„My, złodzieje samochodów…”

Data: 2015-11-15 17:17:55
Autor: stevep
„My, złodzieje samochodów…”
# Politycy PiS, jak media, są niepokorni wobec rozumu i moralności. Jakoś  im tak wychodzi – krzywo. Białe nie jest białe…

Dlaczego wszelkiego rodzaju nieudacznicy klasyfikują się na prawicy?  Dlatego, że nieudacznikiem jest Jarosław Kaczyński. Nieudaczny  intelektualista, człowiek. Ale wpadł na genialny pomysł i dotarł do  podobnych sobie.

Partia genialnych nieudaczników jeszcze nie zaczęła rządzić, jeszcze  oficjalnie nie zebrali się do kupy, a już kupę na wizerunku Polski  zrobili, acz ta kupa dotyczy PiS, to jednak ten smród pociągnie się za  wszystkimi.

Ci ludzie nie są w stanie pojąć prostej zależności, że otwierając usta,  należy otworzyć rozum. Nie wiem, jak jest z rozumem u przyszłego ministra  od Europy, Konrada Szymańskiego, ale mogę napisać, co ma w ustach.

Bezrozum. Taki móżdżek po polsku.

Można w kontekście jego wypowiedzi budować metafory. O tym, że nie widzi  (ale mówi) Szymański w liczbie mnogiej: „nie widzimy politycznych  możliwości wykonania” zobowiązań solidarnościowych wobec partnerów w UE w  przyjęciu uchodźców.

Szymański – ślepy, rozum zatkany, ale wodolejstwo polityczne na młyn  ksenofobii leje się strugami pisowskimi.

Więc nie dziwmy się, że Polacy zostali nazwani „złodziejami samochodów”.  Jedziesz za granicę pociągiem dlatego, aby ukraść samochód.
Z jakich łapanek tych nieudaczników biorą? Rozumiem, że Szymański nie  potrafi posługiwać się językiem polskim, dużo Polaków ma spustoszoną  świadomość. Posługują się językiem sowieckim, sami z siebie, bo za PRL-u  byli leniami. Młodsi zaś mają po rodzicach.

W każdym razie dzięki takiemu niedouczonemu Szymańskiemu zostaliśmy  złodziejami samochodów. Poczekajmy, aż PiS zacznie rządzić. Wyobrażam  sobie premier Szydło (a niedługo nie trzeba będzie używać instrumentu  wyobraźni). Ta w jednej wypowiedzi takich „złodziei samochodów”  wyprodukuje dużo, dużo więcej. Będzie to fabryka opla, volkswagena, a może  powrócimy do naszego „patriotycznego” Żerania. Albo – wsłuchajcie się w  słowa Andrzeja Dudy… PiS ma się od geniusza inaczej, Jarosława  Kaczyńskiego.

Proponuję preambułę konstytucji PiS zacząć od frazy: „My, złodzieje  samochodów…” #
Ze strony:
http://tiny.pl/ggr58

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-15 14:02:31
Autor: Marek
"My, zodzieje samochodw..."
W dniu niedziela, 15 listopada 2015 17:17:57 UTC+1 uytkownik stevep napisa:
# Politycy PiS, jak media, s niepokorni wobec rozumu i moralnoci. Jako  im tak wychodzi - krzywo. Biae nie jest biae...

Dlaczego wszelkiego rodzaju nieudacznicy klasyfikuj si na prawicy?

Tu jest sedno sprawy: sukcesem lewaka jest robic w h*** tych, ktorzy go wybrali.
Przykad: Kalisz w Jaguarze - reprezentant klasy robotniczej.

Data: 2015-11-16 10:11:51
Autor: silvio balconetti
"My, złodzieje samochodów..."
Am 15.11.2015 um 23:02 schrieb Marek:
[...]

Jak wczesniej napisalem, a cytowalem innych, zeby nie bylo, zem stronniczy, byc moze celowo ludziom wbija sie do glow, ze lewica padla, a prawica zwyciezyla. Prawica, jak wspomina moje zrodlo, kojarzy sie po prostu lepiej, jest prawa, prawdomowna itp. A lewica to lewusy, lewizna itp. Prawica parlamentarna w Polsce to moze Korwin i Nowoczesna, a reszta to lewica, socjalisci, no moze narodowi socjalisci. Prosze przeczytac ich programy: interwencjonizm panstwowy, dotacje, nacjonalizacja, panstwowa sluzba zdrowia, oswiata, przedsiebiorstwa, kultura, media ...

tomaszcukiernik.pl/artykuly/artykuly-polityczne/roznice-miedzy-prawica-a-lewica-tabelka/

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-11-16 10:21:50
Autor: Trefni
"My, zodzieje samochodw..."
W dniu .11.2015 o 23:02 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Przestarzae dane...
Kalisz teraz wozi tyek Audi A6 TDI.

--
Trefni

Data: 2015-11-15 17:34:45
Autor: silvio balconetti
„My, złodzieje samochodów…”
Am 15.11.2015 um 17:17 schrieb stevep:
[...]

Moi drodzy, co to sie wam pokielbasilo z ta prawica i lewica? Czy to nie ma slownikow, wikipedii, zeby sie poinformowac?

Prawica to m.in.:

>Państwo ograniczone do minimum, zapewnienie obywatelom bezpieczeństwa i przestrzeganie prawa. (...)

Jak najszersza pokojowa współpraca międzynarodowa, bez zbędnych zakazów i ceł, wolny handel międzynarodowy, globalizacja. (...)

Nieograniczona wolność jednostek polityczna i ekonomiczna.<

A lewica to m.in.:

>Interwencjonizm państwowy i protekcjonizm z systemem dotacji i subwencji, prowadzącym do korupcji, nepotyzmu. (...)

Najważniejsza własność państwowa, państwowe przedsiębiorstwa. Niechęć do własności prywatnej, liczne ograniczenia, konfiskaty, zakazy. Nacjonalizacja. (...)

Rozbudowana biurokracja z systemem zakazów, zezwoleń, koncesji, kontyngentów itp, prowadzącym do korupcji, nepotyzmu.(...)

Rozbudowane państwo z systemem zabezpieczeń społecznych i redystrybucją dóbr (państwowa służba zdrowia, edukacja, pomoc społeczna, państwowy system emerytalny, dotowana kultura).(...)

Lewica wychodzi z założenia, że państwo wie lepiej, co jest dobre dla społeczeństwa.<

tomaszcukiernik.pl/artykuly/artykuly-polityczne/roznice-miedzy-prawica-a-lewica-tabelka/

Cos jakby znane? Mielismy to? A wiec PiS to jest lewica z domieszka narodowo-katolicka czyli narodowo-katolicki socjalizm!

N A R O D O W O - K A T O L I C K I  S O C J A L I Z M  (dalej NKS).

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Mnie, jako katolika, prawo nie obowiązuje". (T.Rydzyk, redemptorysta)

Data: 2015-11-15 18:17:29
Autor: u2
„My, złodzieje samochodów…”
W dniu 2015-11-15 o 17:34, syf pisze:
Cos jakby znane? Mielismy to? A wiec PiS to jest lewica z domieszka
narodowo-katolicka czyli narodowo-katolicki socjalizm!

N A R O D O W O - K A T O L I C K I  S O C J A L I Z M  (dalej NKS).

taaa, syf koniecznie chce udowodnic, ze to Polacy sa nazistami ,  a nie jego rodzime niemcy:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

„My, złodzieje samochodów…”