Żyjemy w polityczno-gangsterskim państwie

Data: 2014-12-09 11:41:55
Autor: El Comandante
Żyjemy w polityczno-gangsterskim państwie
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Szefowa-MSW-ws-zatrzymania-dziennikarzy-przepraszam,wid,17089069,wiadomosc.html

~Tak to jest 1 godzinę i 1 minutę temu

Gdyby to nie byli dziennikarze których koledzy wszystko nagrali, poszliby siedzieć do więzienia. Policjanci naprodukowaliby tyle oskarżeń (pobicie policjanta, groźby karalne, stawianie oporu itp) że sąd dałby im kilka lat. Żyjemy w polityczno-gangsterskim państwie a policjanci to "żołnierze" mafii.

~zibi 58 minut temu

jaka pomyłka.widziałem jak jakiś buc dowodzący akcją najpierw sprawdził legitymację dziennikarską a potem w kajdankach kazał go zwinąć.ciekawe też,że nic nie zrobili nikomu z tvn.macie nas za głupców czy sami jesteście głupcami?

~Memo 56 minut temu

A co z napadem na redakcję WPROST żeby wyrwać materiały kompromitujące PO?

~sp 59 minut temu

Jeżeli to może spotkać dziennikarzy, to czego ja mogę się spodziewać, zwykły wyborca po wyborach.

~m 59 minut temu

PO nie udało się wprowadzić cenzury zatrzymując dziennikarzy.

~klozetowa 1 godzinę i 4 minuty temu

POlszewicy i bolszewicy to jedno szambo

~mik 55 minut temu

Ale baba ściemnia, przecież gdy powiedzieli policji, ze są dziennikarzami powinni ich natychmiast zwolnić, zanim trafili do sądu było zatrzymanie, potem wszczęte dochodzenie, potem przesłuchanie i skierowanie aktu oskarżenia do sądu, wygląda na to, że w tej policji to głąby pracują czy jak?, a Pani minister to co telewizji nie ogląda, gdy powzięła twiadomość, że wśród zatrzymanych są dziennikarze którzy nie okupowali PKW tylko wypełniali obowiązki służbowe, to jeden telefon i są wypuszczeni doprawdy czy ktoś GLUPA rżnie. zanim sprawa trafiła do sądu to parę dni minęło

~jas 44 minuty temu

nie chce twoich przeprosin, wal sie!

~leg 1 godzinę i 1 minutę temu

Czy będąc byłą katechetką można być sprawnym ministrem spraw wewnętrznych? Nie!!!

~cham 57 minut temu

glupia malpa.powinni ja wywalic.dziennikarzy w pracy,a ona ich zatrzymuje.oprocz niej wywalic tez przyblede ktory podjal decyzje o zatrzymaniu.ponadto niech sobie w cztery litery wsadzi pouczanie ,ze teraz jest fajnie a 25 lat temu i wiecej nie.to sa jej stwierdzenia bo jest na stolku.niech to powie tym w amazonie,sajsungu i na emigracji.kmiotka.

Data: 2014-12-09 12:18:48
Autor: Budzik
Żyjemy w polityczno-gangsterskim państwie
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Jeżeli to może spotkać dziennikarzy, to czego ja mogę się spodziewać,
zwykły wyborca po wyborach.

Jak głosowałes na PIS albo nazywasz sie boukun to niechybnie niedługo po ciebie przyjda :)

Data: 2014-12-10 05:39:04
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m66jlh$r0f$1speranza.aioe.org...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Szefowa-MSW-ws-zatrzymania-dziennikarzy-przepraszam,wid,17089069,wiadomosc.html

Na co czekasz, wyp...j na wschodnią Ukrainę!

MW

Żyjemy w polityczno-gangsterskim państwie