„Żydzi opanowali centralne władze Solidarności”

Data: 2014-12-04 20:49:19
Autor: El Comandante
„Żydzi opanowali centralne władze Solidarności”
13.06.2006 […] Podam tylko niektóre wydarzenia z mojego życia. Pragnę zaznaczyć, że kierowana przez żydów Służba Bezpieczeństwa PRL od maja roku 1977 (kiedy to uczestniczyłem w głodówce protestacyjnej w kościele św. Marcina w Warszawie, w obronie aresztowanych robotników z Radomia i Ursusa) do roku 1989 sporządziła 20.000 (dwadzieścia tysięcy!!!) stron raportów operacyjnych na temat mojej otwartej walki z żydokomuną, którą to walkę rozpocząłem właśnie ową głodówką w maju 1977 roku.

Dzisiaj nadal fałszuje się najnowszą historię Polski. Żydzi opanowali centralne władze „Solidarności” i nie dopuszczają do ujawnienia kto pierwszy i gdzie powoływał pierwsze w obozie komunistycznym Wolne Związki Zawodowe i pokazał drogę do wolności. Powstanie „Solidarności” przypisuje się Lechowi Wałęsie, a prawdą jest, że pierwsze Wolne Związki Zawodowe powstały z mojej inicjatywy 23 lutego 1978 roku w Katowicach..

Żydzi z Komitetu Obrony Robotników nie chcieli dopuścić do ich powołania.

Chcieli za wszelką cenę nasz WZZ zdominować i nami kierować. Ponieważ nie daliśmy się opanować, to w późniejszym okresie pomagali Służbie Bezpieczeństwa nas niszczyć. Niszczyć dlatego, ponieważ nasze związki miały charakter chrześcijański, a do tego KORowcy dopuścić nie chcieli. Usiłowali oni zorganizować w Polsce lewackie Komisje Robotnicze – myśmy im w tym przeszkodzili.

Dlatego próbowali nas wyeliminować organizując WZZ w Gdańsku, gdzie wstawili Wałęsę, którego nazwisko jako agenta Służby Bezpieczeństwa zamieszczone było na drugiej „liście Macierewicza”, którą Antoni Macierewicz utajnił. Wyznanie pana Kieresa, iż Lech Wałęsa nie był agentem SB jest jawnym żydowskim oszustwem.

Największym publicznym przyznaniem się żydów, że rządzą naszą Ojczyzną i kierują niektórymi polskimi biskupami, było żądanie żydów usunięcia Krzyża papieskiego z terenu KL Auschwitz w Oświęcimiu. Usunięcie Krzyża z największego cmentarza naszego Narodu, gdzie Polacy mordowani byli przez Niemców za to tylko, że byli Polakami. My katolicy mamy prawo mieć na swoich mogiłach Krzyż, a żydzi którzy rządzą obozem zagłady w Oświęcimiu tym zamordowanym Polakom tego prawa odmawiają.

Mógłbym podać jeszcze wiele przykładów rządów żydów nad Polską, ale zostawiam je do moich wspomnień o fałszowaniu najnowszej historii Polski, które mam nadzieję wydać jeszcze w tym roku […]

http://konwentnarodowypolski.wordpress.com/2014/01/17/kazimierz-switon-zydzi-opanowali-centralne-wladze-solidarnosci/

Data: 2014-12-04 20:10:46
Autor: andal
-i caly kreml
i caly kreml

Data: 2014-12-04 22:23:49
Autor: El Comandante
„Żydzi opanowali centralne władze Solidarności”
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m5qf46$tbk$1speranza.aioe.org...
i caly kreml

Nie zmieniaj tematu pokrętny żydziaku i nie talmudyzuj, i tak nie zaciemnisz polskiego obrazu...

Data: 2014-12-05 00:39:11
Autor: andal
On Thu, 04 Dec 2014 22:23:49 +0100, El Comandante wrote:

"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag
i caly kreml

Nie zmieniaj tematu pokrętny żydziaku i nie talmudyzuj, i tak nie
zaciemnisz polskiego obrazu...

czytasz to co tu pastujesz ?

tam wlasnie bylo o prl

i twych kurewskich zydach rodem z kremla

tych co marzysz zeby ich sprowadzic

Data: 2014-12-05 05:00:24
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 22:23 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag  news:m5qf46$tbk$1speranza.aioe.org...
i caly kreml

Nie zmieniaj tematu pokrtny ydziaku i nie talmudyzuj, i tak nie  zaciemnisz polskiego obrazu...

