Zywy dowcip

Data: 2009-07-30 15:57:53
Autor: Slawomir Stoff
Zywy dowcip
Zyd co uparl sie byc Polackiem.

A. Rem

Data: 2009-07-30 16:20:15
Autor: Panslavista
Zywy dowcip

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Zyd co uparl sie byc Polackiem.

A. Rem

Z Widnia.

Data: 2009-07-30 17:48:21
Autor: Slawomir Stoff
Zywy dowcip

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4sapg$6qg$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Zyd co uparl sie byc Polackiem.

A. Rem

Z Widnia.

   Jak tego rozlanego fatso nie znosze tak w jednym zmuszony

   jestem przyznac mu slusznosc, mianowicie gdy nazwal tego

   hrabiego Mikulskiego(!) z Izabelina swoim parobasem.

   Uwazam jednak ze fatso okazal sie nader rozrzutny w

   szafowaniu tytulow:

   Na moim folwarku ten pan hrabia nie otrzymalby niczego

   ponad tytul pomocnika swiniopasa.

   A. Rem

Data: 2009-07-30 18:12:16
Autor: Panslavista
Zywy dowcip

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Pierdol się parchu.

Data: 2009-07-30 21:59:47
Autor: Piotr
Zywy dowcip
Dnia Thu, 30 Jul 2009 17:48:21 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

Na moim folwarku ten pan hrabia nie otrzymalby niczego

   ponad tytul pomocnika swiniopasa.

Nie żebym się czepiał Cezary, ale czy ty aby nie usiłujesz się pozbyć
jakiejś rodzinnej fuchy?
Piotr

Data: 2009-07-30 22:38:33
Autor: Panslavista
Zywy dowcip

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
>    ponad tytul pomocnika swiniopasa.

Nie żebym się czepiał Cezary, ale czy ty aby nie usiłujesz się pozbyć

Tej się nie wyzbędzie - co szyd to kapucha...

Data: 2009-07-30 23:39:21
Autor: Slawomir Stoff
Zywy dowcip

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4t0ga$pqq$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
jakiejś rodzinnej fuchy?
Piotr

Tej się nie wyzbędzie - co szyd to kapucha...

   Dwoch ciemniakow sie wlasnie dogadalo.

   A.Rem

   P.S.  Tacy to sie zawsze wymacaja nawet

   po zmroku! :)

Data: 2009-07-31 07:33:35
Autor: Piotr
Zywy dowcip
Dnia Thu, 30 Jul 2009 23:39:21 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

Dwoch ciemniakow sie wlasnie dogadalo.

   A.Rem

   P.S.  Tacy to sie zawsze wymacaja nawet

   po zmroku! :)

Idź Cezary poszukać inteligentów, w pierwszym pokoleniu, to też se
pomacasz.
Piotr

Data: 2009-07-30 16:49:38
Autor: Slawomir Stoff
Zywy dowcip

   http://www.pilsudski.org/English/Collections/Archive/Archive-071.html

Data: 2009-07-30 19:03:48
Autor: abc
Zywy dowcip
Przychodzi Żyd do Urzędu Stanu Cywilnego i mówi, ze chce zmienić nazwisko.
- Na jakie?
- Chciałbym sie nazywać Kowalski.
- A jak się pan teraz nazywa?
- Malinowski.
- Panie, po co to panu, dlaczego chce pan to zmienić??
- Widzi pan, bo jak się mnie wtedy zapytają o poprzednie nazwisko, to chcę
powiedzieć - "Malinowski"

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-30 20:58:14
Autor: Panslavista
Zywy dowcip

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości

Znane, ale nie jestem tego pochodzenia.
Jestem Polakiem na obie nogi.

Data: 2009-07-30 22:10:20
Autor: matusm
Zywy dowcip

[...]

Chyba nie te nazwiska ,,mialo byc Pitrzykowski vel Kawecki
Pozdrowienia
matusm

Zywy dowcip