Żywot Briana wg Monthy Pythona

Data: 2009-07-27 16:40:55
Autor: Mariusz Merta
Żywot Briana wg Monthy Pythona
Niedawno odświeżyłem sobie w/w komedię...qrka wodna, pierwsza myśl po
kilkunastu minutach
jaka mi przyszła do głowy, jak to możliwe, że ten film nie został
wyklęty przez gw***no
Zydów, i tzva adonaja...
Żydzi tam przedstawieni wzbudzają politowanie...zaś scena gdzie Żydzi
z różnych ugrupowań rezają się
bez litości a scenie tej przyglądają się dwaj żołnierze rzymscy kręcąc
z niedowierzaniem głową
powinna stać się kanonem satyry filmowej...
panie tzva jak się panu film podobał ?
bo mnie bardzo
a tak swoja drogą jest pan członkiem judeaistycznego frontu wyzwolenia
czy frontu wyzwolenia judei ? :-))))
Mariusz Merta

Data: 2009-07-28 11:08:26
Autor: zbig

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:e5ea8743-708b-4c84-8a8f-f9c1f23a00c7h11g2000yqb.googlegroups.com...
jaka mi przyszła do głowy, jak to możliwe, że ten film nie został
wyklęty przez gw***no
 I cóż takiego głowa ci odpowiedziała? Bardzom ciekaw.

Data: 2009-07-28 04:26:03
Autor: Mariusz Merta
On 28 Lip, 10:08, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:e5ea8743-708b-4c84-8a8f-f9c1f23a00c7h11g2000yqb.googlegroups.com...
jaka mi przyszła do głowy, jak to możliwe, że ten film nie został
wyklęty przez gw***no
 I cóż takiego głowa ci odpowiedziała? Bardzom ciekaw.

DLACZEGO TEN FILM NIE ZOSTAŁ WYKLĘTY JESZCZE PRZEZ MICHNIKA< GW***NO,
TZVA ADONAJA I KAWECKIEGO...
qrka czy ty masz problem czytania ze zrozumieniem...
Kupca wenckiego Sheakspera to już spotkało, Chopina też...tak, tak,
pamiętam, dla ciebie Łysiak to żaden autorytet...
dla mnie tak w przeciwieństwie do michnika którego ty mierzysz dwoma
miarami...
Mariusz Merta

P.S.
nie wiem czy zauważyłeś ale "antysemityzm" w mediach się nasila :-))
mme

Data: 2009-07-28 14:27:55
Autor: zbig

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:13c56355-804a-4e05-a850-2b5f1c85c3e6c2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Nie musisz sie drzeć, spytałem tylko grzecznie jaka jest odpowiedź na to pytanie.

Żywot Briana wg Monthy Pythona