„Bliżej dupy prezesa”

Data: 2012-05-27 07:23:51
Autor: stevep
„Bliżej dupy prezesa”
# Miałem wyjątkową nieprzyjemność obejrzenia powtórki autorskiego programu  Jana Pospieszalskiego z udziałem prawdziwych Polaków znających prawdziwą   prawdę o katastrofie smoleńskiej – profesorów: Biniendę i Nowaczyka,  dziennikarzy: Joannę Lichocką z Gazety Polskiej Codziennie  i Cezarego  Gmyza z Rzeczpospolitej. Oraz Piotra Śmiłowicza z Newsweeka (według  koncepcji autora – last and least).

Wymieniony zestaw zwalnia mnie z obowiązku omawiania merytorycznego  przebiegu dyskusji.

Program Pospieszalskiego epatuje zbyt skromną i skróconą  nazwą –”  Bliżej”. A powinien zasłużenie puszyć się oryginalną i pełną – „Bliżej  dupy prezesa”. Po co chować się za woalką quasi niuansów? Przecież  i tak  wiadomo – „mówisz partia, a w domyśle Lenin, myślisz dupa, a w domyśle…”

Szczerze miłuję pluralizm. Jestem wychowankiem klasycznej polskiej szkoły  chlania – mnogość poglądów i monopol czystej.. Ergo, co to za wesele bez  użycia sierpa i młota, czy deski z płota dla odciśnięcia własnego  merytorycznego piętna na polemiście?  Nie dość że nuda i brak kultury, to  jeszcze zła wróżba dla młodej pary.

Nie mam zatem nic przeciwko żmudnemu wciskaniu się Pospieszalskiego  pomiędzy poślady prezesa (tłok tam niewąski i dopchać niełatwo). Tylko  czemu to grzebanie w gównie ma być opłacane z abonamentu Rozumnych Rodaków?

TVP ma obligatoryjny obowiązek bycia  telewizją realizującą obywatelską,  propaństwową misję. Czyli ” ex definitione” posługującą się wyłącznie  prawdą. Można więc bezkarnie prezentować w niej różne odcienie polskiego  bluesa politycznego, ale nie wolno twierdzić że ziemia jest płaska. A do  tego właśnie z uporem przekonywali widzów prowadzący i zaproszeni goście.  Poza red. Śmiłowiczem.

Od takiej prawdziwej prawdy jest telewizja TRWAM i tylko stamtąd powinien  ją nadawać Pospieszalski za pieniądze dobrowolnie wpłacane przez zamożną   grupę katolickich polskich  emerytów.

Nie, nie zwariowałem.  Okazuje się, że jest w Polsce dumna ze swej  zasobności materialnej, elitarna oligarchia emerytów. Zrozumiałe że to w  ich imieniu prezes pyszczy o obniżenie wieku wolnego od pracy. Jak się ma  grubą mamonę, trzeba mieć więcej czasu aby za nią ostro poszaleć, choćby w  Rodzinie Maryja.

Biedni emeryci to wyłącznie słuchacze polskojęzycznych niemieckich stacji  radiowych i widzowie ubecko – masońsko – żydowskich komercyjnych programów  telewizyjnych.

Wczoraj, grupa emeryckich nababów demonstrowała  pod Sądem  Administracyjnym rozpatrującym skargę Fundacji Światła Prawdy Rydzyk na  wiadomą decyzję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (czyli Komorowskiego,  Szatana i Tuska).

Jedna z donatorek oświadczyła mediom: „jeżely sond nie przyzna nam racjy,   kupimy sobie własnego multyplegza! Stać nas na to! Wierzymy że za sprawom  Świentego ojca Dyrektora i Maryjy zawsze dziewicy bendziemy miely to co  chcemy” (wymowa oryginalna).

A jak wiadomo wiara czyni cuda. Reprezentujący w sądzie Światło Prawdy  mecenas (nomen omen) Benedykt Fiutowski, po ogłoszeniu wyroku oświadczył  zgromadzonemu tłumkowi: „nie przegraliśmy, bo niekorzystna dla nas decyzja  sądu nie była jednomyślna.”