Boukunowego idioty.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-04 20:11:16
Autor: andal
-i caly kreml
i caly kreml

Data: 2014-12-05 00:42:17
Autor: Kasper
W dniu 12/4/2014 1:49 PM, El Comandante pisze:

Pragnę zaznaczyć, że kierowana przez żydów Służba Bezpieczeństwa PRL od maja
roku 1977

Od maja 1977? Czy to nie w tym samym czasie, rządził ten sam towarzysz którego tak podziwiasz? On też, tak jak Putin lubił otaczać się żydowskimi patriotami?

http://swiatowidz.pl/files/2012/03/kiss1.jpg

P.S. Co to za pedalski nawyk u komunistów z tym całowaniem?

Data: 2014-12-05 10:39:26
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5rk4d$aua$1speranza.aioe.org...
[...]

"Rewelacje" Świtonia należy brać z przymróżeniem oka..., chociaż, całkiem możliwe, że już za późnego Gierka SBecja przygotowywała się wraz ze swoim żydostwem agenturalnym do przejęcia Polski na własność, co potwierdzać może słynny wywiad Geremka z 1981 roku...

Data: 2014-12-05 03:49:16
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 3:39 AM, El Comandante pisze:
[...]

SBecja sama się przygotowywała i Żydzi na Kremlu nic o tym nie wiedzieli. Ty to masz wyobraźnie jak Wałęsa :)

Data: 2014-12-05 11:01:39
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5rv2v$46b$2speranza.aioe.org...
[...]

A już nie wymyślaj, w Polsce polskie żydostwo kradło dla siebie, choć nie ulega wątpliwości, że międzynarodówka syjonistyczna się wspiera. Przejęcie Polski na własność było zaplanowane przez amerykańskich i niemieckich Żydów i z tamtąd szły pieniądze i logistyczne wsparcie dla naszego żydostwa. Rosyjscy Żydzi zajęli się Rosją, w trakcie swojej pierestrojki....

Data: 2014-12-05 04:12:15
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 4:01 AM, El Comandante pisze:
[...]

Nie znasz podstawowych faktów na temat Rosji, ale udajesz że znasz wszystkie tajemnice Żydów z Kremla :)

Rosyjscy Żydzi zajęli się Rosją, w trakcie swojej
pierestrojki....

No tak, W Rosji to była pierestrojka a nie przejęcie Rosji przez żydostwo i nie robiła tego żydowska KGBecja tylko żydowscy patrioci. Chyba znowu coś ci się zapętliło towarzyszu comandante.

Data: 2014-12-05 13:18:23
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5s0e2$8ae$1speranza.aioe.org...
[...]

Wytłumacz sobie idioto, dlaczego międzynarodowe żydostwo jest agresywne wobec Rosji i gotowe nawet wywołać wojnę atomową. Sam srasz się na temat Rosji, nie zgorzej niż nasi syjoniści podżegacze, co to chcieli Ukrainę rozkraść i mają chrapkę na Rosję...

Data: 2014-12-05 06:35:45
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 6:18 AM, El Comandante pisze:

Wytłumacz sobie idioto, dlaczego międzynarodowe żydostwo jest agresywne
wobec Rosji i gotowe nawet wywołać wojnę atomową.

Ile razy trzeba ci powtarzać i ile podawać przykładów na to, że w otoczeniu Putina Żyd, Żyda, Żydem pogania. Co jest w tym tak trudnego do zrozumienia? Jesteś ograniczony umysłowo?

Data: 2014-12-05 14:23:48
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5s8r4$us1$1speranza.aioe.org...
[...]

A  gdyby nawet tak było, to raz, że co mnie i ciebie Rosja obchodzi, dwa, że jeśli, to widocznie są to inni Żydzi, niż nasi żydziaki sprzedawczyki, co się srają, że do bogactw Rosji i Ukrainy się nie mogą dostać... i Polskę rozkradają i sprzedają na lewo i prawo...

Data: 2014-12-05 07:53:16
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 7:23 AM, El Comandante pisze:
[...]

