„Mój brat naraził się wielu”

Data: 2012-11-21 17:49:59
Autor: Bogdan Idzikowski
„Mój brat naraził się wielu”
Mój brat naraził się tak wielu ważnym ośrodkom na terenie całego byłego imperium, że też były powody, żeby się z nim rozstać - powiedział Jarosław Kaczyński, prezes PiS w rozmowie ze Stanisławem Obertańcem, dyrektorem radia Plus Legnica.

„Doskonale wiem, że - wbrew temu, co pisze „Gazeta Wyborcza” - ciało mojego śp. brata było poparzone – powiedział dziś szef PiS. – Oni twierdzą, że nie ma śladów poparzeń. Wiem, że w wysokim stopniu było poparzone ciało śp. Przemysława Gosiewskiego (18 proc. powierzchni ciała). Krótko mówiąc, oni po prostu piszą nieprawdę. Np. jeśli chodzi o bębenki uszne, to po przeszło dwóch latach bębenków już nie ma. Nie można tego sprawdzić. Krótko mówiąc, mamy do czynienia po prostu z wrzutkami. Nie będę interpretował tego drugiego tupolewa (doniesienia o znalezieniu w nim materiałów wybuchowych – przyp. red.), jest dość zdumiewające, że w samolotach pasażerskich tak powszechnie występują ślady trotylu. Nie ukrywam, że to jest informacja dość bulwersująca” – dodał polityk.

„(…) liczę, że dojdziemy do nowych dowodów, ale proszę pamiętać, że dla pewnych grup przyjęcie prawdy, nawet gdyby ona była bardzo mocno udowodniona, będzie niesłychanie trudne. Będzie prowadziło do konieczności weryfikacji samooceny – ocenił lider PiS. - (…) Obawiam się, że mój brat naraził się tak wielu ważnym ośrodkom na terenie całego byłego imperium, że też były powody, żeby się z nim rozstać. I jeszcze jedno. Kto dokładnie zanalizuje wyniki badań socjologicznych, polityczno-socjologicznych z tego momentu w którym doszło do tragedii, to może wyciągnąć tylko jeden wniosek - wynik wyborów prezydenckich wcale nie był rozstrzygnięty” – dodał Jarosław Kaczyński.

http://tiny.pl/hklc8

=======================================

Oglądałem zdjęcie śp. prezydenta Kaczyńskiego po sekcji. Wprawdzie nie było obu nóg i jednej ręki ale brak było śladów poparzeń. Ale to nie ja zacząłem, tylko kochający brat z wyrzutami sumienia.

Data: 2012-11-21 20:05:45
Autor: szufla
„Mój brat naraził się wielu”

Oglądałem zdjęcie śp. prezydenta Kaczyńskiego po sekcji. Wprawdzie nie było
obu nóg i jednej ręki ale brak było śladów poparzeń.

Zapomniales o plecach dzikusie.

sz.

Data: 2012-11-21 20:28:41
Autor: Bogdan Idzikowski
„Mój brat naraził się wielu”

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:k8j8j7$c65$1node2.news.atman.pl...

Oglądałem zdjęcie śp. prezydenta Kaczyńskiego po sekcji. Wprawdzie nie było
obu nóg i jednej ręki ale brak było śladów poparzeń.
Zapomniales o plecach dzikusie.

To Kaczyńskiemu położono brata na brzuchu, żeby go po plecach rozpoznał? Tak powiedział Kaczyński: "Ciało mojego brata było poparzone i to w wysokim stopniu" - jakoś zapomniał powiedzieć, że: "tylko plecy mojego brata były poparzone i to w wysokim stopniu".
A może miał poparzone te urwane nogi i rękę? Wpadły do płonącego paliwa lotniczego?
Cóż jeszcze moherku wymyślisz?

zainteresowany następnymi kłamstwami

Data: 2012-11-21 21:14:55
Autor: szufla
„Mój brat naraził się wielu”
[...]

Kaczynski nie musi tlumaczyc kazdemu idiocie w jaki sposob pokazywano mu brata.
Nie wiesz, nie zabierasz glosu.
Niestety twoje stanowisko jest stale i niezmienne niezaleznie od wszystkiego dlatego tlumacznie tobie czegokolwiek jest pozbawione sensu.
Twoja licytacja na zamiane cial po kretynskich slowach Tuska dobitnie swiadczy jakim jestes prostakiem.
Gdy byles w ubecji musieli cie koksowac strasznym syfem skoro masz tak zlasowany mozg :/

sz.

Data: 2012-11-21 22:10:00
Autor: Bogdan Idzikowski
„Mój brat naraził się wielu”

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:k8jckt$g9f$1node2.news.atman.pl...
[...]

Synuś! Powtarzasz się. Wiadomo, że nie masz argumentów w tej dyskusji i uciekasz się do epitetów. Wymyśl jakieś bardziej finezyjne.

ubawiony ignorancją

„Mój brat naraził się wielu”