„Anatomia upadku” w TVP 1 - 8 kwietni a, godz. 21:20

Data: 2013-04-07 22:07:03
Autor: u2
„Anatomia upadku” w TVP 1 - 8 kwietni a, godz. 21:20
.... film wart polecenia. Widac w nim jak latwo obalic raport Anodiny i Millera :

http://niezalezna.pl/40139-anatomia-upadku-w-tvp-1-8-kwietnia-godz-2120-ogladaj

Data: 2013-04-07 22:08:54
Autor: Grzegorz Z.
„Anatomia upadku” w TVP 1 - 8 kwietni a, godz. 21:20
Dnia Sun, 07 Apr 2013 22:07:03 +0200, u2 napisał(a):

Sam piszesz, ze popierasz pederastow zgrzesiu...-;)

Gdzie pisałem że popieram pederastów?

--
"Niech będzie przeklęty bóg ojciec i syn i duch i matka najświętsza i całe
królestwo niebieskie!"

Data: 2013-04-08 21:58:35
Autor: Marek
On 7 Kwi, 22:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... film wart polecenia. Widac w nim jak latwo obalic raport Anodiny i
Millera :

http://niezalezna.pl/40139-anatomia-upadku-w-tvp-1-8-kwietnia-godz-21...

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

Nie moglem ogladac, wiec nagrywalem. Film nagral sie do konca, ale nie
mam tej dyskusji, ktora byla po filmie.
Czy mozna ja gdzies znalezc ?

Data: 2013-04-09 07:52:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:ec3699ab-6125-4abb-af4d-f374ef29fe40c15g2000vbl.googlegroups.com...
On 7 Kwi, 22:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

======================================

Mogę ci streścić w jednym zdaniu! Chcesz?

rozbawiony

Data: 2013-04-09 10:03:52
Autor: Marek

=====================================>
Mogę ci streścić w jednym zdaniu! Chcesz?

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Nooo...

Data: 2013-04-09 20:34:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:301292c0-103f-44df-b9f2-> Nie moglem ogladac, wiec nagrywalem. Film nagral sie do konca, ale nie
[...]

============================

Bzdety...

Data: 2013-04-10 16:49:30
Autor: xan
"Anatomia upadku" w TVP 1 - 8 kwietnia, godz. 21:20
W dniu 09.04.2013 20:42, u2 pisze:
Bzdety...

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

uuu, ale chłopie błyszczysz ubecką ynteligencją aż bije po oczach

Data: 2013-04-09 19:12:42
Autor: u2
W dniu 2013-04-09 06:58, Marek pisze:
On 7 Kwi, 22:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... film wart polecenia. Widac w nim jak latwo obalic raport Anodiny i
Millera :

http://niezalezna.pl/40139-anatomia-upadku-w-tvp-1-8-kwietnia-godz-21...

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 paĹşdziernika 2005

http://www.youtube.com/watch?v=oyPrYygsum8

Data: 2013-04-09 19:33:09
Autor: xan
W dniu 07.04.2013 22:07, u2 pisze:
... film wart polecenia. Widac w nim jak latwo obalic raport Anodiny i
Millera :

http://niezalezna.pl/40139-anatomia-upadku-w-tvp-1-8-kwietnia-godz-2120-ogladaj

Bardziej wiarygodny jest film "Śmierć prezydenta" z National Geographic

Data: 2013-04-10 16:32:07
Autor: stevep
Dnia 07-04-2013 o 22:07:03 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

... film wart polecenia. Widac w nim jak latwo obalic raport Anodiny i  Millera :

http://niezalezna.pl/40139-anatomia-upadku-w-tvp-1-8-kwietnia-godz-2120-ogladaj

W twoim przypadku jeszcze łatwiej obalić flaszkę denaturatu.
--
stevep

Data: 2013-04-10 17:45:46
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 10 Apr 2013 16:32:07 +0200, stevep napisał(a):

[...]

Na flaszce napisz gównem "RZĄD" i obalaj sobie tam ile dasz rady.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-04-11 08:40:40
Autor: stevep
Dnia 10-04-2013 o 17:45:46 Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>  napisał(a):

[...]

Gówno zjedz jako zakąskę do denaturatu.

--
stevep

„Anatomia upadku” w TVP 1 - 8 kwietni a, godz. 21:20