Ciebie widocznie bardzo obchodzi, bo piszesz o tym dosyć regularnie, marząc sobie o niebieskich migdałach. Mnie obchodzi, bo raz, że czytam czasami te twoje naiwne bzdury i coś odpiszę żebyś nie musiał gadać do lustra, a dwa, przejechałem wzdłuż ten syfiasty kraj, wiem jak wygląda i dlatego ciemnoty nie robią na mnie wrażenia, nawet jeżeli okrasisz je Żydami i atomową bombą.

dwa, że jeśli, to widocznie są to inni Żydzi, niż nasi żydziaki
sprzedawczyki, co się srają, że do bogactw Rosji i Ukrainy się nie mogą
dostać... i Polskę rozkradają i sprzedają na lewo i prawo...

Powtarzasz w kółko to przynajmniej raz w ciągu każdego dnia, tak jakbyś był psychicznie chory, pożytek z tego jest taki, że masz jakieś zajęcie, nic więcej. Ubzdurałeś sobie w głowie, że jak będziesz się powtarzał z regularnością ruskiego zegarka, to Polacy pokochają Putina tak jak ty. Jak sam widzisz, nawet się na to nie zanosi.

Data: 2014-12-05 15:47:47
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5sdcf$bal$1speranza.aioe.org...
[...]

Zmyślasz, stawiam jedynie rusofobom kontrę...

[...]

Zajmij się więc swoim burdelem i nie wciskaj mi na siłę ciemnoty na temat Rosji, chcąc tym sposobem przykryć polski burdel, moherową ciemnotę i biedotę...

To jest dopiero chore...

Data: 2014-12-05 09:02:53
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 8:47 AM, El Comandante pisze:

Zmyślasz, stawiam jedynie rusofobom kontrę...

Nie widzę kolejki dyskutantów z twoimi bzdurami, to raczej ty starasz się prowokować takie dyskusje.

Zajmij się więc swoim burdelem

Nie ty będziesz mi dyktował czym mam się zajmować, zapamiętaj to sobie, do czasu aż zostaniesz sołtysem w Moskwie :)

i nie wciskaj mi na siłę ciemnoty na temat Rosji, chcąc tym sposobem
> przykryć polski burdel, moherową  ciemnotę i biedotę...

Ja ten syf widziałem, a dzisiaj, w czasach internetu, Rosjanie sami to pokazują, możesz obejrzeć i porównać z niemiecką biedą którą podobno znasz.

https://www.youtube.com/watch?v=EmbjUt_otnc&index=5&list=UU38-4Kg2Zpu4M8TePm13pgw

https://www.youtube.com/watch?v=OqTGk_3NiEU&index=2&list=UU38-4Kg2Zpu4M8TePm13pgw

https://www.youtube.com/watch?v=9W-chW3l6LU&list=UU38-4Kg2Zpu4M8TePm13pgw&index=9

https://www.youtube.com/watch?v=btMFEej_qnc&list=UU38-4Kg2Zpu4M8TePm13pgw&index=11

Data: 2014-12-05 20:55:53
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5shf0$mc1$1speranza.aioe.org...
> [...]

Ja ten syf widziałem, a dzisiaj, w czasach internetu, Rosjanie sami to pokazują, możesz obejrzeć i porównać z niemiecką biedą którą podobno znasz.

Sobie nie dasz nic powiedzieć, a mnie stale chcesz pouczać. Idź ty w pizdu, z tą twoją rusofobią, pilnuj polskiej biedy, zajmij się swoim burdelem, już ci pisałem. Byłem tu dzisiaj w Niemczech w ruskim sklepie, duży hipermarket rosyjski i cały sklep rosyjskich towarów, sklep intermacjonal i wszyscy chodzą do niego kupować, także Niemcy, więc nie klep mi głupot, że Ruskie nic nie mają, jak nawet w Niemczech rosyjski towar srzedają...

Data: 2014-12-06 00:11:13
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 1:55 PM, El Comandante pisze:

Sobie nie dasz nic powiedzieć, a mnie stale chcesz pouczać.

Czy te wszystkie tematy, podsuwasz tutaj po to, aby to czytać i
dyskutować, czy po to, aby nie czytać i olewać? Jeżeli chcesz być
rusofilem którego nikt nie czyta, kup sobie długopis i zeszyt w kratkę,
w ten sposób, nikt nie będzie weryfikował tego co piszesz z faktami i
zawsze będziesz miał rację.

