„Polski” kandydat na krĂłla Europy uczQ1|Aęb˘|§‰é˘yÉ"z;)sv÷vxœ

Data: 2017-03-08 11:15:49
Autor: u2
„Polski” kandydat na krĂłla Europy uczQ1|Aęb˘|§‰é˘yÉ"z;)sv÷vxœ
http://www.kontrowersje.net/tusk_przy_otwartej_kurtynie_pokaza_jak_si_w_polsce_szmaci_a_ca_a_rpiii

Tusk przy otwartej kurtynie pokazał, jak się w Polsce szmaciła cała RPIII

Kariera Tuska to z jednej strony prawdziwa zagadka, z drugiej banalny rozwój wypadków. Pamiętam go doskonale jeszcze z czasów, gdy miał kręcone włosy i gadał jakieś bzdury o walce z bezrobociem, czym jego partia KLD przegrała wybory. Był to początek RPIII, potem Tusk zniknął z oczu i nigdy niczym specjalnym się nie wyróżniał. Nawet gdy pułkownik ,,Gromek" wymyślił trzech tenorów, to wszyscy zwracali uwagę na Olechowskiego, Tusk był gdzieś w tle i tak przez następne kadencje. Dopiero w 2005 roku wystrzelił niespodziewanie. Dziś mało kto pamięta o tym, że wtedy kandydatura Tuska na prezydenta była odczytywana tak samo albo z jeszcze większym śmiechem, jak kandydatura Andrzeja Dudy.

Startował z takiego samego poziomu, jakieś 6 do 8 % i przegrywał nie tylko z Lechem Kaczyńskim, ale z kilkoma innymi politykami. Zresztą spójrzmy jak to wyglądało oczami CBOS w 2005 roku:

Na pytanie, który z tych polityków przypuszczalnie ,,będzie wybrany na prezydenta" 22% wskazało na Lecha Kaczyńskiego, 9% na Cimoszewicza, a 7% na Religię; na Borowskiego i Tuska wskazało po 6%, a na Leppera 4%.

Podejrzewam, że niejeden baczny obserwator polskiej polityki przetarł oczy ze zdumienia i poczuł się zaskoczony, aż tak kiepskim wynikiem Donalda. Warto jeszcze przypomnieć, że do drugiej tury ,,Prezydent z Gdańska" przeszedł tylko dlatego, że wcześniej faksymile i niejaka Jarucka odstrzeliły Cimoszewicza. Nawiasem mówiąc Włodka załatwiono metodami jego przodków, ale w tamtym czasie to i PiS było na rękę wyeliminowanie następcy Kwaśniewskiego, nie wspominając o tym, że Polacy żyli naiwną wizją POPiS. Dopiero po przegranych wyborach, w Tusku nastąpiła gwałtowna przemiana, mniej więcej pod koniec 2006 roku. Nie potrafię sobie przypomnieć żadnej wcześniejszej wypowiedzi Donalda, która zapadłaby w pamięci Polaków. On był naprawdę toporny, dokładnie taki, jak w słynnej scenie ,,Nocna zmiana", gdy krzyczał ,,policzmy głosy".

Od 2006 roku widzimy innego Tuska, pyskatego, pewnego siebie, stałego bywalca salonów, no i co tu dużo mówić, przez osiem lat był niezwykle skuteczny w tym, co robił. Naturalnie można powiedzieć, że stały za nim potężne siły i to wystarczy, aby z lebiody zrobić Cycerona. Tak i nie i doskonale ten stan ilustruje życiorys Tuska. Gdyby to było, aż takie proste, to mielibyśmy rządy PO zaraz po AWS, no i Tusk wygrałby wybory w 2005. Stało się odwrotnie, pierwszy sukces przyszedł dopiero w 2007 roku i trzeba przyznać, że udał się to Tuskowi z przytupem. Na tej fali dopłynął do 2013 roku i tutaj jego historia zatoczyła koło. Znów widzimy Tuska z lat 90-tych ubiegłego wieku. Na nikim nie robi wrażenia, nikomu nie jest potrzebny, tyra za niemieckiego kelnera, czyli wykonuje takie same zadania, jak w 1992 przy ,,Nocnej zmianie".

Będę się upierał, że nie jest to 1234 tekst o końcu Tuska i mimo wszystko warto się zajmować tematem, jednym zdaniem wyjaśnię dlaczego. Takie niespodziewane kariery i struganie bożka z ciężkiej kłody, to niekończąca się opowieść w polskiej polityce. Jednak Tusk pierwszy raz oficjalnie pokazał jak to działa i kto za tym stoi. Nie ma bardziej dosadnego obrazu mechanizmu upadku, niż ,,polski" kandydat na króla Europy uczepiony niemieckiej spódnicy i de facto wysuwany przez Niemcy. Za to jestem Tuskowi szczerze wdzięczny, jego życiorys i postawa mówią więcej niż komukolwiek uda się o takich karierach napisać. Pokazał Tusk jak się zdobywa sławę i pieniądze sprzedając Polskę, godność, człowieczeństwo i w końcu samego siebie. Słodko-gorzkie podsumowanie historii Polski w ostatnim dwudziestopięcioleciu, co warto mieć na uwadze, gdy się narzeka na bieżącą rzeczywistość.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-08 19:20:20
Autor: Dark ice
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:58bfd9dd$0$5162$65785112news.neostrada.pl...
http://www.kontrowersje.net/tusk_przy_otwartej_kurtynie_pokaza_jak_si_w_polsce_szmaci_a_ca_a_rpiii

Tusk przy otwartej kurtynie pokazał, jak się w Polsce szmaciła cała RPIII

Szmaty! Szmaty! Kto tak wrzeszczał? Podpowiem jakaś stara panna z PiS! ;-)))

CL

Data: 2017-03-09 13:40:50
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://www.kontrowersje.net/tusk_przy_otwartej_kurtynie_pokaza_jak_si_w_polsce_szmaci_a_ca_a_rpiii

Tusk przy otwartej kurtynie pokazał, jak się w Polsce szmaciła cała RPIII

Ale co robić jak polski kandydat (tj. polskiego rządu, bo Suweren uważa
inaczej) działa w interesie Soviet Union?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 10:06:24
Autor: RomanR
W dniu 2017-03-09 o 13:40, prezydent San Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Kto to jest "Suweren" i skąd wiadomo, co uważa ?

Data: 2017-03-10 13:00:40
Autor: prezydent San Escobar
RomanR <rumian@outlook.com> napisał(-a):

> Ale co robić jak polski kandydat (tj. polskiego rządu, bo Suweren uważa
> inaczej) działa w interesie Soviet Union?

Kto to jest "Suweren" i skąd wiadomo, co uważa ?

W zasadzie nawet mało inteligentni wiedzą co to są sondaże. Dziwne że nie
ogarniasz.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-11 10:38:44
Autor: RomanR
W dniu 2017-03-10 o 13:00, prezydent San Escobar pisze:
RomanR <rumian@outlook.com> napisał(-a):
(...)
Kto to jest "Suweren" i skąd wiadomo, co uważa ?

W zasadzie nawet mało inteligentni wiedzą co to są sondaże. Dziwne że nie
ogarniasz.

Nie czytam sondaży, bo z reguły są robione na zamówienie na potrzeby propagandy, więc może mnie nierozgarniętego zechcesz pan doinformować, kto to jest ten "Suweren" ?

Data: 2017-03-13 11:38:46
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

Nie czytam sondaży, bo z reguły są robione na zamówienie na potrzeby propagandy, więc może mnie nierozgarniętego zechcesz pan doinformować, kto to jest ten "Suweren" ?

Masz rację, sondaż robił... pisowski CBOS :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-13 14:11:57
Autor: RomanR
W dniu 2017-03-13 o 11:38, prezydent San Escobar pisze:
[...]

To dla mnie bez znaczenia - niczyim sondażom nie ufam, ale dlaczego nadal unika pan wyjaśnienia, kto to jest ten "Suweren" ?

Data: 2017-03-14 09:40:41
Autor: prezydent San Escobar
,,Polski" kandydat na króla Europy uczepiony niemieckiej spódnicy
Mon, 13 Mar 2017 14:11:57 +0100, w <oa65qv$4hk$1@news.agh.edu.pl>, RomanR

> Masz rację, sondaż robił... pisowski CBOS :D :D

To dla mnie bez znaczenia - niczyim sondażom nie ufam,

Którą z trzech mądrych małp jesteś?

ale dlaczego nadal unika pan wyjaśnienia, kto to jest ten "Suweren" ?

Wg narodowej nomenklatury -- naród. Ten, który nie poległ.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-14 10:36:51
Autor: RomanR
W dniu 2017-03-14 o 09:40, prezydent San Escobar pisze:
(...)

> Którą z trzech mądrych małp jesteś?

> Wg narodowej nomenklatury -- naród. Ten, który nie poległ.

To znaczy który ?

Ten historyczny od Mieszka, który niedawno walczył w AK z hitlerowskimi Niemcami, a potem z sowiecką okupacją cierpiąc tortury od polskojęzycznej wspólnoty rozbójniczej, wiernie wysługującej się pierwszemu i drugiemu okupantowi za przywilej pasożytowania, a teraz wysługuje się znowu Niemcom, aby utrzymać przywileje ?

A swoją drogą, jak można na podstawie manipulowanych sondaży wiedzieć, czego chce "Suweren" ??

Data: 2017-03-14 11:12:35
Autor: prezydent San Escobar
,,Polski" kandydat na króla Europy uczepiony niemieckiej spódnicy
RomanR <rumian@outlook.com> napisał(-a):

A swoją drogą, jak można na podstawie manipulowanych sondaży wiedzieć, czego chce "Suweren" ??

Jak dla ciebie wszystko jest manipulowane (nawet pisowskie sondaże CBOS! ;) ),
to pilnuj lodówki. Kto wie co ci tam producent wsadził :)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-11 10:50:21
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
> [...]

Kto to jest "Suweren" i skąd wiadomo, co uważa ?

W zasadzie nawet mało inteligentni wiedzą co to są sondaże. Dziwne że nie

A gdzie PO (i wcześniej PiS) miało sondaże że Suweren nie chce WP w Iraku?
_Bardzo_ głęboko w dupie Sejmowej większości.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-03-11 08:31:14
Autor: Pajdak

u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

jak nie wiesz to wroc do szkoly po pieniadze

bo zostales oszwabiony

Coż, o tobie można jedynie powiedzieć: natione Polonus, gente Ruthenus.

--
Lepudruk

Data: 2017-03-10 11:02:27
Autor: u2
W dniu 2017-03-10 o 11:01, Lord Donald pisze:
Chodziło tylko aby ubliżyć Polakom.

lol

Data: 2017-03-10 13:01:43
Autor: prezydent San Escobar
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Chodziło tylko aby ubliżyć Polakom.

Polacy są gremialnie bardzo zadowoleni z wyboru Tuska.
Wolszczacy pewnie nie -- może to im ubliżono? :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 22:54:38
Autor: u2
W dniu 2017-03-10 o 13:01, pajdak pisze:
Polacy są gremialnie bardzo zadowoleni z wyboru Tuska.

tak, oby nigdy nie wrócił do Polski:)))))))))

Data: 2017-03-11 08:42:18
Autor: Dark ice
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:58c320ac$0$5149$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-03-10 o 13:01, pajdak pisze:
Polacy są gremialnie bardzo zadowoleni z wyboru Tuska.

tak, oby nigdy nie wrócił do Polski:)))))))))

Modli się o to cały PiS! Buuhhahhahahahhahahaaaaaa! Tylko dlaczego ci durnie zmusili Beatkę do zrobienia z siebie oszołomki?

CL

„Polski” kandydat na krĂłla Europy uczQ1|Aęb˘|§‰é˘yÉ"z;)sv÷vxœ