„Żydzi opanowali centralne władze Solidarności”

Data: 2014-12-05 00:42:17
Autor: Kasper
„Żydzi opanowali centralne władze Solidarności”
W dniu 12/4/2014 1:49 PM, El Comandante pisze:

Pragnę zaznaczyć, że kierowana przez żydów Służba Bezpieczeństwa PRL od maja
roku 1977

Od maja 1977? Czy to nie w tym samym czasie, rządził ten sam towarzysz którego tak podziwiasz? On też, tak jak Putin lubił otaczać się żydowskimi patriotami?

http://swiatowidz.pl/files/2012/03/kiss1.jpg

P.S. Co to za pedalski nawyk u komunistów z tym całowaniem?

Data: 2014-12-05 10:39:26
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5rk4d$aua$1speranza.aioe.org...
[...]

"Rewelacje" Świtonia należy brać z przymróżeniem oka..., chociaż, całkiem możliwe, że już za późnego Gierka SBecja przygotowywała się wraz ze swoim żydostwem agenturalnym do przejęcia Polski na własność, co potwierdzać może słynny wywiad Geremka z 1981 roku...

Data: 2014-12-05 03:49:16
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 3:39 AM, El Comandante pisze:
[...]

SBecja sama się przygotowywała i Żydzi na Kremlu nic o tym nie wiedzieli. Ty to masz wyobraźnie jak Wałęsa :)

Data: 2014-12-05 11:01:39
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5rv2v$46b$2speranza.aioe.org...
[...]

A już nie wymyślaj, w Polsce polskie żydostwo kradło dla siebie, choć nie ulega wątpliwości, że międzynarodówka syjonistyczna się wspiera. Przejęcie Polski na własność było zaplanowane przez amerykańskich i niemieckich Żydów i z tamtąd szły pieniądze i logistyczne wsparcie dla naszego żydostwa. Rosyjscy Żydzi zajęli się Rosją, w trakcie swojej pierestrojki....

Data: 2014-12-05 04:12:15
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 4:01 AM, El Comandante pisze:
[...]

Nie znasz podstawowych faktów na temat Rosji, ale udajesz że znasz wszystkie tajemnice Żydów z Kremla :)

Rosyjscy Żydzi zajęli się Rosją, w trakcie swojej
pierestrojki....

No tak, W Rosji to była pierestrojka a nie przejęcie Rosji przez żydostwo i nie robiła tego żydowska KGBecja tylko żydowscy patrioci. Chyba znowu coś ci się zapętliło towarzyszu comandante.

Data: 2014-12-05 13:18:23
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5s0e2$8ae$1speranza.aioe.org...
[...]

Wytłumacz sobie idioto, dlaczego międzynarodowe żydostwo jest agresywne wobec Rosji i gotowe nawet wywołać wojnę atomową. Sam srasz się na temat Rosji, nie zgorzej niż nasi syjoniści podżegacze, co to chcieli Ukrainę rozkraść i mają chrapkę na Rosję...

Data: 2014-12-05 06:35:45
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 6:18 AM, El Comandante pisze:

Wytłumacz sobie idioto, dlaczego międzynarodowe żydostwo jest agresywne
wobec Rosji i gotowe nawet wywołać wojnę atomową.

Ile razy trzeba ci powtarzać i ile podawać przykładów na to, że w otoczeniu Putina Żyd, Żyda, Żydem pogania. Co jest w tym tak trudnego do zrozumienia? Jesteś ograniczony umysłowo?

Data: 2014-12-05 14:23:48
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5s8r4$us1$1speranza.aioe.org...
[...]

A  gdyby nawet tak było, to raz, że co mnie i ciebie Rosja obchodzi, dwa, że jeśli, to widocznie są to inni Żydzi, niż nasi żydziaki sprzedawczyki, co się srają, że do bogactw Rosji i Ukrainy się nie mogą dostać... i Polskę rozkradają i sprzedają na lewo i prawo...

Data: 2014-12-05 07:53:16
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 7:23 AM, El Comandante pisze:
[...]

Ciebie widocznie bardzo obchodzi, bo piszesz o tym dosyć regularnie, marząc sobie o niebieskich migdałach. Mnie obchodzi, bo raz, że czytam czasami te twoje naiwne bzdury i coś odpiszę żebyś nie musiał gadać do lustra, a dwa, przejechałem wzdłuż ten syfiasty kraj, wiem jak wygląda i dlatego ciemnoty nie robią na mnie wrażenia, nawet jeżeli okrasisz je Żydami i atomową bombą.

dwa, że jeśli, to widocznie są to inni Żydzi, niż nasi żydziaki
sprzedawczyki, co się srają, że do bogactw Rosji i Ukrainy się nie mogą
dostać... i Polskę rozkradają i sprzedają na lewo i prawo...