Jeżeli chodzi o pouczanie...robisz wrażenie osobnika, który jest mocno
poirytowany brakiem ruskiego dobrobytu w Polsce, a ponieważ nie widzę
tutaj kolejki dyskutantów zainteresowanych tym tematem, po przeczytaniu
tego co masz do powiedzenia, podaję ci łatwe do sprawdzenia fakty. Gdybym chciał cię pouczać, to pewnie bym za każdym razem pisał: idź w ty w pizdu z tą twoją rusofilią, zajmij się swoim burdelem.

Tyle to chyba potrafisz zrozumieć?

Idź ty w pizdu, z tą twoją rusofobią, pilnuj polskiej biedy, zajmij
się swoim burdelem, już ci pisałem.

Faktycznie już mi pisałeś, a ja ci pisałem, że kiedy zostaniesz sołtysem
w Moskwie, to obiecuje, że zastosuję się do wszystkich twoich pouczeń :)

[...]

Największy pod względem powierzchni kraj na świecie, z dosyć dużym
zapasem bogactw naturalnych, kraj na który 100-300 milionów ludzi
pracowało za półdarmo przez blisko sto lat, do tej pory nie potrafi
stworzyć prężnej gospodarki i zapewnić swoim obywatelom poziomu życia
nawet zbliżonego do poziomu w Niemczech, ale okazuje się, że ruscy mają swój sklep i wszyscy chodzą tam kupować :)

O zakupach i sklepach w Polsce, ruscy śpiewają już piosenki, posłuchaj może się czegoś od nich nauczysz o życiu w Rosji:

https://www.youtube.com/watch?v=dUJyctyAqsI

Data: 2014-12-06 09:47:47
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5u6m6$fhh$1speranza.aioe.org...
[...]

Odpowiedz sobie na pytanie, kim jest dzisiaj Polska? Kim są Polacy we własnym kraju? Niewolnikami, gdybyś do tego nie doszedł, poniewierani, okradani i poniżani, bez prawa do godziwej pracy i emerytury, śmieciarzami, narodem tułaczy... Więc zajmij się swoim burdelem, bo takiego jak tu, to nigdzie w Europie nie ma... Rusofobia ci mózg zalewa, a z tego chleba nie będzie...

Data: 2014-12-06 13:07:58
Autor: Kasper
W dniu 12/6/2014 2:47 AM, El Comandante pisze:

Odpowiedz sobie na pytanie, kim jest dzisiaj Polska?

Już ci pisałem, że z ciebie to taki komunistyczny chłopski filozof, studiowanie obecnej sytuacji w Polsce, zacznij od haseł "Zbrodnia katyńska", "Konferencja jałtańska", "Manifest PKWN".

Data: 2014-12-06 20:15:03
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5vk6g$79d$1speranza.aioe.org...
[...]

Zacznij od tego:

http://www.prawo.egospodarka.pl/grupy/Spiskowa-teoria-dziejow-nowe,t,137113,8.html

Data: 2014-12-06 13:17:24
Autor: Kasper
W dniu 12/6/2014 1:15 PM, El Comandante pisze:
[...]

A ty od tego:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/Armia_Czerwona,Wehrmacht_23.09.1939_wsp%C3%B3lna_parada.jpg

Data: 2014-12-06 22:44:31
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5vko5$8kf$1speranza.aioe.org...
[...]

I jeszcze od tego:

https://groups.google.com/forum/#!topic/soc.culture.polish/-E5up3lpRiU

Data: 2014-12-06 17:21:59
Autor: Kasper
„Żydzi opanowali centralne władze Solidarności”
Data: 2014-12-07 00:59:30
Autor: andal
On Sat, 06 Dec 2014 20:15:03 +0100, El Comandante wrote:

[...]

Facet daj sobie na wstrzymanie.

Ludzie usuncie go z tej grupy, niech założy sobie swoja i tam pisze.

Data: 2014-12-06 06:09:07
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 14:23 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag  news:m5s8r4$us1$1speranza.aioe.org...
W dniu 12/5/2014 6:18 AM, El Comandante pisze:

Wytumacz sobie idioto, dlaczego midzynarodowe ydostwo jest agresywne
wobec Rosji i gotowe nawet wywoa wojn atomow.

