Żywotność klocków w BB5

Data: 2010-05-11 08:23:42
Autor: Raist
Żywotność klocków w BB5
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1exadgk91gby7.dlgpedaluje.ile.moze...
Witam!
Używam od dość niedługiego czasu zacisku Avid BB5 z tarczą Alligator Wind
Cutter (160mm) oraz metalicznymi klockami Alligator. Niestety, po zimie i
kawałku paskudnej wiosny, które przekładają się na 2200km, klocki są
zjechane. Chciałem zapytać, czy ktoś z grupowiczów używa może tego zacisku
jako przedniego, jeżeli tak to ile wytrzymują klocki i jakich używacie?
Porady typu "kup sobie zacisk XYZ" proszę wsadzić sobie w kieszeń, bo
ledwie mam kasę na klocki ;-) Chyba, że ktoś biednego studenta wesprze
polecanym zaciskiem wraz z nowymi klockami za cenę nowych klocków do BB5
;-))

rozejrzyj sie za okładzinami Baradine, polecam

Raist

Żywotność klocków w BB5