie zadyszki, a Suns odpadna w 1 rundzie po
bledach Amare w koncowce. Nic tam nowego nie zobaczymy

Data: 2009-11-24 03:13:22
Autor: Leszczur
Zyjecie?
On 24 Lis, 11:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Wiem, ze Lakers słabo zaczeli,

a tam graja swoje dobrze sie bawiac. Grajac to co graja w tej chwili
spokojnie dojada do kolejnego tytulu.

Nie dojadą. W tym roku tytuł zdobędą Wizards. Juz chłopaki dali sobie
po razie. Gilbert zjebał Carona, Haywood wyśmiał Arenasa, Butler mowi,
ze on niczemu nie jest winien. Znaczy zaraz zaczna wymiatac.

> [...]

badz sie cofac a tutaj LeBron idzie do przodu ale po malu (bez zmiany
trener bedzie ciezko) a Kobe jest lepszy niz rok temu!

Kobe musiał zmienić styl gry bo już nie jest w stanie polegać
wyłącznie na swoim atletycyzmie. W penetracjach nie jest w stanie juz
minąć młodych, szybkich zawodników obwodowych.
James cały czas może i stąd taka różnica. 1-na-1 cały czas biore
Jamesa przed Bryantem. Zespolowo - Kobydlaka.

> a Celtics
> wyglądają jak reprezentacja Domu Spokojnej Starości

no i spokojnie swoje osiagna:)

A tam. Grają piach. Wallace wygląda jak ostatni żul. KG męczy się
niemiłosiernie. Słabo zbierają. Bida panie aż piszczy.

> ale, zeby tak zupełnie nikt, nic nie pisał?

ja moge napisac o tym ze Brand wizualnie gra tak samo jak na poczatku
sezony ale statystycznie o niebo lepiej

To się nazywa poprawianie samopoczucia w meczach z bezzębnymi Bobcats
(bez Chandlera) i Grizzlies (bez sensu, ładu i składu), czy przeciwko
osłabionym Cavs (bez Shaqa). Nie wierze w Branda - mimo wszystko.

[...]

Faktycznie Blazers wyglądają solidnie (na tle innych) bo w sumie nie
sadze, zeby grali duzo lepiej niz rok temu.

> Żadnych
> wsniosków?

Chlopaki siedza w arkusza i buszuja po FA.
Co sadzicie o powrotach T-maca i Dunleavego w kontekscie FB?

TMac moze i pogra (choc podobno jest na bloku). Za to Dunleavy'ego
mozesz spokojnie zwolnic. Niedawno dowiedzialem sie, ze ta operacja,
którą przeszedł była pierwszą taką w historii NBA. Cały czas ma
problem z bólem i opuchlizną i IMO oznacza to tyle, ze w tym sezonie
go nie zobaczymy.

> Żadnych wątpliwości?

Nie mam watpliwosci ze Sessions to leszcz, ktory przegralby
rywalizacje na pozycji pg nawet z Lukaszem Koszarkiem.

Az tak zle chyba nie jest skoro Łukasz Koszarek przegrałby rywalizację
na pozycji ze mną. Ale musze przyznać, że Sessions rozczarowuje.

>Nikogo nie dziwią Hawks?

Przeciez walkowalismy temat ostatnio?

Ale za mało.

> Nikt nie spekuluje na jakich anabolikach leci Nash?

Na zadnych po ASG dostanie zadyszki, a Suns odpadna w 1 rundzie po
bledach Amare w koncowce. Nic tam nowego nie zobaczymy

Nash i Kobe to swietne przykłady jak nalezy o siebie dbać po
przekroczeniu 30-ki. Wodka, dziwki, fajki, hazard, dragi a w wolnych
chwila wpadają na mecze i wymiatają :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-24 03:41:48
Autor: sooobi
Zyjecie?

> [...]

po razie. Gilbert zjebał Carona, Haywood wyśmiał Arenasa, Butler mowi,
ze on niczemu nie jest winien. Znaczy zaraz zaczna wymiatac.

Zaczna jesli Butler nie dolaczy do Millera na IL bo podobno caly czas
gra z urazem...ehhh ja glupi.

> [...]
> trener bedzie ciezko) a Kobe jest lepszy niz rok temu!

Kobe musiał zmienić styl gry bo już nie jest w stanie polegać

i jego nowy styl gry mnie zachwyca;) moglby tylko nie plakac do
sedziow i bylby moim ulubionym graczem w lidze;)

> no i spokojnie swoje osiagna:)

A tam. Grają piach. Wallace wygląda jak ostatni żul. KG męczy się
niemiłosiernie. Słabo zbierają. Bida panie aż piszczy.

Graja piach a 2 tygodnie temu grali jak nikt inny. Chyba oni sami sie
nie przejmuja zbytnio tym co sie dzieje. Zlapia forme kiedy bedzie
trzeba.