Ile razy trzeba ci powtarza i ile podawa przykadw na to, e w  otoczeniu Putina yd, yda, ydem pogania. Co jest w tym tak trudnego  do zrozumienia? Jeste ograniczony umysowo?

A  gdyby nawet tak byo, to raz, e co mnie i ciebie Rosja obchodzi,  dwa, e jeli, to widocznie s to inni ydzi, ni nasi ydziaki  sprzedawczyki, co si sraj, e do bogactw Rosji i Ukrainy si nie mog  dosta... i Polsk rozkradaj i sprzedaj na lewo i prawo...

Jak to co obchodzi, to do kogo bdziesz si modli jak nie do Putina?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-06 06:07:40
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 10:49 Kasper <kasp@onet.pl> pisze:

W dniu 12/5/2014 3:39 AM, El Comandante pisze:
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 12/4/2014 1:49 PM, El Comandante pisze:

Pragn zaznaczy, e kierowana przez ydw Suba Bezpieczestwa PRL
od maja
roku 1977

Od maja 1977? Czy to nie w tym samym czasie, rzdzi ten sam towarzysz
ktrego tak podziwiasz? On te, tak jak Putin lubi otacza si
ydowskimi patriotami?

"Rewelacje" witonia naley bra z przymreniem oka..., chocia,
cakiem moliwe, e ju za pnego Gierka SBecja przygotowywaa si wraz
ze swoim ydostwem agenturalnym do przejcia Polski na wasno, co
potwierdza moe synny wywiad Geremka z 1981 roku...

SBecja sama si przygotowywaa i ydzi na Kremlu nic o tym nie  wiedzieli. Ty to masz wyobranie jak Wasa :)

A moe jak "genialny" leny dziadek z PiS-u?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-05 17:14:36
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Kasper" <kasp@onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Skoro ten "L" uważa, że w "S" rządzili Żydzi to mam pytanie: czy ma na mysli
również osoby o nazwisku Kalkstein? Na zestawieniu http://www.ivrozbiorpolski.pl/index.php?page=lista-prawdziwych-zydowskich nazwisk tych nie znalazłem.

MW

Data: 2014-12-07 09:53:12
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-04 o 20:49, El Comandante pisze:
[...]

No i gdzie te raporty są, gdzie są inne archiwalne artykuły do których wglądu Polacy dostali zakaz? Zła komuna, udowodnij to cenzorska kurwo odtajniając te archiwa,..

Data: 2014-12-07 02:51:43
Autor: donek999bronek
"ydzi opanowali centralne wadze Solidarnoci"
uytkownik Patriota napisa:

No i gdzie te raporty s, gdzie s inne archiwalne artykuy do ktrych wgldu Polacy dostali zakaz?

Pewnie archiwa zutylizowano, byl taki film "psy".

 Za komuna, udowodnij to cenzorska kurwo odtajniajc te archiwa,..

Archiwa to nic, szczatki wrogow ludu z lat 40-50 wykopuja do dzis.

Data: 2014-12-07 16:48:41
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-07 o 11:51, donek999bronek@gmail.com pisze:
[...]

Archiwa to podstawa, tylko tam ley prawda. Oczywicie z czasem ich wiarygodno sabnie, na skutek wymierania tych co by mogli te dane zweryfikowa. Ju pewnie znaczna cz zostaa zniszczona, a cz sfaszowana. To tak podobnie jak z tymi "czarnymi skrzynkami" z prezydenckiego TU-154. Dzisiaj dane z nich s bardzo mao wiarygodne.

Data: 2014-12-07 10:40:31
Autor: El Comandante
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:m614hj$sra$1speranza.aioe.org...
[...]

Tu masz te archiwa

https://www.youtube.com/watch?v=EGJVfEIx6Uc

Data: 2014-12-07 16:47:55
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-07 o 10:40, El Comandante pisze:
[...]

