Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...

Data: 2009-11-28 12:20:26
Autor: Qlfon
Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...
Witam, jaka jest zywotnosc aku w szczoteczkach Brauna? Moja po 6-7 latach jakby sie nie doladowywala, brak jej sil do wspolpracy pomimo tego ze zawsze stoi na ladowarce. Ma ktos moze jakies informacje o tym jak dlugo zyje taka szczoteczka? Jak znam zycie to akumulatory nie sa wymienne - ale chcialbym sie mylic...
--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2009-11-28 12:24:43
Autor: XL
Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:20:26 +0100, Qlfon napisał(a):

[...]

Też mnie to interesuje. Moja też po latach jakby słabnie.
--

Ikselka.

Data: 2009-11-28 12:50:50
Autor: Prawusek

"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

> wymienne - ale chcialbym sie mylic...

Też mnie to interesuje. Moja też po latach jakby słabnie.

Starość jest wszechogarniająca...  Szybsza w kobiecych rękach.

Data: 2009-11-28 14:01:47
Autor: XL
Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:50:50 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

Mówimy o szczotce do zębów - tę można wymienić na nowy model już za chwilę.
A i tu warto się zastanowić, czy słusznie.
--

Ikselka.

Data: 2009-11-28 17:28:28
Autor: Jarek P.
Qlfon <rav@life.pl> wrote:
Witam, jaka jest zywotnosc aku w szczoteczkach Brauna? Moja po 6-7
latach jakby sie nie doladowywala, brak jej sil do wspolpracy pomimo
tego ze zawsze stoi na ladowarce.

Po 6-7 latach???? W mojej zmieniałem akumulator chyba po 4 latach.

J.

Data: 2009-11-28 17:39:00
Autor: Prawusek

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
Qlfon <rav@life.pl> wrote:
> [...]
> pomimo
> tego ze zawsze stoi na ladowarce.

Po 6-7 latach???? W mojej zmieniałem akumulator chyba po 4 latach.

Masz więcej zębów do mycia?

Data: 2009-11-28 19:04:15
Autor: Jarek P.
Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...
Prawusek <prawusek@interia.pl> wrote:

Masz więcej zębów do mycia?

Widać tak ;-)

J.

Data: 2009-11-28 19:08:40
Autor: zkruk [Lodz]
Qlfon wrote:
[...]

mówi się o 1000 cyklach
7 lat x 365 dni daje więcej
dla mnie to padł akku

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-11-28 19:35:32
Autor: Jarek P.
zkruk [Lodz] <zkruk_spam_@gazeta.pl> wrote:

tym jak dlugo zyje taka szczoteczka? Jak znam zycie to akumulatory
nie sa wymienne - ale chcialbym sie mylic...

W mojej akumulator można było wymienić. Posługując się podstawką jak kluczem odkręcało się cały spód szczoteczki wyciągało z obudowy bebechy. Akumulator standardowy R6.

Po objawach sądząc to na 199% akumulator, po 6 latach ma prawo aż nadto.

J.

Data: 2009-11-29 14:41:27
Autor: Qlfon
Jarek P. pisze:

W mojej akumulator można było wymienić. Posługując się podstawką jak kluczem odkręcało się cały spód szczoteczki wyciągało z obudowy bebechy. Akumulator standardowy R6.
Na to nie wpadlem:) Dzieki za podpowiedz, moja tez sie da tak rozkrecic:) Teraz tylko dylemat - kopowac aku czy kupic sobie "nowszy model" co to 40000 cos tam a 10000 czegos innego robi:)

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2009-11-29 16:01:50
Autor: XL
Dnia Sun, 29 Nov 2009 14:41:27 +0100, Qlfon napisał(a):

Jarek P. pisze:

[...]

Żeby tylko Twoim zębom i dziąsłom ZA dobrze nie zrobił.
--

Ikselka.

Data: 2009-11-29 16:33:44
Autor: Prawusek

Żeby tylko Twoim zębom i dziąsłom ZA dobrze nie zrobił.

Ha...ha!!!  :-))))))))))))

Data: 2009-11-29 20:37:32
Autor: Jarek P.
Qlfon <rav@life.pl> wrote:

rozkrecic:) Teraz tylko dylemat - kopowac aku czy kupic sobie "nowszy
model" co to 40000 cos tam a 10000 czegos innego robi:)

Ja tam nowego aku nie wsadzałem, władowałem tam stary akumulator używany wczesniej w sprzęcie foto, do aparatu już się nie nadawał, bo codziennego ładowania wymagał używany czy nie, ale w szczoteczce (stojącej na ładowarce w końcu) sprawdza się już chyba kolejne 4 lata.

J.

Data: 2009-11-29 20:42:46
Autor: Prawusek

Qlfon <rav@life.pl> wrote:

> [...]

bo codziennego ładowania wymagał używany czy nie, ale w szczoteczce
(stojącej na ładowarce w końcu) sprawdza się już chyba kolejne 4

Może nawet z wibratora? Z ust do ust?

Data: 2009-11-29 21:16:08
Autor: Maseł
Jarek P. wrote:
[...]

Nie wymienic, tylko rozkrecic i akumulator do recyclingu akumulatorow, a
reszte bebechow do elektrosmieci... Zle przeczytales instrukcje.

Akumulator standardowy R6.

Wymiana akumulatora? tego producent nie przewidzial...

Po objawach sądząc to na 199% akumulator, po 6 latach ma prawo aż nadto.

Tez sadze, ze akumulator

Pozdro

Maseł

P.S. Sam tez wymienialem w ten sposob akumulator, ale o tym ciiii.. bo
sie producent dowie i w nowych modelach juz nie bedzie takiej mozliwosci...

Data: 2009-11-29 21:57:35
Autor: Jarek P.
Maseł <mmasel@poczta.onet.pl> wrote:

Nie wymienic, tylko rozkrecic i akumulator do recyclingu
akumulatorow, a reszte bebechow do elektrosmieci... Zle przeczytales
instrukcje.

Tak, wiem, że producent byłby najszcześliwszy, gdybym poleciał do sklepu i najnowszy ich model kupił, do tego specjalny fafnastopak z zapasem szczoteczek dla całej rodziny (plus jedna gratis) ale ja sknera jestem :-)

Wymiana akumulatora? tego producent nie przewidzial...

Być może, ale dało się bez problemu.

P.S. Sam tez wymienialem w ten sposob akumulator, ale o tym ciiii.. bo
sie producent dowie i w nowych modelach juz nie bedzie takiej
mozliwosci...

;-)

J.

Data: 2009-12-14 15:17:30
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:4b11078d$1news.home.net.pl...
Witam, jaka jest zywotnosc aku w szczoteczkach Brauna? Moja po 6-7 latach jakby sie nie doladowywala, brak jej sil do wspolpracy pomimo tego ze zawsze stoi na ladowarce. Ma ktos moze jakies informacje o tym

Gdybyś przeczytał instrukcję i postępował wg niej, to dalej by działała.
Raz na miesiąc należy do końca rozładować.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...