Zyta Gilowska na Prezydenta !

Data: 2010-04-19 12:46:48
Autor: Neko
Zyta Gilowska na Prezydenta !
To tez dobry wybor.

Data: 2010-04-19 11:15:21
Autor: apr...
Zyta Gilowska na Prezydenta !
Neko <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisał(a):
To tez dobry wybor.

a co, zapasy małpek jeszcze pozostały ?

--

Data: 2010-04-19 12:51:48
Autor: raff
Zyta Gilowska na Prezydenta !
Neko pisze:
To tez dobry wybor.

Zgadza sie. Tez mi taki wybor powstal w glowie.

Bylby to ciezki orzech dla PO.

R.

Data: 2010-04-19 13:00:28
Autor: PaPi
Zyta Gilowska na Prezydenta !
Bylby to ciezki orzech dla PO.

Jakby przeszla lustracje to moze i bylby.

Data: 2010-04-19 13:06:44
Autor:
Zyta Gilowska na Prezydenta !
On Mon, 19 Apr 2010 12:51:48 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

Bylby to ciezki orzech dla PO.

 tak dla przypomnienia: prezydenta wybiera sie w wyborach
 powszechnych, a nie glosami tuska czy prezesa pis.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 14:59:10
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hqhck3$kg1$2news.onet.pl...
Neko pisze:
To tez dobry wybor.
Zgadza sie. Tez mi taki wybor powstal w glowie.
Bylby to ciezki orzech dla PO.
R.

To już obaj olewacie Jarusia?

--
stevep

Data: 2010-04-19 15:25:41
Autor: raff
Neko pisze:
To tez dobry wybor.
Zgadza sie. Tez mi taki wybor powstal w glowie.
Bylby to ciezki orzech dla PO.
R.

To już obaj olewacie Jarusia?

Nie, olewamy cretino Stefusia.

R.

Data: 2010-04-19 13:06:44
Autor:
Zyta Gilowska na Prezydenta !
On Mon, 19 Apr 2010 12:46:48 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl>
wrote:

To tez dobry wybor.

 moglbys poczekac ze swoimi propozycjami az cement na sarkofagu
 zwiaze. tak szanujesz pamiec swego prezydenta ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 15:21:19
Autor: jadrys
Zyta Gilowska na Prezydenta !
W dniu 2010-04-19 12:46, Neko pisze:
To tez dobry wybor.

Może dla ciebie...  Z PO ją wyrzucono za jawne malwersacje. Więc dla mnie już nie istnieje jako kandydatka.

Data: 2010-04-19 15:34:05
Autor: rAzor
Zyta Gilowska na Prezydenta !
Użytkownik... he he - Neko raczył napisać:
To tez dobry wybor.

Absolutnie nie - tylko i wyłącznie Pan Premier Jarosław.

Data: 2010-04-19 15:35:06
Autor: Neko
Zyta Gilowska na Prezydenta !
Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w

Absolutnie nie - tylko i wyłącznie Pan Premier Jarosław.

Ok. Bez entuzjazmu, ale zaglosuje na Jarka.

Data: 2010-04-19 15:35:59
Autor: '[heÂŽsk]
Zyta Gilowska na Prezydenta !
On Mon, 19 Apr 2010 15:34:05 +0200, rAzor
<"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> wrote:

Użytkownik... he he - Neko raczył napisać:
> To tez dobry wybor.

Absolutnie nie - tylko i wyłącznie Pan Premier Jarosław.

 to juz nie "pan premier giertych" kundlu ? ;o)))

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 18:04:40
Autor: awe
Zyta Gilowska na Prezydenta !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:hqhcd9$kr4$1news.onet.pl...
To tez dobry wybor.
pamietaj ze zyta ma bardzo slabe serce a na tych skurwysynow z PO to trzeba miec duzo sily
awe

Zyta Gilowska na Prezydenta !