„Mój brat naraził się wielu”

Data: 2012-11-21 20:05:45
Autor: szufla
„Mój brat naraził się wielu”

Oglądałem zdjęcie śp. prezydenta Kaczyńskiego po sekcji. Wprawdzie nie było
obu nóg i jednej ręki ale brak było śladów poparzeń.

Zapomniales o plecach dzikusie.

sz.

Data: 2012-11-21 20:28:41
Autor: Bogdan Idzikowski
„Mój brat naraził się wielu”

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:k8j8j7$c65$1node2.news.atman.pl...

Oglądałem zdjęcie śp. prezydenta Kaczyńskiego po sekcji. Wprawdzie nie było
obu nóg i jednej ręki ale brak było śladów poparzeń.
Zapomniales o plecach dzikusie.

To Kaczyńskiemu położono brata na brzuchu, żeby go po plecach rozpoznał? Tak powiedział Kaczyński: "Ciało mojego brata było poparzone i to w wysokim stopniu" - jakoś zapomniał powiedzieć, że: "tylko plecy mojego brata były poparzone i to w wysokim stopniu".
A może miał poparzone te urwane nogi i rękę? Wpadły do płonącego paliwa lotniczego?
Cóż jeszcze moherku wymyślisz?

zainteresowany następnymi kłamstwami

Data: 2012-11-21 21:14:55
Autor: szufla
„Mój brat naraził się wielu”
[...]

Kaczynski nie musi tlumaczyc kazdemu idiocie w jaki sposob pokazywano mu brata.
Nie wiesz, nie zabierasz glosu.
Niestety twoje stanowisko jest stale i niezmienne niezaleznie od wszystkiego dlatego tlumacznie tobie czegokolwiek jest pozbawione sensu.
Twoja licytacja na zamiane cial po kretynskich slowach Tuska dobitnie swiadczy jakim jestes prostakiem.
Gdy byles w ubecji musieli cie koksowac strasznym syfem skoro masz tak zlasowany mozg :/

sz.

Data: 2012-11-21 22:10:00
Autor: Bogdan Idzikowski
„Mój brat naraził się wielu”

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:k8jckt$g9f$1node2.news.atman.pl...
[...]

Synuś! Powtarzasz się. Wiadomo, że nie masz argumentów w tej dyskusji i uciekasz się do epitetów. Wymyśl jakieś bardziej finezyjne.

ubawiony ignorancją

„Mój brat naraził się wielu”