A co to za gówno? Tylko fakty się liczą, a nie jakiś głupawy filmik niewiadomego autorstwa.
  Od ponad 20 lat żyłem przekonaniem że propaganda pisząc o gradzie kul wojska które spadły na "idących do pracy robotników" na wybrzeżu, w 1970 roku to prawda. Aż tu oglądam niedawno sobie serial "Dom", a tam w migawkach historycznych nagrań jest mowa o płonącym budynku KW PZPR.. Dlaczego ja którego interesują tylko fakty z pierwszej ręki przeczytać o tych zdarzeniach w archiwach państwowych? Mamy wolność o której tyle pierdoli prezydent kraju czy czy jej nie mamy. Dlaczego ja o tamtych wydarzeniach mogę wiedzę czerpać tylko za pośrednictwem urzędników IPNu, którzy źródła utajnili?

Data: 2014-12-07 17:44:42
Autor: El Comandante
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:m61sr4$oal$1speranza.aioe.org...
[...]

Filmik jest dokumentalny, ale dla ludzi myślących choć trochę samodzielnie...

Data: 2014-12-07 21:58:00
Autor: andal
On Sun, 07 Dec 2014 17:44:42 +0100, El Comandante wrote:

[...]

wiec pomysl ze bolek to nic innego jak prl

chcesz go znowu powolac do dzialania?

uszczesliwisz wielu jak go wyslesz za ural

Data: 2014-12-07 23:22:26
Autor: El Comandante
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m62ih8$fh8$1speranza.aioe.org...
[...]

No widzisz, to nie dla ciebie... Bolek tumanie, to jest właśnie ten dzisiejszy, kurewski system SBeków i ich uwłaszczonej agentury...

Data: 2014-12-07 22:26:17
Autor: andal
On Sun, 07 Dec 2014 23:22:26 +0100, El Comandante wrote:

[...]

nic nie rozumiesz poparancu ?

nakleiles nowa nalepke i chcesz sprzedac stary towar

sprobuj w rosji, tam wszystko z nedzy kupia

Data: 2014-12-07 23:56:20
Autor: El Comandante
[...]

Tępak jednak jesteś. To albo potępiasz były PRL, albo współczesny...
Koncentrując się na potępianiu tylko byłego, samoistnie popierasz obecny PRL, konfidentów i agentury dawnej żydokomuny...

Data: 2014-12-08 05:17:40
Autor: andal
On Sun, 07 Dec 2014 23:56:20 +0100, El Comandante wrote:

[...]

to ty nie widzisz ze dzisiejszy system w praktyce nie rozni sie
od dawnej zydokomuny, to sa te same zydy, na dodatek czesto rodem z rosji

Data: 2014-12-08 10:38:29
Autor: El Comandante
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m63c9k$3vc$1speranza.aioe.org...
[...]

A już ci z Rosji, najczęściej z Ukrainy...

Data: 2014-12-08 18:01:45
Autor: andal
On Mon, 08 Dec 2014 10:38:29 +0100, El Comandante wrote:

[...]

ukraina to przeciez czesc rosji,
ukraincy to dzika rasa zadna krwi do tego stopnia ze nigdy nie potrafili stworzyc swego panstwa
zyd zrobil im przysluge i dlatego tak maja jak widzisz,
polskie syjonisty w tym pomagaja bo sa placone przez innych syjonistow

Data: 2014-12-08 14:48:45
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-07 o 17:44, El Comandante pisze:

A co to za gówno? Tylko fakty się liczą, a nie jakiś głupawy filmik
niewiadomego autorstwa.

Filmik jest dokumentalny, ale dla ludzi myślących choć trochę
samodzielnie...

Taki ktoś kto kreuje rzeczywistość wobec własnego chciejstwa to propagandzista, oszołom a nie wolnomyśliciel.

Data: 2014-12-08 05:18:47
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 16:47 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

[...]

Nasprawdę jesteś takim idiotą, żeby serial "Dom" traktować jako źródło  historyczne, to może jeszcze "Czterech pancernyćh" i "Stawkę większą niż  życie"?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-08 14:49:41
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-08 o 05:18, stevep pisze:

[...]

Gdybyś widział ten serial to sam byś zobaczył w nim migawki z autentycznymi postaciami historycznymi i ich wypowiedziami. A co do "czterech pancernych" i Klossa, tu także fabuła oparta jest na prawdzie historycznej - nasze Ludowe Wojsko Polskie wespół z Armią Czerwoną gonili szwabów jak zające na polowaniu. Żadnemu Wildstanowi nie uda się tych prawd ukryć przed społeczeństwem tak za pierwszym podejściem.

