Żyjemy w ustroju faszystowskim tylko go tak nie nazywamy?

Data: 2013-03-08 20:47:14
Autor: jr
Żyjemy w ustroju faszystowskim tylko go tak nie nazywamy?
-- -
To bardzo wymowne, bo w naszym nowożytnym nazizmie tak jak w tym z połowy
zeszłego wieku również dochodzi do całej serii dziwnych i podejrzanych
"samobójstw".
-- -

wiecej:
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zyjemy-w-ustroju-faszystowskim-tylko-go-tak-nie-nazywamy

Data: 2013-03-08 21:17:10
Autor: leszek niewiadomski
Żyjemy w ustroju faszystowskim tylko go tak nie nazywamy?
Am 08.03.2013 20:47, schrieb jr:
-- -
[...]

Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu. Stanisław Lem

ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-03-08 23:29:58
Autor: Marek Czaplicki
Żyjemy w ustroju faszystowskim tylko go tak nie nazywamy?
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 8 marca 2013 20:47:

-- -
[...]

Ja tam się nie boję. Przeżyłem komunę to i faszyzm niestraszny. :)

Data: 2013-03-09 01:08:10
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:khdopk$cii$1node1.news.atman.pl...
[...]

 " nigdy tak nie bylo, zeby jakos nie bylo"
Dobry wojak Szwejk

Data: 2013-03-09 08:13:26
Autor: Slawek Kotynski
Żyjemy w ustroju faszystowskim tylko go tak nie nazywamy?
Ja tam się nie boję. Przeżyłem komunę to i faszyzm niestraszny. :)

Z tą komuną... to wiesz... "Nie mów hop, póki nie przeskoczysz"

--
Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-09 16:41:32
Autor: Marek Czaplicki
Slawek Kotynski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 9 marca 2013 08:13:

Ja tam się nie boję. Przeżyłem komunę to i faszyzm niestraszny. :)

Z tą komuną... to wiesz... "Nie mów hop, póki nie przeskoczysz"

Jak widzę niektórzy to żyją w "Matrixie". Spoko. Jak będą wydzielali za mało prądu to zostaną odłączeni. :)

Data: 2013-03-09 18:02:27
Autor: Slawek Kotynski
[...]

Przeceniasz ITItrix.
Niebawem pójdą z torbami.

Wernyhora

Data: 2013-03-09 18:51:48
Autor: Marek Czaplicki
Slawek Kotynski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 9 marca 2013 18:02:

[...]

To nakręcisz film o tym. :)

Data: 2013-03-09 13:26:39
Autor: Przemysław M.
Żyjemy w ustroju faszystowskim tylko go tak nie nazywamy?
Dnia Fri, 8 Mar 2013 20:47:14 +0100, jr napisał(a):

-- -
[...]

Po krótkiej lekturze wypocin autora (tchórz nie podpisał się nawet!)
dochodzę do wniosku, że świat jest pełen róznych psycholi.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-03-09 18:47:20
Autor: Przemysław M.

From: Slawek Kotynski <smieciarz@askar.com.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?=AFyjemy_w_ustroju_faszystowskim_tylk?=
 =?ISO-8859-2?Q?o_go_tak_nie_nazywamy=3F?=
Date: Sat, 09 Mar 2013 16:56:31 +0100

W dniu 2013-03-09 13:26, Przemysław M. pisze:
tchórz nie podpisał się nawet!

:) Napisał Przemysław M. :)

Ty sie podpisałeś? Taki z ciebie Kotynski jak ze mnie "dilajlama" ;)

Dziennikarz POWINIEN podpisywac sie. --
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-10 08:20:49
Autor: Trybun
Żyjemy w ustroju faszystowskim tylko go tak nie nazywamy?
W dniu 2013-03-08 20:47, jr pisze:
-- -
[...]

Jak zwał tak zwał - żyjemy w tym kraju tylko po to żeby spełniać zachcianki władzy. Wpływu na sprawy kraju  praktycznie nie mamy żadnego.. "Nasi" wybrankowie nie liczą się z nami wcale.

Żyjemy w ustroju faszystowskim tylko go tak nie nazywamy?