Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym

Data: 2010-05-01 16:21:37
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym
Przed chwilą udało mi się w kiosku kupić cichcem paczkę papierosów.
Czemu cichcem? Bo kiosk był zamknięty, choć kioskarka była w środku.
Czemu był zamknięty?
Bo (podobno) Żąd nakazał zamknięcie sklepów i kioskó z okazji święta 1 Maja.
Niestety, nie jestem wyznawcą tej religii; a właściwie na czym ona polega?

Data: 2010-05-01 16:31:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Ona polega na wierze, ze zyc mozemy wszyscy w raju na ziemi.

   AR

Data: 2010-05-01 16:37:22
Autor: Polok_prawdziwy
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

[...]

Musis sem wceśnij syćko pokupić, a 1 maja zjakomsik Marynom, abo i dwoma majuwkem zorganizować...

Napocontek piknie sem piknikujecie, z łokowitkom, abo inksymi amkocholami luksusowymi (moze być "patykiempisane", abo jakosik inkso "wisiećka"), apotem rozbirocie siem donaga i łokrutnom suksełalnom łorgiem wyprawiocie...

Mozna tes winksom grupom - z Jontkiem censto tak cynimy - biezemy sem dwie, tsy "Galeryjanki" i nacałego 1-maja świntujemy...

PS - łocywistałocywistość, spowiadać siem potem musis, bo gzech łokrutny popełnios, ale wystarcy FRATROWI, łodpowiednio wysokie ŁOFIAROWANIEPSENOJśWINTSE ucynić, a CARY ROZGZESAJONCE z łochotom nadtobom wyprawio....

Data: 2010-05-01 16:41:19
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Zamknij się głupku

Data: 2010-05-01 18:24:44
Autor: Polok_prawdziwy
Piotr wrote:

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

A gdzie ten kiosk?
Bo ja właśnie wróciłem z Krupówek i tam wszystko jest otwarte, na
ościerz... Bo pogoda piękna.
Kioski też.

Aco Pietrosku, pomodlić siem ino byłeś, cy wemsyświntej udział brołeś...?

Data: 2010-05-01 18:24:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Zamknij się głupku

Data: 2010-05-01 18:47:21
Autor: Polok_prawdziwy
Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym
Piotr wrote:

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w
wiadomości news:m80ua7-g78.ln1server.linuxfan.de...

[...]

Ty się modlisz w kiosku? U was komunizdów to wszystko pop... :-)
Piotr
PS. Jest niedaleko Krupówek stary, zakopiański kościół...
Tam byłem podziękować Panu za kilka rzeczy. Co pewnie ucieszy twe czerwone
serduszko,
to tłoku tam nie było.

Nowimpseca...!
- dlotego ciesiem pytołem...

A zaco dzienkowołeś temu PONU, zatom piknom robotem, wturom nasemu fruwacowi zondowemu TU154 sprawił...?

Data: 2010-05-01 18:26:49
Autor: _heŽsk_
Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym
On Sat, 01 May 2010 16:21:37 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

[...]

 ludzie pracy musza odpoczac. wredni kapitalisci juz licza straty.

Niestety, nie jestem wyznawcą tej religii;

 1 maja to religia komuchow. popularna w zsrr.
 chichot historii polega na tym, ze przejeli ja od jankesow.

a właściwie na czym ona polega?

 na piciu gorzaly...

--

 HeSk

Data: 2010-05-01 18:51:37
Autor: Piotr
wrote:

[...]

To faktycznie dziwne... Taki komuszek - wałkun jak pochla to do niego
licznik gazowy gada
głosem Radia Maryja! Powaga! :-)
tu:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc6809edc1d10f

Piotr

Data: 2010-05-01 18:57:37
Autor: rAzor
Żyjemy jednak w państwie wyznanio wym
Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:

Data: 2010-05-01 19:09:49
Autor: Polok_prawdziwy

wrote:

[...]

Mylis siem Pietrosku - FRATRY ito świnto chcom dosiebie zagarnońć...!!!

http://fakty.interia.pl/religia/news/koscielne-swieto-1-maja,1472956,5930

Nienazarte PASIBZUCHY, ciongle im MAŁO i MAŁO....!!!

Data: 2010-05-01 19:41:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Zamknij się głupku

Data: 2010-05-01 20:21:19
Autor: Polok_prawdziwy
Zamknij się głupku
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

Mos łochotem mi sparkem wycmokać...?

Widzem, ześ cheba homo... niewiadomo..., bo nałokrongło mie zagadujes...

- jo toleruncyjnym chopem jezem i mojom sparkem śmiedzoncom do wycmokanio nadstawić ci mogem...

Muj Burek tesci nadstawi, bo straśnie to uwielbio...

Zrestom, mozes siem HANSAKLOSA spytać - łon tes strasnom łochotem na burkowom sparkem mo...

Data: 2010-05-01 19:14:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

wrote:

> [...]

Piotr

   >Św. Piotr mógł być tylko naćpany i mieć stale halucynacje, od zażywania
jakiś
ziół.

Kiedyś, jak kilka ładnych dni z rzędu dobrze pochlałem i w domu miałem
niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po
wszystkich
pokojach, trzeźwiejąc, musiałem na kacu zabrać się do sprzątania chałupy, bo
lada chwila miały wrócić do domu dzieci z ferii i żona z Niemiec.

W szafce w kuchni znalazłem jakiś środek do prania dywanów, piankę aktywną
jakiejś firmy i zacząłem gołymi rękami wcierać ją w chodniki i dywany. Po
jakimś
czasie, a minął już dzień, jak przestałem chlać, zacząłem słuszeć jak z
licznika
gazowego wydziela się głos Radia Maryja. To samo słyszałem z wentylatora w
łazience. A nawet jak włączyłem odkurzacz, to słyszałem jakąś muzykę i
wiadomości Radia Maryja. Potem jak kładłem się spać, a zasnąć nie mogłem po
tylu
dniach chlania, słyszałem głos Boży, który mówił do mnie, że jestem synem
Bożym
i takie tam inne wyrocznie.

Ręce moje i stopy były całe czerowne i spuchnięte, od tej pianki aktywnej i
dopiero po kilku dniach zdałem sobie sprawę z tego, że miałem halucynacje
pod
wpływem reakcji tej chemicznej substancji z duża zawartością jeszcze
alkoholu we
krwie, jaką po tylu dniach chlania w organiźmie miałem.

Muszę przyznać, że tylko raz wtedy w życiu miałem takie halucynacje i nigdy
życiu nie brałem narkotyków pod żadną postacią, nawet nie paliłem papierosów
nie pijam kawy. Ale dzięki temu doświadczeniu wiem, jak to jest być
naćpanym.

boukun<

To tlumaczyloby boukunowa ,idiosynkrazje' religijna.

AR

Data: 2010-05-01 20:21:16
Autor: mkarwan

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.000020ec.4bdc38f1newsgate.onet.pl...
[...]

Sprawdź co może powinno być zamknięte w dni świąteczne a co może być otwarte.
Jak zwykle za dla ciebie za trudne?

Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym