„GW” i „Rzepa” o mszach w niedzie lę

Data: 2012-06-30 09:30:53
Autor: Przemysław W
„GW” i „Rzepa” o mszach w niedzie lę

„GW” i „Rzepa” o mszach w niedzielę

Historia manipulacji. Na wczorajszej pierwszej stronie „Gazety Wyborczej” krzyczący tytuł o tym, że Polacy masowo rezygnują z uczęszczania na niedzielną mszę świętą.  Tymczasem w „Rzeczpospolitej” oparta na tych samych danych, informacja, że … minimalnie (!) spada ilość osób  regularnie uczęszczających na niedzielną mszę świętą.

Jakby dzisiaj wczytać się w dane, które publikuje „GW”, to widać , że …   wzrosła ilość wiernych, którzy regularnie, co tydzień, przyjmują Komunię Świętą!

Te same dane – a jakże różne podsumowania dwóch różnych gazetach. Może to dać do myślenia…

http://niezalezna.pl/30523-%E2%80%9Egw%E2%80%9D-i-%E2%80%9Erzepa%E2%80%9D-o-mszach-w-niedziele

„GW” i „Rzepa” o mszach w niedzie lę