Zyski podczas trwania malzenstwa z odrebnego majatku...

Data: 2009-07-31 02:04:51
Autor: hdd
Zyski podczas trwania malzenstwa z odrebnego majatku...
czy wchodza do wspolnego majatku?
W skrocie: mam jako odrebny majatek przed slubem 100tys. zł i i
inwestuje je sobie to czy zyski z tego wchodza do wspolnego majatku?

Albo gdybysmy kupili cos za 200tys finansujac je w polowie z mojego
majatku odrebnego a reszte ze wspolnego to bylbym 75% wlascicielem
tego? ;)

Data: 2009-07-31 11:27:37
Autor: kuba
hdd pisze:
czy wchodza do wspolnego majatku?
W skrocie: mam jako odrebny majatek przed slubem 100tys. zł i i
inwestuje je sobie to czy zyski z tego wchodza do wspolnego majatku?

Tak.

Albo gdybysmy kupili cos za 200tys finansujac je w polowie z mojego
majatku odrebnego a reszte ze wspolnego to bylbym 75% wlascicielem
tego? ;)

50% weszłoby do Twojego majątku osobistego, a 50% do wspólnego.

--
kuba

Data: 2009-07-31 02:54:06
Autor: hdd
On 31 Lip, 11:27, kuba <jturbanow...@gmail.com> wrote:
hdd pisze:

> czy wchodza do wspolnego majatku?
> W skrocie: mam jako odrebny majatek przed slubem 100tys. zł i i
> inwestuje je sobie to czy zyski z tego wchodza do wspolnego majatku?
Tak.

ech.. łudziłem sie ze jest odwrotnie:P
no ale to w sumie, niestety logiczne - bo podobnie wnosimy jakis
poziom wiedzy i doś co procentuje np. lepszymi zarobkami, a one juz
wchodza do wspolnego

> [...]
> tego? ;)

50% weszłoby do Twojego majątku osobistego, a 50% do wspólnego.

czyli suma sumarum 75% moje ;)

Zyski podczas trwania malzenstwa z odrebnego majatku...