> Chlopaki siedza w arkusza i buszuja po FA.
> Co sadzicie o powrotach T-maca i Dunleavego w kontekscie FB?

TMac moze i pogra (choc podobno jest na bloku).

to nawet i lepiej:)

> [...]

Az tak zle chyba nie jest skoro Łukasz Koszarek przegrałby rywalizację
na pozycji ze mną. Ale musze przyznać, że Sessions rozczarowuje.

nie mogl zaskoczyc pozytywnie skoro przegral rywalizacje nawet z
Ridnourem.

> Przeciez walkowalismy temat ostatnio?

Ale za mało.

Jeff Teauge jest zajebisty!
zaspokojny?:)

Data: 2009-11-24 03:57:39
Autor: Leszczur
Zyjecie?
On 24 Lis, 12:41, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Zaczna jesli Butler nie dolaczy do Millera na IL bo podobno caly czas
gra z urazem...ehhh ja glupi.

Hmmm. Lepszy zawodnik, który gra z urazem vs słabszy, który przez uraz
nie gra.I Ty narzekasz???

> Kobe musiał zmienić styl gry bo już nie jest w stanie polegać
> wyłącznie na swoim atletycyzmie.

i jego nowy styl gry mnie zachwyca;) moglby tylko nie plakac do
sedziow i bylby moim ulubionym graczem w lidze;)

NFW. Nawet jesli w przerwach bedzie przeprowadzał staruszki przez
przejscia, i ratował młode kocięta z pozaru.

> [...]

Graja piach a 2 tygodnie temu grali jak nikt inny. Chyba oni sami sie
nie przejmuja zbytnio tym co sie dzieje. Zlapia forme kiedy bedzie

Czyli cos jak Pistons przez 5 ostatnich lat, tak?

> TMac moze i pogra (choc podobno jest na bloku).

to nawet i lepiej:)

Zalezy dokad pojdzie. Bo jesli do Cavs.... ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-24 04:04:55
Autor: sooobi
Zyjecie?
On 24 Lis, 12:57, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> gra z urazem...ehhh ja glupi.

Hmmm. Lepszy zawodnik, który gra z urazem vs słabszy, który przez uraz

Pewnie, Miller byl dodatkiem glownym elementem ukladanki byl Noah
ktory nie ma zadnego urazu!

> i jego nowy styl gry mnie zachwyca;) moglby tylko nie plakac do
> sedziow i bylby moim ulubionym graczem w lidze;)

NFW.

Co NFW? Nie ma szans zeby byl moim ulubionym graczem w lidze czy nie
ma szans zeby nie plakal do sedziow?

> [...]
> trzeba.

Czyli cos jak Pistons przez 5 ostatnich lat, tak?

Teraz serio nie wierzysz juz w Celtow? Bo ja ich obecna gra sie w
ogole nie przejmuje, bedzie powod do zmartwien jak beda cieniowac
przed samymi PO, albo w PO

> to nawet i lepiej:)

Zalezy dokad pojdzie. Bo jesli do Cavs.... ;-)

Nie sadze zeby ktors z contenderow siegnal po t-maca.

Data: 2009-11-24 04:34:29
Autor: Leszczur
Zyjecie?
On 24 Lis, 13:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Hmmm. Lepszy zawodnik, który gra z urazem vs słabszy, który przez uraz
> nie gra.I Ty narzekasz???

Pewnie, Miller byl dodatkiem glownym elementem ukladanki byl Noah
ktory nie ma zadnego urazu!

To trzeba było sprzedać Brandzla :-)

> NFW.

Co NFW? Nie ma szans zeby byl moim ulubionym graczem w lidze czy nie
ma szans zeby nie plakal do sedziow?

Po pierwsze - to drugie ;-) A po drugie NFW zeby moim ulubionym
zawodnikiem w lidze był ktoś taki jak Kobe nawet jesli by nie
marudził. Nie był nim nawet gdy dla mnie grał - a ja przecież
strasznie interesowny jestem w tej materii (dobry Pirs, dobry... a
teraz bierz go!)

> Czyli cos jak Pistons przez 5 ostatnich lat, tak?

Teraz serio nie wierzysz juz w Celtow?

Nie podoba mi sie to co tam sie dzieje. Ale na ich korzysc działa to,
ze w Magic i Cavs wcale nie jest lepiej.

Bo ja ich obecna gra sie w ogole nie przejmuje, bedzie powod do zmartwien jak beda cieniowac
przed samymi PO, albo w PO

Fakt - sezon jest długi, ale zauwaz, ze Celtics zaczeli bardzo mocno,
po czy olali sprawe i przestali sie przykładać. Wygląda to tak jakby
dopadł ich syndrom Pistons "jak będziemy chcieli to sie
zmobilizujemy". Tylko, ze co roku w Detroit okazywało się, że to jest
mozliwe tylko do pewnego poziomu zawodów.

