Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...

Data: 2009-11-28 12:24:43
Autor: XL
Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...
Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:20:26 +0100, Qlfon napisał(a):

Witam, jaka jest zywotnosc aku w szczoteczkach Brauna? Moja po 6-7 latach jakby sie nie doladowywala, brak jej sil do wspolpracy pomimo tego ze zawsze stoi na ladowarce. Ma ktos moze jakies informacje o tym jak dlugo zyje taka szczoteczka? Jak znam zycie to akumulatory nie sa wymienne - ale chcialbym sie mylic...

Też mnie to interesuje. Moja też po latach jakby słabnie.
--

Ikselka.

Data: 2009-11-28 12:50:50
Autor: Prawusek

"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

> wymienne - ale chcialbym sie mylic...

Też mnie to interesuje. Moja też po latach jakby słabnie.

Starość jest wszechogarniająca...  Szybsza w kobiecych rękach.

Data: 2009-11-28 14:01:47
Autor: XL
Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:50:50 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

Mówimy o szczotce do zębów - tę można wymienić na nowy model już za chwilę.
A i tu warto się zastanowić, czy słusznie.
--

Ikselka.

Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...