Powtarzasz w kółko to przynajmniej raz w ciągu każdego dnia, tak jakbyś był psychicznie chory, pożytek z tego jest taki, że masz jakieś zajęcie, nic więcej. Ubzdurałeś sobie w głowie, że jak będziesz się powtarzał z regularnością ruskiego zegarka, to Polacy pokochają Putina tak jak ty. Jak sam widzisz, nawet się na to nie zanosi.

Data: 2014-12-05 15:47:47
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5sdcf$bal$1speranza.aioe.org...
[...]

Zmyślasz, stawiam jedynie rusofobom kontrę...

[...]

Zajmij się więc swoim burdelem i nie wciskaj mi na siłę ciemnoty na temat Rosji, chcąc tym sposobem przykryć polski burdel, moherową ciemnotę i biedotę...

To jest dopiero chore...

Data: 2014-12-05 09:02:53
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 8:47 AM, El Comandante pisze:

Zmyślasz, stawiam jedynie rusofobom kontrę...

Nie widzę kolejki dyskutantów z twoimi bzdurami, to raczej ty starasz się prowokować takie dyskusje.

Zajmij się więc swoim burdelem

Nie ty będziesz mi dyktował czym mam się zajmować, zapamiętaj to sobie, do czasu aż zostaniesz sołtysem w Moskwie :)

i nie wciskaj mi na siłę ciemnoty na temat Rosji, chcąc tym sposobem
> przykryć polski burdel, moherową  ciemnotę i biedotę...

Ja ten syf widziałem, a dzisiaj, w czasach internetu, Rosjanie sami to pokazują, możesz obejrzeć i porównać z niemiecką biedą którą podobno znasz.

https://www.youtube.com/watch?v=EmbjUt_otnc&index=5&list=UU38-4Kg2Zpu4M8TePm13pgw

https://www.youtube.com/watch?v=OqTGk_3NiEU&index=2&list=UU38-4Kg2Zpu4M8TePm13pgw

https://www.youtube.com/watch?v=9W-chW3l6LU&list=UU38-4Kg2Zpu4M8TePm13pgw&index=9

https://www.youtube.com/watch?v=btMFEej_qnc&list=UU38-4Kg2Zpu4M8TePm13pgw&index=11

Data: 2014-12-05 20:55:53
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5shf0$mc1$1speranza.aioe.org...
> [...]

Ja ten syf widziałem, a dzisiaj, w czasach internetu, Rosjanie sami to pokazują, możesz obejrzeć i porównać z niemiecką biedą którą podobno znasz.

Sobie nie dasz nic powiedzieć, a mnie stale chcesz pouczać. Idź ty w pizdu, z tą twoją rusofobią, pilnuj polskiej biedy, zajmij się swoim burdelem, już ci pisałem. Byłem tu dzisiaj w Niemczech w ruskim sklepie, duży hipermarket rosyjski i cały sklep rosyjskich towarów, sklep intermacjonal i wszyscy chodzą do niego kupować, także Niemcy, więc nie klep mi głupot, że Ruskie nic nie mają, jak nawet w Niemczech rosyjski towar srzedają...

Data: 2014-12-06 00:11:13
Autor: Kasper
W dniu 12/5/2014 1:55 PM, El Comandante pisze:

Sobie nie dasz nic powiedzieć, a mnie stale chcesz pouczać.

Czy te wszystkie tematy, podsuwasz tutaj po to, aby to czytać i
dyskutować, czy po to, aby nie czytać i olewać? Jeżeli chcesz być
rusofilem którego nikt nie czyta, kup sobie długopis i zeszyt w kratkę,
w ten sposób, nikt nie będzie weryfikował tego co piszesz z faktami i
zawsze będziesz miał rację.

Jeżeli chodzi o pouczanie...robisz wrażenie osobnika, który jest mocno
poirytowany brakiem ruskiego dobrobytu w Polsce, a ponieważ nie widzę
tutaj kolejki dyskutantów zainteresowanych tym tematem, po przeczytaniu
tego co masz do powiedzenia, podaję ci łatwe do sprawdzenia fakty. Gdybym chciał cię pouczać, to pewnie bym za każdym razem pisał: idź w ty w pizdu z tą twoją rusofilią, zajmij się swoim burdelem.

Tyle to chyba potrafisz zrozumieć?

Idź ty w pizdu, z tą twoją rusofobią, pilnuj polskiej biedy, zajmij
się swoim burdelem, już ci pisałem.

Faktycznie już mi pisałeś, a ja ci pisałem, że kiedy zostaniesz sołtysem
w Moskwie, to obiecuje, że zastosuję się do wszystkich twoich pouczeń :)

[...]

Największy pod względem powierzchni kraj na świecie, z dosyć dużym
zapasem bogactw naturalnych, kraj na który 100-300 milionów ludzi
pracowało za półdarmo przez blisko sto lat, do tej pory nie potrafi
stworzyć prężnej gospodarki i zapewnić swoim obywatelom poziomu życia
nawet zbliżonego do poziomu w Niemczech, ale okazuje się, że ruscy mają swój sklep i wszyscy chodzą tam kupować :)

O zakupach i sklepach w Polsce, ruscy śpiewają już piosenki, posłuchaj może się czegoś od nich nauczysz o życiu w Rosji:

https://www.youtube.com/watch?v=dUJyctyAqsI

Data: 2014-12-06 09:47:47
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5u6m6$fhh$1speranza.aioe.org...
[...]

