Żywotność baterii - jedyne kryterium !

Data: 2010-11-12 13:28:56
Autor: cdna
Żywotność baterii - jedyne kryterium !
Marek <keram68@nospam.wp.pl> napisał(a):
potrzebuję z obecnie występujących na rynku telefon z maksymalnie długo trzymającą baterią.

E2370

http://tiny.pl/hwfxw

Czas rozmowy  22 godziny  Czas czuwania  1600 godzin
Bateria 2000mAh

Data: 2010-11-12 16:24:44
Autor: Marek
Żywotność baterii - jedyne kryterium !

Marek <keram68@nospam.wp.pl> napisał(a):
potrzebuję z obecnie występujących na rynku telefon z maksymalnie długo
trzymającą baterią.

Przeglądając Wasze propozycje dla mnie natknąłem się na Nokie C5, dane producenta
są zachęcające: cz.rozmowy:12 godz, czas czuwania:630 godz. ( oczywiście max )
Ma ktoś taką Nokię z grupowiczów i zechce potwierdzić zalety baterii w tej Noki ??

pzdr Marek

Data: 2010-11-12 22:39:53
Autor: robertcb
¯ywotno¶æ baterii - jedyne kryterium !
Marek <keram68@nospam.wp.pl> napisa&sup3;(a): > potrzebuj&ecirc; z obecnie wyst&ecirc;puj&plusmn;cych na rynku telefon z maksymalnie d&sup3;ugo > trzymaj&plusmn;c&plusmn; bateri&plusmn;.

E2370

Nieprawidłowa charakterystyka pasma przenoszenia głosu.

gdzies 300-1000 Hz.

Problemy ze zrozumieniem rozmówców.

--

Żywotność baterii - jedyne kryterium !