„Ciii”

Data: 2015-10-14 15:04:02
Autor: stevep
„Ciii”
# Posłanka Krystyna Pawłowicz skarży się Jarosławowi Kaczyńskiemu na to,  że jej plakaty wyborcze są zrywane i wyborcy nie są informowani, że  kandyduje. Prezes ucisza ją zgrabnym „ćśś”. Nagranie takiej sytuacji  pokazało TVN 24.

– Proszę. Nigdzie nie ma informacji, że ja kandyduję, wszystkie moje  plakaty są zrywane. Proszę mnie zabrać, żeby ludzie widzieli, że jestem z  piątego miejsca, z panem prezesem – narzekała Krystyna Pawłowicz prezesowi  Prawa i Sprawiedliwości.
Liga Mistrzów na Twoim TV. Teraz do 2 miesięcy za 0 zł.
Tak, jestem zainteresowany
Nie, dziękuje

Kaczyński z początku nic nie odpowiedział, ale gdy tylko Pawłowicz  próbowała lamentować dalej, prezes uciął jej słowa, krótkim, acz  stanowczym „ciiii”. Posłanka natychmiast zamilkła.

Oczywiście w późniejszym wystąpieniu publicznym prezes Kaczyński udzielił  Pawłowicz rekomendacji. Nic dziwnego, bo posłanka jest "pewniakiem" na  liście wyborczej PiS. Jest więcej niż prawdopodobne, że zdobędzie mandat  startując ze swojego okręgu. #
Ze strony:
http://tnij.org/f1cd6ke

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-14 18:23:31
Autor: Mark Woydak
„Ciii”
WON ŚMIECIU PODSZYWACZU z speranza.aioe.org.

ŻRYJ TE SWOJE KOCIE KUPSKA GENETYCZNY IDIOTO!

Mark Woydak