„Jak wygramy wybory, to będzie dużo do dziel enia”. Nowe taśmy Neumanna

Data: 2019-10-10 03:16:51
Autor: Bruno Brunowski
„Jak wygramy wybory, to będzie dużo do dziel enia”. Nowe taśmy Neumanna
W dniu wtorek, 8 października 2019 23:26:08 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
,,Jak wygramy wybory, to będzie dużo do dzielenia". "10 lutego, siedziba PiS przy Nowogrodzkiej. Trwa posiedzenie komitetu wykonawczego, prezes wprowadza na salę szefa resortu skarbu Dawida Jackiewicza. Czas jest trudny, w partyjnym aparacie buzuje,  działacze domagają się posad w spółkach skarbu państwa. Minister przyjechał ich uspokoić. - Wiem, że ustawia się do mnie kolejka - mówi. - Nie dam rady spotkać się z każdym, ale mam propozycję. Niech ludzie przekazują swoje CV szefom okręgów, ci podają je mojemu asystentowi, a my się nad każdą kandydaturą pochylimy.

Napięcie na sali opada, Jackiewicz leje miód na serca działaczy: -- I pamiętajcie, to nie kompetencje są głównym kryterium. Najważniejsza jest lojalność. Powołujemy tylko pewnych ludzi. A ja za wszystkie nominacje odpowiadam przez partią. -- Nie, panie ministrze - wtrąca prezes PiS. - Pan nie odpowiada przed partią, tyko przed prawem. PiS rządzi Polską dopiero 120 dni, ale działa szybko i ostro.. Przejmuje kolejne spółki, urzędy i agencje. Wycina ludzi poprzedniej ekipy i wstawia swoich: działaczy, ich rodziny i znajomych. Zmiany zaczynają się w zarządach firm, kończą na sekretarkach. Poniżej kilka przykładów osób, które w ostatnich miesiącach zdobyły nowe posady:" https://www.newsweek.pl/polska/kadry-pis-krewni-dzialaczy-pis-z-posadami-w-panstwowych-spolkach-i-instytucjach/hdpxfpl --
Bruno

Data: 2019-10-10 09:04:08
Autor: bytek.anonimowy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> ,,Jak wygramy wybory, to będzie dużo do dzielenia". "10 lutego, siedziba PiS przy Nowogrodzkiej. Trwa posiedzenie komitetu wykonawczego, prezes wprowadza na salę szefa resortu skarbu Dawida Jackiewicza. Czas jest trudny, w partyjnym aparacie buzuje,  działacze domagają się posad w spółkach skarbu państwa. Minister przyjechał ich uspokoić. - Wiem, że ustawia się do mnie kolejka - mówi. - Nie dam rady spotkać się z każdym, ale mam propozycję. Niech ludzie przekazują swoje CV szefom okręgów, ci podają je mojemu asystentowi, a my się nad każdą kandydaturą pochylimy. Napięcie na sali opada, Jackiewicz leje miód na serca działaczy: -- I pamiętajcie, to nie kompetencje są głównym kryterium. Najważniejsza jest lojalność. Powołujemy tylko pewnych ludzi. A ja za wszystkie nominacje odpowiadam przez partią. -- Nie, panie ministrze - wtrąca prezes PiS. - Pan nie odpowiada przed partią, tyko przed prawem. PiS rządzi Polską dopiero 120 dni, ale działa szybko i ostro. Przejmuje kolejne spółki, urzędy i agencje. Wycina ludzi poprzedniej ekipy i wstawia swoich: działaczy, ich rodziny i znajomych. Zmiany zaczynają się w zarządach firm, kończą na sekretarkach. Poniżej kilka przykładów osób, które w ostatnich miesiącach zdobyły nowe posady:" https://www.newsweek.pl/polska/kadry-pis-krewni-dzialaczy-pis-z-posadami-w-panstwowych-spolkach-i-instytucjach/hdpxfpl

Działacze żądni posadek:) Normalka w pis/peło.

W sumie dobrze wiedzieć.

Data: 2019-10-11 07:21:13
Autor: Runt
W dniu 2019-10-10 o 18:04, bytek.anonimowy@gmail.com pisze:

Działacze żądni posadek:) Normalka w pis/peło.

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/prawo-i-sprawiedliwosc-skok-pis-na-panstwowe-spolki-raport/jeq82em

"Nikt w historii wolnej Polski z taką łapczywością nie rzucił się na stanowiska w państwowych spółkach i instytucjach jak partia Jarosława Kaczyńskiego - pokazała analiza przygotowana przez Fundację Batorego."
--
Runt

„Jak wygramy wybory, to będzie dużo do dziel enia”. Nowe taśmy Neumanna