Data: 2014-12-08 10:30:16
Autor: Kasper
W dniu 12/8/2014 7:49 AM, Patriota pisze:

[...]

Kolejny naiwny młody komuch, którego telewizja uczyła wiary w czerwone bajki. Kup sobie książkę napisana przez ruskiego historyka, dowiesz się, jak faktycznie wyglądała ta dziadowska armia czerwona:

http://merlin.pl/Prawdy-i-mity-Wielkiej-Wojny-Ojczyznianej-1941-1945_Borys-Sokolow/browse/product/1,1274759.html

Data: 2014-12-08 19:55:41
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-08 o 17:30, Kasper pisze:
[...]

I co mi tu za gówno usiłujesz sprzedać. Próby szkalowania Armii Czerwonej na nic się zdadzą. Była to Armia nie do pokonania. Hitler i inni się o tym przekonali na własnej skórze. A imperialiści z USA na czele, na jedyne co ich było stać to poszczekiwanie za płota. To są fakty historyczne których nie jesteś w stanie niczym sfałszować.

Data: 2014-12-08 13:03:29
Autor: Kasper
W dniu 12/8/2014 12:55 PM, Patriota pisze:
[...]

No dobra, wracaj oglądać czterech pancernych :)

Data: 2014-12-09 20:05:41
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-08 o 20:03, Kasper pisze:

I co mi tu za gówno usiłujesz sprzedać. Próby szkalowania Armii
Czerwonej na nic się zdadzą.

No dobra, wracaj oglądać czterech pancernych :)

Bardzo miły i wskazany przerywnik w monologach prezydenta prawiącego o wolności czy fetach upamiętniających przegrane przez Polaków bitwy. Szczerze polecam.

Data: 2014-12-09 13:42:46
Autor: Kasper
W dniu 12/9/2014 1:05 PM, Patriota pisze:
[...]

Ja polecam Gwiezdne wojny, Godzila i Jak rozpętałem drugą wojnę światową, to jest ten sam rodzaj fantastyki.

Data: 2014-12-10 13:12:44
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-09 o 20:42, Kasper pisze:
[...]

Jak już pisałem - "Pancerni" i "Kloss" to widowiska oparte na faktach historycznych, "Gwiezdne wojny" i Godzilla to pasują akurat do schematów głoszonych przez prezydenta Komorowskiego, i propagandę, czyli fantasy oderwane od rzeczywistości o lata świetlne.

Data: 2014-12-11 06:05:29
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 13:12 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

W dniu 2014-12-09 o 20:42, Kasper pisze:
W dniu 12/9/2014 1:05 PM, Patriota pisze:
W dniu 2014-12-08 o 20:03, Kasper pisze:

I co mi tu za gwno usiujesz sprzeda. Prby szkalowania Armii
Czerwonej na nic si zdadz.

No dobra, wracaj oglda czterech pancernych :)

Bardzo miy i wskazany przerywnik w monologach prezydenta prawicego o
wolnoci czy fetach upamitniajcych przegrane przez Polakw bitwy.
Szczerze polecam.

Ja polecam Gwiezdne wojny, Godzila i Jak rozptaem drug wojn
wiatow, to jest ten sam rodzaj fantastyki.

Jak ju pisaem - "Pancerni" i "Kloss" to widowiska oparte na faktach  historycznych, "Gwiezdne wojny" i Godzilla to pasuj akurat do schematw  goszonych przez prezydenta Komorowskiego, i propagand, czyli fantasy  oderwane od rzeczywistoci o lata wietlne.

No i czy moe by bardziej wiarygodne wiadectwo twojego idiotyzmu?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-09 06:01:43
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 19:55 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

W dniu 2014-12-08 o 17:30, Kasper pisze:
W dniu 12/8/2014 7:49 AM, Patriota pisze:

Gdyby widzia ten serial to sam by zobaczy w nim migawki z
autentycznymi postaciami historycznymi i ich wypowiedziami. A co do
"czterech pancernych" i Klossa, tu take fabua oparta jest na prawdzie
historycznej - nasze Ludowe Wojsko Polskie wesp z Armi Czerwon
gonili szwabw jak zajce na polowaniu.