Widać że Fiutowski niewiele zna się na sporcie – wiele werdyktów zapada w  nim niejednogłośnie, ale wygrany jest bezsprzecznie tylko jeden. Chociaż  niektórym przegranym, zwłaszcza bokserom zamroczonym silnymi ciosami w  głowę, taki werdykt nie zawsze się podoba. Niejeden niezadowolony z niego  fiutowski, potrafi przyłożyć (już bez rękawic) nie tylko b. przeciwnikowi,  ale zdającemu z walki relację dziennikarzowi, a nawet prowadzącemu ją  sędziemu.

Wracając do naszych baranów. Nie wiem kim jest naprawdę Pospieszalski –  muzykiem, dziennikarzem, facetem ze zbyt dużym prąciem, przepraszam –  parciem na szkło. Bezmyślnym sługusem i wiernym dupowlazem prezesa, czy  świadomym swej misji w misyjnej TVP  funkcjonariuszem Opus Dei i tajnym  współpracownikiem Służby Bezpieczeństwa Absolutystycznej Monarchii Watykan?

Wiem tylko że wciąż trwa w TVP zamiast w telewizji Trwam.

Dlatego apeluję do Rozumnych Rodaków – „zanim dasz na telewizyjną tacę,  zdrowo walnij się w glacę. Dopóki Pospieszalski i jego pisowsko -   klerykalna jaczejka zawracają Wisłę kropidłem – nie płać abonamentu”!  Zastanów się –  czy zapłaciłbyś w sklepie za podśmierdłe jajko gdybyś je  dostał  zamiast kury znoszącej złote jaja?  Obecnie prezesowi (w tym  szczególnym przypadku – raczej kogucik niż kura).

Komunistyczna, całkiem monoteistyczna TVP, wyprodukowała onegdaj rozumny  (dlatego dla niektórych nudny bądź niezrozumiały) serial „Najdłuższa wojna  nowoczesnej Europy”. O jedynym zwycięskim, choć bez narodowej fanfaronady,  powstaniu przeciwko okupantowi.

Orężem powstańców wielkopolskich była jak się okazało najbardziej rażąca i  skuteczna broń – rozum.

Skorzystajmy z niego i my. Złóżmy dwa zbiorowe pozwy przeciwko władzom TVP  i jej właścicielowi ( Skarbowi Państwa):

1.o łamanie konstytucji, poprzez nadawanie przez TVP programów niezgodnych  z jej obywatelską i państwowotwórczą misją.

2.o chęć przysporzenia sobie przez TVP i jej właściciela  nienależnych  korzyści finansowych poprze żądanie płacenia nienależnego w tej sytuacji  abonamentu (wy udajecie że dobrze pracujecie, my udajemy że płacimy)

Zamiast tylko mądrze gadać o głupocie, zróbmy wreszcie coś konkretnie  mądrego w obronie przed nią. Póki jeszcze ręce wolne od kajdan. Bo potem  już tylko” Ojczyznę wolną racz nam wrócić panie”.

A może rozumniej,  na własne życzenie tej wolności po prostu nie tracić? #
Ze strony:
http://tiny.pl/hp6wj

--
stevep

Data: 2012-05-27 09:02:29
Autor: [He®Sk]
„Bliżej dupy prezesa”
On Sun, 27 May 2012 07:23:51 +0200, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

[...]

 wciaz bita jest piana smolenska? sadzilem, ze temat sie skonczyl.
 winni ruscy. powszechna mobilizacja PiS i odbicie wraku a tu nic?!!
 patrioci polscy, co w wami?! gdzie szabla odbierzemy itp wesole  kawalki? wezcie sie w garsc! kolejna okazja rokoszy 10 czerwca!  pod bristolem! hej kto polak... itd. nike zawiedziecie? euro2012
 moze byc nudnawe ale na was polscy patrioci zawsze mozna liczyc!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

„Bliżej dupy prezesa”