„Jak wygramy wybory, to będzie duĹźo doQ1|AÜâzW§‰§śóO]ŮăhÁëZsŸ[›#^şf§

Data: 2019-10-11 16:38:29
Autor: Lord Donald
„Jak wygramy wybory, to będzie duĹźo doQ1|AÜâzW§‰§śóO]ŮăhÁëZsŸ[›#^şf§
,,Jak wygramy wybory, to będzie dużo do dzielenia". Nowe taśmy Neumanna

,,Chodzi o to, żeby mieć wpływ na miasto", ,,mamy dwa miejsca do rady nadzorczej", ,,jak wygramy wybory samorządowe, to będzie dużo do dzielenia" - mówi Sławomir Neumann i politycy Platformy Obywatelskiej na taśmach, które ujawniły ,,Wiadomości" TVP1. Nagrania odsłaniają kulisy obsadzania politycznych stanowisk w mieście i podległych mu spółkach. - Nie oszukujmy się. O to chodzi, żeby gdzieś tam na końcu ktoś został dyrektorem - mówi na nagraniu Adam Korol, minister w rządzie PO-PSL.

Jak ujawnił wcześniej w rozmowie z TVP Info były lokalny działacz PO z Tczewa, Sławomir Neumann - działając wbrew statutowi partii i demokratycznym zasadom - wywierał presję na tczewskich działaczach PO i zmuszał ich do wyboru Adama Korola na przewodniczącego ugrupowania w Tczewie.

Kartą przetargową miała być obietnica stanowisk w powyborczej układance.

- I, k***a, będziemy my wskazywać wiceprezydenta, a nie tego, co Mirek (Pobłocki, prezydent Tczewa - przyp. red.) sobie chce. I o to chodzi, k***a, o to chodzi. Będziemy mieli, k***a, radnych w powiecie i my będziemy, k***a, w grze i możemy ustawić powiat. K***a, o to chodzi. Nie o to dzisiaj, kto gdzie będzie - mówi Neumann.

- Nie jest planem Adama (Korola - przyp. red.) siedzieć w Tczewie do końca życia - ma w d***e to. Mówię ci całkiem szczerze: tylko wygraj wybory i zostań szefem Platformy wtedy po Adamie - wtedy, bo on się wycofa - mówi.

- Ja nie mam żadnych ambicji w Tczewie, ja jestem gdańszczaninem i jeżeli mam jakieś ambicje to ewentualnie z Gdańskiem - mówi Adam Korol.

- Bo ja wiem, że Tczew nie zasłużył na Korola. Korol nie jest z Tczewa. Ja to wiem - zauważa Neumann.

Z rozmowy wynika, że kandydatura Adama Korola, ministra sportu i turystyki w rządzie PO-PSL, miała być tylko wyborczą sztuczką, wabikiem na wyborców. Korol przekonywał, że jego kandydatura na szefa lokalnych struktur daje szanse na wygranie wyborów, a to będzie wiązało się z dużą liczbą stanowisk do obsadzenia.

- Musisz to zrozumieć, jak wygramy wybory samorządowe, to będzie dużo do dzielenia - to wszystko - mówi na nagraniach Adam Korol.

Pyta retorycznie, czy chodzi o to, żeby ,,gdzieś tam na końcu ktoś został dyrektorem?". - Nie oszukujmy się - o to chodzi, czy nie - podkreślił.

- No tak, chodzi o to, żeby mieć wpływ na miasto - odpowiedział lokalny działacz.

https://www.tvp.info/44751836/jak-wygramy-wybory-to-bedzie-duzo-do-dzielenia-nowe-tasmy-neumanna

Data: 2019-10-11 19:22:08
Autor: Runt
„Jak wygramy wybory, to będzie duĹźo do dzielenia”. PiS w spółkach skarbu pańsQ1|BÜ

--
Runt

„Jak wygramy wybory, to będzie duĹźo doQ1|AÜâzW§‰§śóO]ŮăhÁëZsŸ[›#^şf§