Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym

Data: 2010-05-01 16:37:22
Autor: Polok_prawdziwy
Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

Przed chwilą udało mi się w kiosku kupić cichcem paczkę papierosów.
Czemu cichcem? Bo kiosk był zamknięty, choć kioskarka była w środku.
Czemu był zamknięty?
Bo (podobno) Żąd nakazał zamknięcie sklepów i kioskó z okazji święta 1
Maja. Niestety, nie jestem wyznawcą tej religii; a właściwie na czym ona
polega?

Musis sem wceśnij syćko pokupić, a 1 maja zjakomsik Marynom, abo i dwoma majuwkem zorganizować...

Napocontek piknie sem piknikujecie, z łokowitkom, abo inksymi amkocholami luksusowymi (moze być "patykiempisane", abo jakosik inkso "wisiećka"), apotem rozbirocie siem donaga i łokrutnom suksełalnom łorgiem wyprawiocie...

Mozna tes winksom grupom - z Jontkiem censto tak cynimy - biezemy sem dwie, tsy "Galeryjanki" i nacałego 1-maja świntujemy...

PS - łocywistałocywistość, spowiadać siem potem musis, bo gzech łokrutny popełnios, ale wystarcy FRATROWI, łodpowiednio wysokie ŁOFIAROWANIEPSENOJśWINTSE ucynić, a CARY ROZGZESAJONCE z łochotom nadtobom wyprawio....

Data: 2010-05-01 16:41:19
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Zamknij się głupku

Żyjemy jednak w państwie wyznaniowym