[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?

Data: 2009-07-13 12:27:55
Autor: Katanka
[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?
Grzenio wrote:
Ja juz dwa razy dostalem w nocy mocno flashem po oczach - choc
fotoradar cykal zdjecie zupelnie kumu innemu. Przeciez po takim
blysku przez kilkadziesiat/kilkaset metrow jedzie sie "na slepo".

Mnie to, że patałachy nie potrafią zrobic atrapy obiektywu i pusty fotoradar jest bardzo łatwo rozpoznać, podobnie jak ten, który ma w puszcze wsadzony obiektyw. Uważaja ludzi za głupków chyba ;)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-07-13 12:29:56
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h3f27b$1oq$1inews.gazeta.pl...
Grzenio wrote:
[...]

co za roznica...

w nieznanym terenie i tak zwolnisz bo nie wiesz czy jest czynny, a w znanym znasz lepiej droge wiec nawet jak "u siebie" nie zwolnisz do tego poziomu co czlowiek z drugiego konca polski to i tak zagrozenie mniejsze bo sam z siebie wiesz gdzie jest niebezpieczny zakret lub przejscie dla pieszych i automatycznie uwazasz bardziej ;)

Cyprian Prochot

Data: 2009-07-13 12:43:40
Autor: Katanka
Cyprian Prochot wrote:

[...]

Tutaj mam pytanie, z jakiej odległosci fotoradar robi zdjęcia? Nie wiem, bo od kiedy jeżdżę (1997r) nigdy nie dostałem radarowego mandatu :)

Data: 2009-07-13 12:49:05
Autor: Grzenio
[...]

ja jezde od 1989r., (A i B) zona od 1992r. (B) i jeszcze nigdy nie
dostalismy ZADNEGO mandatu :)
Grzenio

Data: 2009-07-13 13:00:13
Autor: Katanka
Grzenio wrote:
[...]

w takim razie niech wypowie się ktos obeznany w temacie ;) Z jakiej odległosci fotoradar cyka fotki ?

Data: 2009-07-13 13:18:45
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-07-13 13:00,  *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

w takim razie niech wypowie się ktos obeznany w temacie ;) Z jakiej
odległosci fotoradar cyka fotki ?

Na oko 15-20 m

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-07-13 13:20:32
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?
Mirek Ptak pisze:
(...)
Na oko 15-20 m

A jak Ci wyszły oczy? ;)

Data: 2009-07-13 13:40:08
Autor: Grzenio
[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?
> Na oko 15-20 m

A jak Ci wyszły oczy? ;)

jedno zielone drugie niebieskie czyli brazowe a delfin i tak powiedzial, ze
czrne...

Data: 2009-07-13 13:48:59
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Grzenio pisze:
Na oko 15-20 m
A jak Ci wyszły oczy? ;)

jedno zielone drugie niebieskie czyli brazowe a delfin i tak powiedzial, ze
czrne...

Ciekawe, pisałeś, że to nie Tobie fotoradar uwiecznił wyraz twarzy...

Data: 2009-07-13 13:53:14
Autor: Grzenio
[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w
wiadomości news:h3f6u5$o8r$1inews.gazeta.pl...
Grzenio pisze:

> jedno zielone drugie niebieskie czyli brazowe a delfin i tak powiedzial,
ze
> czrne...

Ciekawe, pisałeś, że to nie Tobie fotoradar uwiecznił wyraz twarzy...

Myslem, ze pytasz jak mi oczy wyszly - tak ogolnie, po tacie i mamie :)

Data: 2009-07-13 14:00:36
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?
Grzenio pisze:
(...)
Myslem, ze pytasz jak mi oczy wyszly - tak ogolnie, po tacie i mamie :)

Skąd taki pomysł? Mirka pytałem.

Data: 2009-07-13 14:05:36
Autor: Grzenio
[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?
> Myslem, ze pytasz jak mi oczy wyszly - tak ogolnie, po tacie i mamie :)

Skąd taki pomysł? Mirka pytałem.

ups, cos prze'oczy'lem ;)

Data: 2009-07-13 14:37:35
Autor: Mirek Ptak
[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?
Dnia 2009-07-13 13:20,  *Artur 'futrzak' Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Mirek Ptak pisze:
(...)
Na oko 15-20 m

A jak Ci wyszły oczy? ;)

Nie było twarzy widać :) - to był taki na trójnogu w 2004 bodaj.

Data: 2009-07-13 15:07:34
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?
Mirek Ptak pisze:
(...)
Nie było twarzy widać :) - to był taki na trójnogu w 2004 bodaj.

Ale tandeta - rozumiem, że usługa z rabatem była? ;)

Data: 2009-07-13 15:20:22
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-07-13 15:07,  *Artur 'futrzak' Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Nie było twarzy widać :) - to był taki na trójnogu w 2004 bodaj.

Ale tandeta - rozumiem, że usługa z rabatem była? ;)

Chciałbym - 127/90 - 6 pkt i 250 zł jeśli dobrze pamiętam (50 zł kosztów SG).

Data: 2009-07-13 06:36:01
Autor: Jakub Wiśniewski
a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?
Odpowiadając na pytanie zadane w temacie:

To, że przejeżdżając obok fotoradaru często zwracamy uwagę czy
przypadkiem nie zrobi zdjęcia zamiast skupić się na sytuacji na
drodze...

Data: 2009-07-13 14:45:57
Autor: Katanka
Mirek Ptak wrote:
[...]

Jesli z tak małej, to nie ma problemu - chyba kazdy kto nie ma wady wzroku już z około 30m potrafi stwierdzić czy to tylko puszka, czy faktycznie obiektyw jest w urządzeniu. Obiektyw widziałem tylko kilka razy, w 95% przypadków gołe puszki, często zamazane jakims sprayem ;)

Data: 2009-07-13 14:53:18
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-07-13 14:45,  *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

No a potem spróbuj jeszcze zahamować :) - powodzenia.
Poza tym na wzrok nie narzekam, a obiektyw widzę w Zuradach przy sprzyjających okolicznościach pewnie nie więcej niż z 10m (dwie długości samochodu) - przy niesprzyjających to czasem w ogóle :)

Data: 2009-07-13 15:14:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Mirek Ptak pisze:

w takim razie niech wypowie się ktos obeznany w temacie ;) Z jakiej
odległosci fotoradar cyka fotki ?
Na oko 15-20 m

Z instrukcji obsługi, którą kiedyś tu linkowałem: do 60 metrów wg producenta.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-07-13 15:56:15
Autor: Katanka
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:
Mirek Ptak pisze:

[...]

W takim razie nie ma szans :(

Data: 2009-07-14 19:08:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 13 Jul 2009 15:56:15 +0200, Katanka napisał(a):

Z instrukcji obsługi, którą kiedyś tu linkowałem: do 60 metrów
wg producenta.

W takim razie nie ma szans :(

W takim razie ma marne szanse, żeby na zdjęciu był tylko jeden pojazd. A
wystarczy 1,000001 pojazdu w kadrze i zdjęcie w kosz. --

[press] a ciebie co najbardziej wk...ia w fotoradarach?