> Zalezy dokad pojdzie. Bo jesli do Cavs.... ;-)

Nie sadze zeby ktors z contenderow siegnal po t-maca.

Ale byłoby zabawnie gdyby Cavs kupili go za Grubego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-26 12:41:52
Autor: wiLQ
Zyjecie?
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pewnie, Miller byl dodatkiem glownym elementem ukladanki byl Noah
> ktory nie ma zadnego urazu!

To trzeba było sprzedać Brandzla :-)

Podobnie jak w rzeczywistosci, na pewno byla kolejka chetnych ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-24 14:12:24
Autor: lorak
Zyjecie?
sooobi pisze:

[...]

2 tygodnie temu, to mieli bardzo słabych przeciwników i stąd te 6-0. ale wystarczyło, że trochę mocniejszy zespół przyjechał do bostonu (i to będąc w środku trasy po wschodzie!) i już celtics polegli. a Rasheed to póki co raczej bardziej im szkodzi niż pomaga.

Data: 2009-11-24 07:26:19
Autor: Leszczur
Zyjecie?
On 24 Lis, 14:12, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Poki co Rasheed idzie na rekord pod wzgledem czestosci oddawania rzutu
za 3.
Wsrod zawodnikow, ktorzy mają szanse na rozegranie ponad 1000 minut w
sezonie jest na drugim miejscu z wynikiem 9.7 3PA per 36 min. w
HISTORII LIGI.
Na razie rekordzista jest JR Smith ktory w sezonie 2007-2008 oddawał
9.9 rzutu za 3 w przeliczeniu na 36 minut gry. Tylko, ze JR trafiał
ponad 40% a Sheed ledwo przekroczył 27%.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-24 12:24:47
Autor: s
Zyjecie?

[...]

.... i biedny Pierdze musi pracowac za trzech :-)

[...]

Tu wyjatkowo popre Bartka. Calkowicie bezinteresowanie. Niech Brand wymiata.

[...]

Ze jest na bloku, to chyba nie tak zle.
Moze trafi gdzies, gdzie naprawde dadza mu pograc?
Bo na miejscu Adelmana - rewolucji w rotacji bym nie robil.

[...]

O, dzieki za info.
Bo juz dzis bylem bliski wywalenia Rusha. Na szczescie nie uleglem szczwanym podszeptom jednego z rywali :D

Nikogo nie dziwią Hawks?
Przeciez walkowalismy temat ostatnio?

Ale za mało.

Marvin cos trafil ostatnio z gry.
Narzekaliscie, ze tylko w obronie gra.
Ale odpukac tu nalezy w niemalowane...

[...]

Dirk jakby tez sie trzyma :-)

Pozdr

Data: 2009-11-24 03:35:48
Autor: Leszczur
Zyjecie?
On 24 Lis, 12:24, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> A tam. Grają piach. Wallace wygląda jak ostatni żul. KG męczy się
> niemiłosiernie. Słabo zbierają. Bida panie aż piszczy.

... i biedny Pierdze musi pracowac za trzech :-)

Skoro wczesniej pracował na pół gwizdka to niech teraz nadrabia!

> [...]
> osłabionym Cavs (bez Shaqa). Nie wierze w Branda - mimo wszystko.

Tu wyjatkowo popre Bartka. Calkowicie bezinteresowanie. Niech Brand wymiata.

Jeszcze powiedz, ze jest swietnym pickiem! PROSZE! ;-)

> TMac moze i pogra (choc podobno jest na bloku).

Ze jest na bloku, to chyba nie tak zle.
Moze trafi gdzies, gdzie naprawde dadza mu pograc?

Mowi sie o Knicks. Ale za kogo? Curry i Jeffries? ;-))))
Zeby jeszcze Knicks mieli swoje tegoroczny pick #1 to Rockets mogliby
sie skusic. Ale tak - nie sadze.

Bo na miejscu Adelmana - rewolucji w rotacji bym nie robil.

No i wlasnie to jest chyba podstawą plotek o transferze.

> [...]

O, dzieki za info. Bo juz dzis bylem bliski wywalenia Rusha. Na szczescie nie uleglem
szczwanym podszeptom jednego z rywali :D

Ale kto wie - moze okazac sie, ze jest cudownie i Dunl zaraz zacznie
skakac jak kangur.
Chociaz w czasie meczu 2-3 dni temu słyszałem nieco inną historię.

> Ale za mało.

Marvin cos trafil ostatnio z gry.
Narzekaliscie, ze tylko w obronie gra.
Ale odpukac tu nalezy w niemalowane...

Tu wyjątkowo wyrażę zadowolenie. Ale nie bezinteresownie.

