Zyzak...

Data: 2009-04-11 05:46:40
Autor: Przemek Budzyński
Zyzak...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Chciałem kupić książkę, niestety w księgarniach w których była, już
jej nie ma... Sprzedaje się...

Zyzak to taki polski Gross. Podobna metoda pracy. --

Data: 2009-04-11 09:38:16
Autor: ColgatesBilly
Zyzak...

"Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:grparv$2vi$1inews.gazeta.pl...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):

Chciałem kupić książkę, niestety w księgarniach w których była, już
jej nie ma... Sprzedaje się...

Zyzak to taki polski Gross. Podobna metoda pracy.

Chyba nie: bo gros oparl WSZYSTKO na zeznaniach JEDNEGO ubeka
- reszte sobie na tym dobudowal, bezamuzgu
Kolega Zyzak wykonal mrowcza prace oparta na wypowiedziach setek ludzi.

Widzisz roznice debilu?

Kol

Data: 2009-04-11 09:12:33
Autor: pluton
Zyzak...
[...]

Ja widze. Kolega Zyzak przepytal 754 ubekow, z czego 720 widzialo,
jak Walesa sikal do kropielnicy, 594 widzialo, jak robil nieslubne
dziecko (chociaz 22 zeznalo, ze jednak mial gumke na fiutku),
a jeden widzial, jak Walesa podpisuje oswiadczenie, ze nie
bedzie pedzil bimbru.

Nullification

Data: 2009-04-11 09:47:11
Autor: Andrzej Adam Filip
Zyzak się nazwiska nie wstydzi ł, a taki "pluton"?
"pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> pisze:

[...]

Zyzak się pod swoim dziełami podpisał, pod pracą magisterską i książką.
*Ty* opluwasz anonimowo, choć Zyzak to na pewno nie "aż Wałęsa".

Z czterdziestu słów kobiety zapamiętaj jedno.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-04-11 12:06:57
Autor: Przemek Budzyński
Zyzak...
ColgatesBilly <Sir_kolgejts@op.pl> napisał(a):
Chyba nie: bo gros oparl WSZYSTKO na zeznaniach JEDNEGO ubeka
- reszte sobie na tym dobudowal, bezamuzgu
Kolega Zyzak wykonal mrowcza prace oparta na wypowiedziach setek ludzi.

Widzisz roznice debilu?

z całą pewnością Ty nie widzisz różnic pomiędzy ksiązkami Grossa. Ja miałem na myśli "Strach". Jesli w "Strachu" wg ciebie wypowiada się jakiś ___jeden___ ubek - to wniosek prosty - nie czytałeś Strachu. Co mnie zresztą nie dziwi - sprawiasz wrażenie, jakby ostatnią ksiązką w Twoim życiu była książeczka do nabożeństwa tuż przed I komunią.

--

Zyzak...