a co będzie jak Ojro upadnie?

Data: 2011-11-30 00:54:45
Autor: Krzysiek Supera
a co będzie jak Ojro upadnie?
Użytkownik "froff" <froff@interia.pl> napisał w wiadomości news:jb0nnb$h7e$1usenet.news.interia.pl...
Właśnie zacząłem się zastanawiać co byłoby z kredytami w euro kiedy np.
Niemcy z Francją powiedzą pass.

Myślę, że zamiast przechodzić na marki i franki podziękuję się grzecznie Grecji i wykopie ją ze strefy euro dając jeszcze jedną bezzwrotną pożyczkę na otarcie łez. Jak ćwiczenie się uda, to powtórka z innymi państwami będzie już tylko wg schematu.

pozdrawiam

Krzysiek Supera

--
Szukasz pomysłu na porządny prezent dla dziecka?
Masz dość barbie, pluszaków i samochodzików?

a co będzie jak Ojro upadnie?