> Nash i Kobe to swietne przykłady jak nalezy o siebie dbać po
> przekroczeniu 30-ki. Wodka, dziwki, fajki, hazard, dragi a w wolnych
> chwila wpadają na mecze i wymiatają :-)

Dirk jakby tez sie trzyma :-)

Stara, dobra, pruska szkoła ;-)
Tylko Marion nie daje rady i Dampier zachorował na coś strasznie
tajemniczego. :-(

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-24 09:26:48
Autor: Tomasz Waszczyński
Zyjecie?
On 24 Lis, 12:35, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

skakac jak kangur.
Chociaz w czasie meczu 2-3 dni temu słyszałem nieco inną historię..

A ja nie czytałem grupy i go dzisiaj wziąłem, bo lekarze pozwolili mu
grać :) Co prawda trener marudzi, że się nie nadaje, ale to pewnie
dlatego, że bierze w łapę od Rusha ;]

Pzdr. Washko

Data: 2009-11-24 12:42:32
Autor: Leszczur
Zyjecie?
On 24 Lis, 18:26, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:

> [...]

A ja nie czytałem grupy i go dzisiaj wziąłem, bo lekarze pozwolili mu
grać :) Co prawda trener marudzi, że się nie nadaje, ale to pewnie

Rzeczywiscie raporty wygladaja znacznie lepiej niz myslalem.
Teraz pozostaje miec nadzieje, ze treningi nie odnowią kontuzji. Potem
pozostaje powrót do aktywnej gry, a jeszcze pozniej do jako takiej
formy.
Tak czy inaczej jeszcze troche czasu przed nami (bo profilaktycznie
pobralem go w FB1).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-24 03:45:06
Autor: sooobi
Zyjecie?

> A tam. Grają piach. Wallace wygląda jak ostatni żul. KG męczy się
> niemiłosiernie. Słabo zbierają. Bida panie aż piszczy.

... i biedny Pierdze musi pracowac za trzech :-)

nom, czekam tylko az sie zjebie:)

Bo na miejscu Adelmana - rewolucji w rotacji bym nie robil.

rewolucji moze nie, ale niech wezma cos ciekawego za tego t-maca.

> [...]

O, dzieki za info.
Bo juz dzis bylem bliski wywalenia Rusha. Na szczescie nie uleglem
szczwanym podszeptom jednego z rywali :D

ee tam zobaczysz ze bedziesz ze mnie nie posluchales;)

> Nash i Kobe to swietne przykłady jak nalezy o siebie dbać po
> przekroczeniu 30-ki. Wodka, dziwki, fajki, hazard, dragi a w wolnych
> chwila wpadają na mecze i wymiatają :-)

Dirk jakby tez sie trzyma :-)

Tylko o ile Kobe moze tak ciagnac caly sezon, Nash do ASG to nie
wierze ze Dirk bedzie ciagnal caly ten cyrk na swoich barkach. Nawet
nie chodzi o to ze nie da rady, ale Mavs rozumiem celuja w banner a
jesli chca to zrobic to primo musza oszczedzac Dirka, secundo musza
nauczyc sie grac wiecej bez jego udzialo nawet kosztem porazek w RS.
Ihmo poczekaja na powrot Howarda i Nowik zacznie byc oszczedzany.

Data: 2009-11-24 14:09:02
Autor: lorak
Zyjecie?
sooobi pisze:

[...]

Dirk jest jednym z bardziej żywotnych zawodników, nie raz po kontuzjach wracał zdecydowanie szybciej niż się spodziewano i nic nie stoi na przeszkodzie, by ten sezon był podobnym do 2006 (czyli gra jak MVP i awans do finału), nawet zbliżoną ilość minut spędza na parkiecie. a poza tym w końcu miał wolne wakacje i to po nim widać!

Data: 2009-11-24 05:37:35
Autor: Leszczur
Zyjecie?
On 24 Lis, 14:09, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]

awans do finału), nawet zbliżoną ilość minut spędza na parkiecie. a poza
tym w końcu miał wolne wakacje i to po nim widać!

A tam - władze federalne zdjęły mu babę z karku, to od razu chłopak
zaczał mieć czas na przykładanie sie do roboty :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-24 12:00:38
Autor: Szczepan Radzki
Zyjecie?
sooobi pisze:

[...]

Zobacz, zobacz. Zdaj relację. Ogólnie skandalem jest, że ktoś znowu zatrudnił Mariusza Karola, czy Karola Mariusza.

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-24 03:36:31
Autor: sooobi
Zyjecie?
> [...]

Zobacz, zobacz. Zdaj relację. Ogólnie skandalem jest, że ktoś znowu
zatrudnił Mariusza Karola, czy Karola Mariusza.

a gdzie on pracuje? co on takiego zrobil?

Data: 2009-11-25 09:15:01
Autor: Szczepan Radzki
Zyjecie?
sooobi pisze:
[...]