Zyxel NSA 310 + emule

Data: 2013-04-19 19:12:34
Autor: 2late
Zyxel NSA 310 + emule
Oj, podejrzewam ze bardzo nie ta grupa ale zanim poczytacie co dalej, dajcie jakies namiary na jakiej grupie szukac lub konkretne forum gdzies w sieci. :)

Mam od niedawna Zyxel NSA 310 i pozostalo mi juz chyba tylko przeniesc emule zeby komputer nie musial byc caly czas wlaczony. Tylko ze emule z NSA laczy sie z serwerem i to wszystko, nie wyszukuje, nie sciaga, itp...
Podejrzewam ze cos z portami jest nie tak. Jako ze mam dostep do routera to NSA ma DMZ i nic w firewallu nie jest poblokowane, Upnp wlaczane.
Jak sprawic zeby to dzialalo, ktos moze przerabial juz ten temat?

Data: 2013-04-21 01:48:12
Autor: Kamikazee
Zyxel NSA 310 + emule
[...]

Pozdrawiam

NTG
http://forum.nas-central.org/viewforum.php?f=249
poczytaj to forum może co¶ doradz±

Data: 2013-04-21 19:42:49
Autor: 2late
Zyxel NSA 310 + emule
On 21/04/2013 00:48, Kamikazee wrote:

[...]

poczytaj to forum moĹĽe coĹ› doradzÄ…

Dzieki, patrzylem przed i niestety nie ma tam nic na ten temat.
Problem rozwiazal sie automagicznie, po restarcie serwera.
Jesze raz dzieki za wsparcie.

Zyxel NSA 310 + emule