Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym

Data: 2010-05-01 16:31:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
Przed chwilą udało mi się w kiosku kupić cichcem paczkę papierosów.
Czemu cichcem? Bo kiosk był zamknięty, choć kioskarka była w środku.
Czemu był zamknięty?
Bo (podobno) Żąd nakazał zamknięcie sklepów i kioskó z okazji święta 1
Maja.
Niestety, nie jestem wyznawcą tej religii; a właściwie na czym ona polega?

--

   Ona polega na wierze, ze zyc mozemy wszyscy w raju na ziemi.

   AR

Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym