Zyta bis.

Data: 2010-01-07 11:45:11
Autor: % =he®sk=
Zyta bis.
On Thu, 7 Jan 2010 08:55:36 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Prezentuj±c now± szefow± klubu PiS prezes Kaczyński podkre¶lał, że to
pierwsza kobieta stoj±ca na czele klubu. - Kierowałem się całokształtem.
Życiorys pani przewodnicz±cej był w najwyższym stopniu zachęcaj±cy. Wiem, że
była działaczk± podziemia Solidarno¶ci, robiła różne rzeczy... W jej
mieszkaniu działy się różne rzeczy... - zacz±ł zachwalać. - W najlepszym
tego słowa znaczeniu - zastrzegł, kiedy dziennikarze zaczęli się ¶miać.

 to, ze kobita robila cos pozytywnego w czasach kiedy blizniacy
 chowali sie pod mamusi spodnica to fakt. prezes powoli usuwa
 ze swego otoczenia wszystkich ktorzy w jego ocenie mu zagrazaja
 a otacza sie ludzmi miernymi ale wiernymi. nie uwlaczajac
 oczywiscie pani szefowej klubu, ktorej zaslugi sa wieksze
 niz blizniakow razem.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!