Zyrandol bierze sie nam za dupy....

Data: 2010-08-26 12:45:21
Autor: D.J.MC Donald Musk
Zyrandol bierze sie nam za dupy....
Jedną z pierwszych decyzji prezydenta Komorowskiego było zlecenie
Biuru Bezpieczeństwa Narodowego przygotowania zmian systemowych
przeobrażających wojskowe służby specjalne - SKW i SWW. Nasi
informatorzy twierdzą, że w praktyce chodzi o to, by do służby mogli
wrócić byli żołnierze Wojskowych Służb Informacyjnych.

reszta tu http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,WSI-8211-reaktywacja,wid,12605483,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-08-27 04:51:50
Autor: Antenka
On 26 Sie, 21:45, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:
[...]

Jednym słowem powrót WSIoków, czyli mamy supermegawiochę pod rządami
POlszewi bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Antenka

Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością.. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-08-27 10:43:52
Autor: Miglanc

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:cd384700-818c-444c-8ef4-246ee2386ba0z10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

W czym widzisz problem? Kaczyńscy mieli swoich, PREZYDENT Komorowski ma swoich.

--

Zahir

Data: 2010-08-27 12:51:39
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c777ac3$0$20998$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tyle tylko, że "swoi" Komorowskiego to wrogowie Narodu Polskiego.
AZ

Data: 2010-08-27 12:53:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c7798bd$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
W czym widzisz problem? Kaczyńscy mieli swoich, PREZYDENT Komorowski ma swoich.

Tyle tylko, że "swoi" Komorowskiego to wrogowie Narodu Polskiego.

Bo Naród Polski to tylko i wyłącznie picowcy.

Data: 2010-08-27 17:30:20
Autor: =heÂŽsk=
Zyrandol bierze sie nam za dupy....
On Fri, 27 Aug 2010 12:51:39 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> W czym widzisz problem? Kaczyńscy mieli swoich, PREZYDENT Komorowski ma > swoich.

Tyle tylko, że "swoi" Komorowskiego to wrogowie Narodu Polskiego.
AZ
 a tak konkretnie to kto i kogo z Narodu ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Zyrandol bierze sie nam za dupy....