„To chamstwo”.

Data: 2016-05-14 03:16:32
Autor: stevep
„To chamstwo”.

# Premier Beata Szydło spotkała się dziś na audiencji u Papieża  Franciszka o
Beata Szydło po zakończeniu audiencji u papieża Franciszka udzieliła  krótkiego oświadczenia dla prasy. Jej wypowiedź nie spotkała się jednak z  uznaniem dyplomaty i wykładowcy Jana Wojciecha Piekarskiego. Słowa Premier  skwitował krótko: ,,To chamstwo".

O co poszło? Premier Szydło bardzo zależało na tym, żeby jak najszybciej  powiedzieć co ma do powiedzenia dziennikarzom i odejść. Uciekła już przy  pierwszym pytaniu o to, czy rozmowa dotyczyła także sprawy przyjęcia  uchodźców. Ten pośpiech sprawił, że wypowiadając się o papieżu zapomniała  o należytym mu szacunku.
,,Opowiedziałam mu o naszych przygotowaniach". ,,Mówiłam mu o tym, że młodzi  ludzie czekają". Były ambasador w Belgii, Luksemburgu i Izraelu nie ma  żadnych wątpliwości. Na Twitterze napisał, że dwukrotne wypowiedzenie  słowa "mu" w odniesieniu do papieża to nie był błąd protokolarny, ale  chamstwo. #
Ze strony:
http://skroc.pl/fc5b8

--
stevep