Żyjemy w Średniowieczu

Data: 2009-05-05 21:27:44
Autor: abc
Żyjemy w Średniowieczu
Średniowiecze jest to okres między pierwszym a drugim przyjściem Chrystusa.

Renesans pogaństwa w Europie trwający od kilkuset lat niczego w tej kwestii
nie zmienia - Średniowiecze trwa i trwać będzie aż do drugiego przyjścia
Chrystusa.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-05-05 14:11:45
Autor: J-23
Żyjemy w Średniowieczu
On 5 Maj, 21:27, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
[...]

Jakie komputery byly w Sredniowieczu?

J-23 itede

..

Data: 2009-05-05 21:37:06
Autor: Andy
Żyjemy w Średniowieczu

"abc" <oppa12@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:gtq4h1$ber$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Widzisz, tak we lbie, to sie tylko tobie pierdoli. Inni juz wyrosli ze Sredniowiecza.

Data: 2009-05-05 22:00:36
Autor: abc
Żyjemy w Średniowieczu

Data: 2009-05-06 10:07:02
Autor: Vic
Żyjemy w Średniowieczu
abc wrote:
[...]

A ty tylko pociskasz te swoje wypociny (mam zreszta powazne watpliwosci czy faktycznie twoje), dyskutowac nie chcesz. Gdy czlowiek sygnalizuje problem teologiczny czy probuje wciagnac cie w dyskusje na temat gloszonych przez ciebie tez, to nie odpisujesz... Odpisujesz jedynie "polgebkiem", jednym lub dwoma zdaniami (odbiegajacymi zreszta stylem od jezyka twoich "glownych" postow) albo przywalasz jakas wyuczona formulka... Cytujesz fragmenty mszy po lacinie, ale jezyka ni w zab nie czujesz...

I o czym tu z toba gadac?

A szkoda, ze nie ma z toba o czym rozmawiac, bo formulujesz bardzo kontrowersyjne tezy, do ktorych az milo sie ustosunkowywac. Ale po co, skoro ty nigdy nie podejmujesz powaznej dyskusji?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-06 10:56:35
Autor: sofu
Żyjemy w Średniowieczu

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

No, niektorzy żyja w sredniowieczu. Ty jestes tego zywym przykładem Uryniak!

sofu

Żyjemy w Średniowieczu