„Bliżej dupy prezesa”

Data: 2012-05-27 09:02:29
Autor: [He®Sk]
„Bliżej dupy prezesa”
On Sun, 27 May 2012 07:23:51 +0200, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

# Miałem wyjątkową nieprzyjemność obejrzenia powtórki autorskiego programu  Jana Pospieszalskiego z udziałem prawdziwych Polaków znających prawdziwą   prawdę o katastrofie smoleńskiej – profesorów: Biniendę i Nowaczyka,  dziennikarzy: Joannę Lichocką z Gazety Polskiej Codziennie  i Cezarego  Gmyza z Rzeczpospolitej. Oraz Piotra Śmiłowicza z Newsweeka (według  koncepcji autora – last and least).

 wciaz bita jest piana smolenska? sadzilem, ze temat sie skonczyl.
 winni ruscy. powszechna mobilizacja PiS i odbicie wraku a tu nic?!!
 patrioci polscy, co w wami?! gdzie szabla odbierzemy itp wesole  kawalki? wezcie sie w garsc! kolejna okazja rokoszy 10 czerwca!  pod bristolem! hej kto polak... itd. nike zawiedziecie? euro2012
 moze byc nudnawe ale na was polscy patrioci zawsze mozna liczyc!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

„Bliżej dupy prezesa”