Odpowiedz sobie na pytanie, kim jest dzisiaj Polska? Kim są Polacy we własnym kraju? Niewolnikami, gdybyś do tego nie doszedł, poniewierani, okradani i poniżani, bez prawa do godziwej pracy i emerytury, śmieciarzami, narodem tułaczy... Więc zajmij się swoim burdelem, bo takiego jak tu, to nigdzie w Europie nie ma... Rusofobia ci mózg zalewa, a z tego chleba nie będzie...

Data: 2014-12-06 13:07:58
Autor: Kasper
W dniu 12/6/2014 2:47 AM, El Comandante pisze:

Odpowiedz sobie na pytanie, kim jest dzisiaj Polska?

Już ci pisałem, że z ciebie to taki komunistyczny chłopski filozof, studiowanie obecnej sytuacji w Polsce, zacznij od haseł "Zbrodnia katyńska", "Konferencja jałtańska", "Manifest PKWN".

Data: 2014-12-06 20:15:03
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5vk6g$79d$1speranza.aioe.org...
[...]

Zacznij od tego:

http://www.prawo.egospodarka.pl/grupy/Spiskowa-teoria-dziejow-nowe,t,137113,8.html

Data: 2014-12-06 13:17:24
Autor: Kasper
W dniu 12/6/2014 1:15 PM, El Comandante pisze:
[...]

A ty od tego:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/Armia_Czerwona,Wehrmacht_23.09.1939_wsp%C3%B3lna_parada.jpg

Data: 2014-12-06 22:44:31
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m5vko5$8kf$1speranza.aioe.org...
[...]

I jeszcze od tego:

https://groups.google.com/forum/#!topic/soc.culture.polish/-E5up3lpRiU

Data: 2014-12-06 17:21:59
Autor: Kasper
„Żydzi opanowali centralne władze Solidarności”
Data: 2014-12-07 00:59:30
Autor: andal
On Sat, 06 Dec 2014 20:15:03 +0100, El Comandante wrote:

[...]

Facet daj sobie na wstrzymanie.

Ludzie usuncie go z tej grupy, niech założy sobie swoja i tam pisze.

Data: 2014-12-06 06:09:07
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 14:23 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag  news:m5s8r4$us1$1speranza.aioe.org...
W dniu 12/5/2014 6:18 AM, El Comandante pisze:

Wytumacz sobie idioto, dlaczego midzynarodowe ydostwo jest agresywne
wobec Rosji i gotowe nawet wywoa wojn atomow.

Ile razy trzeba ci powtarza i ile podawa przykadw na to, e w  otoczeniu Putina yd, yda, ydem pogania. Co jest w tym tak trudnego  do zrozumienia? Jeste ograniczony umysowo?

A  gdyby nawet tak byo, to raz, e co mnie i ciebie Rosja obchodzi,  dwa, e jeli, to widocznie s to inni ydzi, ni nasi ydziaki  sprzedawczyki, co si sraj, e do bogactw Rosji i Ukrainy si nie mog  dosta... i Polsk rozkradaj i sprzedaj na lewo i prawo...

Jak to co obchodzi, to do kogo bdziesz si modli jak nie do Putina?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-06 06:07:40
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 10:49 Kasper <kasp@onet.pl> pisze:

W dniu 12/5/2014 3:39 AM, El Comandante pisze:
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 12/4/2014 1:49 PM, El Comandante pisze:

Pragn zaznaczy, e kierowana przez ydw Suba Bezpieczestwa PRL
od maja
roku 1977

Od maja 1977? Czy to nie w tym samym czasie, rzdzi ten sam towarzysz
ktrego tak podziwiasz? On te, tak jak Putin lubi otacza si
ydowskimi patriotami?

"Rewelacje" witonia naley bra z przymreniem oka..., chocia,
cakiem moliwe, e ju za pnego Gierka SBecja przygotowywaa si wraz
ze swoim ydostwem agenturalnym do przejcia Polski na wasno, co
potwierdza moe synny wywiad Geremka z 1981 roku...

SBecja sama si przygotowywaa i ydzi na Kremlu nic o tym nie  wiedzieli. Ty to masz wyobranie jak Wasa :)

A moe jak "genialny" leny dziadek z PiS-u?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-05 17:14:36
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Kasper" <kasp@onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Skoro ten "L" uważa, że w "S" rządzili Żydzi to mam pytanie: czy ma na mysli
również osoby o nazwisku Kalkstein? Na zestawieniu http://www.ivrozbiorpolski.pl/index.php?page=lista-prawdziwych-zydowskich nazwisk tych nie znalazłem.

MW

„Żydzi opanowali centralne władze Solidarności”