Kolejny naiwny mody komuch, ktrego telewizja uczya wiary w czerwone
bajki. Kup sobie ksik napisana przez ruskiego historyka, dowiesz si,
jak faktycznie wygldaa ta dziadowska armia czerwona:

http://merlin.pl/Prawdy-i-mity-Wielkiej-Wojny-Ojczyznianej-1941-1945_Borys-Sokolow/browse/product/1,1274759.html

I co mi tu za gwno usiujesz sprzeda. Prby szkalowania Armii  Czerwonej na nic si zdadz. Bya to Armia nie do pokonania. Hitler i  inni si o tym przekonali na wasnej skrze. A imperialici z USA na  czele, na jedyne co ich byo sta to poszczekiwanie za pota. To s  fakty historyczne ktrych nie jeste w stanie niczym sfaszowa..

Hej Serwacy daj gwintwk ....
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-09 20:07:11
Autor: Patriota
"ydzi opanowali centralne wadze Solidarnoci"
W dniu 2014-12-09 o 06:01, stevep pisze:

Hej Serwacy daj gwintwk ....

Jak to jest - prawda ci denerwuje,Stefanie?

Data: 2014-12-10 06:22:14
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 20:07 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

W dniu 2014-12-09 o 06:01, stevep pisze:

Hej Serwacy daj gwintwk ....

Jak to jest - prawda ci denerwuje,Stefanie?

To prawda, twj idiotyzm mnie denerwuje.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-10 13:12:54
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-10 o 06:22, stevep pisze:
W dniu .12.2014 o 20:07 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

W dniu 2014-12-09 o 06:01, stevep pisze:

Hej Serwacy daj gwintwk ....

Jak to jest - prawda ci denerwuje,Stefanie?

To prawda, twj idiotyzm mnie denerwuje.

Nigdy nie sdziem zreszt e ty tu dla dyskusji o prawdzie i faktach.

Data: 2014-12-09 06:00:37
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 14:49 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

W dniu 2014-12-08 o 05:18, stevep pisze:

A co to za gwno? Tylko fakty si licz, a nie jaki gupawy filmik
niewiadomego autorstwa.
  Od ponad 20 lat yem przekonaniem e propaganda piszc o gradzie
kul wojska ktre spady na "idcych do pracy robotnikw" na wybrzeu,
w 1970 roku to prawda. A tu ogldam niedawno sobie serial "Dom", a
tam w migawkach historycznych nagra jest mowa o poncym budynku KW
PZPR.. Dlaczego ja ktrego interesuj tylko fakty z pierwszej rki
przeczyta o tych zdarzeniach w archiwach pastwowych? Mamy wolno o
ktrej tyle pierdoli prezydent kraju czy czy jej nie mamy. Dlaczego ja
o tamtych wydarzeniach mog wiedz czerpa tylko za porednictwem
urzdnikw IPNu, ktrzy rda utajnili?

Nasprawd jeste takim idiot, eby serial "Dom" traktowa jako rdo
historyczne, to moe jeszcze "Czterech pancernyh" i "Stawk wiksz ni
ycie"?

Gdyby widzia ten serial to sam by zobaczy w nim migawki z  autentycznymi postaciami historycznymi i ich wypowiedziami. A co do  "czterech pancernych" i Klossa, tu take fabua oparta jest na prawdzie  historycznej - nasze Ludowe Wojsko Polskie wesp z Armi Czerwon  gonili szwabw jak zajce na polowaniu. adnemu Wildstanowi nie uda si  tych prawd ukry przed spoeczestwem tak za pierwszym podejciem.

Nie myliem si, jeste a takim idiot.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-09 20:07:40
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-09 o 06:00, stevep pisze:

Nie myliem si, jeste a takim idiot.

A ja i owszem, nigdy wczeniej bym nie przypuszcza e debilizm moe dla niektrych przychodzi z wiekiem.

Data: 2014-12-10 06:23:20
Autor: stevep
[...]

A dla niektrych jest wrodzony i niezaleny od wieku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-10 13:13:15
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-10 o 06:23, stevep pisze:
[...]

Jasne, jednak w twoim wypadku wida e to idzie z wiekiem.

Data: 2014-12-10 17:20:14
Autor: MarkWoydak
"ydzi opanowali centralne wadze Solidarnoci"

Uytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisa w wiadomoci news:m69dcb$urs$3speranza.aioe.org...

No c, u ciebie to debilzim genetyczny.

MW

Data: 2014-12-11 05:18:12

[...]