Żywotność żarówek

Data: 2011-11-15 11:13:46
Autor: kamil
Żywotność żarówek
On 15/11/2011 05:54, R wrote:
Cześć,

Uwaga wstępna: nie mam zamiaru dyskutować 1000. raz o sensie lub jego
braku w obowiązku jazdy w dzień na światłach. Stan faktyczny jest jaki
jest i tyle.

A teraz do rzeczy: Co 2-3 miesiące pada mi żarówka od świateł mijania
(H7). Chciałem Was zapytać, czy to normalna żywotność (jeżdżę głownie
z/do pracy, 1000km/m-c), czy raczej efekt kupowania najtańszej żarówki
jaką znajdę w supermarkecie (nazwy nie pomnę)?

Bo jeśli to kwestia g*nej żarówki, to kupię droższą, ale jak będzie tak
samo często padała to bez sensu. Świateł do jazdy dziennej nie mam i nie
będę montował.

Ja i bez nakazu jezdziłem zawsze na światłach i zazwyczaj częściej samochody niż żarówki zmieniam przy przebiegach 15-20k rocznie.. Sprawdzź lepiej instalacje, bo normalne to to nie jest.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-15 13:37:02
Autor: Gil
Żywotność żarówek
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):
On 15/11/2011 05:54, R wrote:
> [...]

Ja i bez nakazu jezdziłem zawsze na światłach i zazwyczaj częściej samochody niż żarówki zmieniam przy przebiegach 15-20k rocznie.. Sprawdzź lepiej instalacje, bo normalne to to nie jest.

Wytłumaczcie bo trochę nie kumam.
Stosuję zarówki H4 i są to światła drogowe i mijania.
Czy żarówki H7 to są oddzielne żarówki mijania dla niektórych aut?
Jak widzę, że auto jedzie bez jednego światła to zgaduję, że to Peugeot.
Sprawdza się na 90 procent.
W moim Hyundaju w okresie 7 lat eksploatacji wymieniłem 3x żarówkę h4.
Innych nie wymieniałem.

Data: 2011-11-15 14:12:07
Autor: Deflegmator
Żywotność żarówek
 Gil wrote:

Czy żarówki H7 to są oddzielne żarówki mijania dla niektórych aut?

Generalnie - tak. H7 podobnie jak H1 są żarówkami jednożarnikowymi. W
moim samochodzie H7 mam na światłach mijania, a H1 na drogowych. Inne
konfiguracje też się zapewne zdarzają. :)

--
Deflegmator

Data: 2011-11-15 14:54:43
Autor: Grejon
Żywotność żarówek
W dniu 2011-11-15 14:37,  Gil pisze:

Czy żarówki H7 to są oddzielne żarówki mijania dla niektórych aut?

Tak, bo H7 są jednowłóknowe.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi