„To będzie koniec Unii Europejskiej!”Q1|@Ľ‚(ě’)˘ž+-zź"zĚÜĎ)(•čçĘJňĎ+

Data: 2018-06-07 10:34:01
Autor: Lord Donald
„To będzie koniec Unii Europejskiej!”Q1|@Ľ‚(ě’)˘ž+-zź"zĚÜĎ)(•čçĘJňĎ+
,,To będzie koniec Unii Europejskiej!" Belgijski minister wieszczy kolejny kryzys

Theo Francken, belgijski minister spraw zagranicznych, podczas debaty na temat imigracji do Unii Europejskiej zaalarmował, że nowy kryzys migracyjny może oznaczać koniec Unii Europejskiej.

http://nczas.com/2018/06/05/to-bedzie-koniec-unii-europejskiej-belgijski-minister-wieszczy-kolejny-kryzys/

Data: 2018-06-07 12:46:57
Autor: Przekręty i Stołki
psina "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pfaqlq$1kk3$1gioia.aioe.org...
,,To będzie koniec Unii Europejskiej!" Belgijski minister wieszczy kolejny kryzys

Co na to Rydzyk? ;-)))

CL

Data: 2018-06-07 13:37:27
Autor: Lord Donald
W dniu 07.06.2018 o 10:34, Lord Donald pisze:
[...]

Proponuję przywrócić przepis, ustawa gotowa tylko podać pod głosowanie. Zaraz okaże się że w Polsce wystarcza podatków na wszystkie problemy.

https://www.facebook.com/prawoipodatki.biz/photos/a.645761438878509.1073741830.562235883897732/1485659821555329/?type=3&theater

Data: 2018-06-07 04:49:26
Autor: japanizer
On Thursday, June 7, 2018 at 8:37:29 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
W dniu 07.06.2018 o 10:34, Lord Donald pisze:
> ,,To będzie koniec Unii Europejskiej!" Belgijski minister wieszczy > kolejny kryzys

> [...]

Nie przejdzie. Po tym, jak Antoni Donosiciel rozwalił polską armię, nie starczyłoby kul na rozstrzelanie wszystkich pisiorów.

Data: 2018-06-07 14:41:27
Autor: Lord Donald
W dniu 07.06.2018 o 13:49, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

To chyba POsrańcy typu Hanka, Tusk, Adamowicz, itp... tak myślą i dlatego nie dotarło jeszcze do nich, że za niedługo sporo może się zmienić. W lipcu tracą ostatni mafijny bastion jakim były sądy już im poleci z górki, UE raczej nic im nie pomoże. W sumie ja yo bym kulki żałował, lepiej spuścić ich w szybie kopalni i czasami wrzucać tam gotowane ziemniaki w zamian za urobek. Może nakradli tyle i zniszczyli nasz kraj, że nigdy tego nie odpracują, ale chociaż inni zobaczą że tak się nie da i będą srali w gacie zanim okradną nasz kraj.

Data: 2018-06-07 06:09:20
Autor: Zenek Kapelinder
,,To będzie koniec Unii Europejskiej!" Belgijski minister wieszczy kolejny kryzys
Po co od razu ostateczne rozwiazanie kwestii jelopozycji. No i zgnilych kartofli szkoda. Nie lepiej bedzie popatrzec jak przed wyborami sami sie beda zagryzali. Nie wiecej niz dzisiejsza polowa ich do sejmu wejdzie. Nie wystarczy krytykowanie pis, beda musieli przed wyborcami w wlasnej sforze skoczyc sobie do gardel zeby pokazac ktory lepszy.

Data: 2018-06-08 03:24:29
Autor: stevep
[...]

Ale bełkot.

--
stevep

Data: 2018-06-08 17:50:37
Autor: stevep
,,To będzie koniec Unii Europejskiej!" Belgijski minister wieszczy kolejny kryzys
Nie wiecej niz dzisiejsza ich polowa do nastepnego sejmu wejdzie. Mozesz pisowi skoczyc na walek i zatanczyc kawalek.

Kto mu skoczy to mu skoczy, a ciebie z debila nie zamieni w mędrca.

--
stevep

Data: 2018-06-08 13:01:05
Autor: Zenek Kapelinder
,,To będzie koniec Unii Europejskiej!" Belgijski minister wieszczy kolejny kryzys
Jak chcesz zrobic na mnie wrazenie to sie podpal pod domem prezesa. Nawet jak bym sie mial przeziebic to pojde na twoj pogrzeb.

Data: 2018-06-09 02:14:49
Autor: stevep
,,To będzie koniec Unii Europejskiej!" Belgijski minister wieszczy kolejny kryzys
Jak chcesz zrobic na mnie wrazenie to sie podpal pod domem prezesa. Nawet jak bym sie mial przeziebic to pojde na twoj pogrzeb.

Spadaj pisowski debilu.

--
stevep

Data: 2018-06-10 20:30:58
Autor: Lord Donald
,,To będzie koniec Unii Europejskiej!" Belgijski minister wieszczy kolejny kryzys
Jak chcesz zrobic na mnie wrazenie to sie podpal pod domem prezesa. Nawet jak bym sie mial przeziebic to pojde na twoj pogrzeb.

Nie może się podpalić bo u fryca nawet na bilet nie zarobi i kanister z benzyną. Prędzej zadławił by się w robieniu druta frycom próbując zdobyć środki aby się manifestacyjnie sfajczyć. Petru goły już nie sypnie kasą, nie zorganizuje transportu i nie kupi kwacha na aby znieczulić głupotę.

Data: 2018-06-10 21:54:41
Autor: Przekręty i Stołki
kutasina  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pfjqp1$cal$1gioia.aioe.org...
W dniu 08.06.2018 o 22:01, karaluch Zenek Kapelinder pisze:
Jak chcesz zrobic na mnie wrazenie to sie podpal pod domem prezesa. Nawet jak bym sie mial przeziebic to pojde na twoj pogrzeb.

Nie może się podpalić bo u fryca nawet na bilet nie zarobi i kanister z benzyną.

To tak cienko z tobą było? Jak wróciłeś do PRL z tego DDR?

Prędzej zadławił by się w robieniu druta frycom

Uuuuuuuuu! To szłeś na ostro!

próbując zdobyć środki aby się manifestacyjnie sfajczyć.

Do dołu z wapnem! Razem z zenusiem! Wcześniej wam się pęciny poprzecina! ;-))

Petru goły już nie sypnie kasą,

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

nie zorganizuje transportu i nie kupi kwacha na aby znieczulić głupotę.

Pocztajcie sobie dziewczeta. Nie udawajcie, że deszcz pada ;-)))

http://natemat.pl/235201,senator-pis-jan-dobrzynski-trafil-do-szpitala-pijany-i-poraniony

https://www.planeta.fm/Czarna-dziura/arcybiskup-slawoj-leszek-glodz-emerytura-i-palac-za-miliony-zlotych

To wasi idole ;-)))

CL

Data: 2018-06-10 20:23:20
Autor: Lord Donald
[...]

W sumie to dobry widok. Wystarczy zmniejszyć koryto a świnie zagryzą się same. Może nawet po samorządowych zaczną się tak gryź lokalnie że nie wiele z nich wejdzie do sejmu jak w ogóle przeskoczą próg wyborczy.

Data: 2018-06-10 21:48:29
Autor: Przekręty i Stołki
,,To będzie koniec komuny! Co sie stanie z lo(r)dzikiem?
komuch zawszony "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pfjqam$asm$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie miej nadziei! Twoja komuna już nie wróci. Niedobitki snują się jeszcze po tanich barach ale to juz koniec, "Sztandar wyprowadzić!" ;-)))

CL

Data: 2018-06-07 18:28:40
Autor: Przekręty i Stołki
,,To będzie koniec Unii Europejskiej!" Belgijski minister wieszczy kolejny kryzys
kanalia "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pfb95m$fvp$1gioia.aioe.org...

/Plwociny oszalałego z nienawiści lo(r)dzika - ciach/

CL

Data: 2018-06-07 18:27:37
Autor: Przekręty i Stołki
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pfb5dm$9am$1gioia.aioe.org...
[...]

Marnie musi być z tobą skoro dyskutujesz sam ze sobą! ;-)))

CL

„To będzie koniec Unii Europejskiej!”Q1|@Ľ‚(ě’)˘ž+-zź"zĚÜĎ)(•čçĘJňĎ+