Zyzak...

Data: 2009-04-09 11:10:36
Autor: pawel.kiszel
Zyzak...
On 7 Kwi, 12:53, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Chciałem kupić książkę, niestety w księgarniach w których była, już
jej nie ma... Sprzedaje się...
A magistrant jeździ, spotyka się, pisze... Słowem wk... obszczymurów.http://wiadomosci.wp.pl/kat,9932,title,Zyzak-ujawnia-jak-powstawala-k....
pzdr
Piotr

Jeżeli każdy może pisać i wydawać to co chce, to proponuje poszukać
nowej książki "Zyzak.. złodziej, kryminalista, morderca i pedofil".

Data: 2009-04-09 21:53:54
Autor: pluton
Zyzak...
"Zyzak.. złodziej, kryminalista, morderca i pedofil".

Taki z Zyzaka zlodziej, jak z kaczki prezydent...

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-10 13:38:39
Autor: CYC
Zyzak...

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grljh0$nff$1inews.gazeta.pl...
"Zyzak.. złodziej, kryminalista, morderca i pedofil".

Taki z Zyzaka zlodziej, jak z kaczki prezydent...

pozdrawiam
pluton

A skad wiesz , ze nie ? .

cyc

Data: 2009-04-10 18:08:25
Autor: pluton
Zyzak...

> Taki z Zyzaka zlodziej, jak z kaczki prezydent...
>
> pozdrawiam
> pluton

A skad wiesz , ze nie ? .

cyc

No tak do konca to nie wiem. Ale jak chcesz, to napisz na ten temat
magisterke, i juz bedzie zlodziejem.

Nullification

Data: 2009-04-10 18:49:50
Autor: CYC
Zyzak...

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grnqm8$cp4$1inews.gazeta.pl...

> [...]

A skad wiesz , ze nie ? .

cyc

No tak do konca to nie wiem. Ale jak chcesz, to napisz na ten temat

-- pozdrawiam
Nullification

"Magisterke " pisalem dziesieciolecia do tylu , pozniej " zalapalem sie " na jeszcze inne tytuly ale habilitacje o zyzaku moglbym napisac !.
Temat ciekawy .....z punktu widzenia psychologii , tym ciekawszy jesli wezmie sie pod uwage szerszy kontekst problemu pt. "zygzak " i uwzgledni w nim kacza kloake !.

cyc

Zyzak...