a co do tego wulkanu...

Data: 2010-04-15 22:31:10
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
to chyba właśnie w Szczecinie jakąś taką dziwną "mgłę" nisko nad horyzontem
widać.

Ale co do samego wulkanu to śmiać mi się chce, bo okazać się może że natura
zagra na nosie naburmuszonym klechom i prawactwu - i nawet berlińscy
filharmonicy nie przylecą :)))))

Data: 2010-04-15 22:35:47
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1rz7vze5m9ggt.eikp87pfef4s$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly
awe

Data: 2010-04-15 13:37:55
Autor: Antenka
a co do tego wulkanu...
czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly<
 awe

Człowiek nie musi być wielki wystarczy, że jest dobry.

Antenka

Data: 2010-04-15 13:40:53
Autor: polak
a co do tego wulkanu...

Facet nie musi mieć wielkiego, wystarczy że jest dziany

Data: 2010-04-15 22:51:33
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "polak" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:95827e64-70a7-4b0d-baaa-60c55414932cs9g2000yqa.googlegroups.com...
Antenka napisał(a):

Facet nie musi mieć wielkiego, wystarczy że jest dziany
-- -- -- -- --
bravo za riposte, ale musze ci powiedziec ze to nie jest tak do konca....:-) znam kobiety ktore wybieraly wielkosc....
awe

Data: 2010-04-15 22:41:04
Autor: Piotr
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:37:55 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Człowiek nie musi być wielki wystarczy, że jest dobry.

Nie musi. Jak narazie to mamy całą zgraję, ani dobrych, ani wielkich...
Ot, ujadające kundelki... Jeden to mi cały czas po piłeczkę biega i ujada.
Piotr

--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-15 22:52:43
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1t2lg1s0etkwp$.1v125r56a8rsw.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -
za blisko mu rzucasz, musisz go troche zmeczyc na dluzszych dystansach, wtedy bedzie latal z jezorem na wierzchu, a tak szczeka i ujada
awe

Data: 2010-04-15 22:55:14
Autor: Piotr
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:52:43 +0200, awe napisał(a):

za blisko mu rzucasz, musisz go troche zmeczyc na dluzszych dystansach, wtedy bedzie latal z jezorem na wierzchu, a tak szczeka i ujada

Bo to jest psychopatyczna suczka, prędzej zdechnie, niż sobie odpuści.
Niech ujada, w końcu wiele do powiedzenia nie ma. :-)
Piotr

Data: 2010-04-15 23:50:54
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:a0hiianj4bqv.69jeeitmii7m$.dlg40tude.net...
[...]

no fakt - jak szczeka mniej je
awe

Data: 2010-04-15 23:41:16
Autor: ColgatesBilly
a co do tego wulkanu...
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:b7b66c82-157f-4b29-97e9-b8de1e750f0ae7g2000yqf.googlegroups.com...
czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly<
 awe

Człowiek nie musi być wielki wystarczy, że jest dobry.

Antenka

-- -- -- --

Dobry jest tylko Bog...

Kol

Data: 2010-04-16 06:05:40
Autor: DJ MC Donald Musk
a co do tego wulkanu...

news:b7b66c82-157f-4b29-97e9-b8de1e750f0ae7g2000yqf.googlegroups.com...> czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly<

i slugi Jego!

Data: 2010-04-16 03:31:16
Autor: Panslavista
a co do tego wulkanu...

[...]

Członek musi być żywotny.

Data: 2010-04-15 22:37:14
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:35:47 +0200, awe napisał(a):

czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly
awe

No przepraszam.

Jeśli prognozy się sprawdzą to przybędzie pies z kulawą nogą.

Oraz prezydenci Słowacji i Ukrainy - przyjadą. Rzeczywiście sama śmietanka.

Data: 2010-04-15 22:41:14
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:25xrxy0fsfdz$.1g41fsw35gg8e$.dlg40tude.net...

Oraz prezydenci Słowacji i Ukrainy - przyjadą. Rzeczywiście sama śmietanka.

Nie ... no k*rwa Ty to jesteś WY*EBANA W KOSMOS śmietanka!

Tomy M.

Data: 2010-04-15 23:40:56
Autor: ColgatesBilly
a co do tego wulkanu...
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:25xrxy0fsfdz$.1g41fsw35gg8e$.dlg40tude.net...
[...]

Panie Slowanie beda!!

Data: 2010-04-16 06:03:05
Autor: DJ MC Donald Musk
a co do tego wulkanu...
On 15 Kwi, 22:37, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Jeśli prognozy się sprawdzą to przybędzie pies z kulawą nogą.

Oraz prezydenci Słowacji i Ukrainy - przyjadą. Rzeczywiście sama śmietanka.

no i to jest wlasnie POkundlizm...
NIE JEST WAZNE czy przyjada.
wazne sa te kolejki przed palacem
a wulkan to sila wyzsza, ktora podkresla wage wydarzenia i pogrzebu...

I NIEBO ZAKRYJE SWOJE OBLICZE GDY SPRAWIEDLIWEGO GRZEBAC BEDA!
POWIADAM WAM!

Data: 2010-04-16 15:15:30
Autor: (heÂŽsk)
a co do tego wulkanu...
On Fri, 16 Apr 2010 06:03:05 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

 [...]

no i to jest wlasnie POkundlizm...

 pis-y szczekaja, swiat sie kreci dalej...

NIE JEST WAZNE czy przyjada.

 ale widowisko szlag trafi. prezes bedzie zniesmaczony.

wazne sa te kolejki przed palacem

 bardzo wazne. zwlaszcza dla prezesa pis.

a wulkan to sila wyzsza, ktora podkresla wage wydarzenia i pogrzebu...
  wez i zrob sobie baranka...
I NIEBO ZAKRYJE SWOJE OBLICZE GDY SPRAWIEDLIWEGO GRZEBAC BEDA!

 sadzisz, ze bedzie ulewa w dniu pogrzebu? wiesz, ze pyl wulkaniczny
 zmieszany z kroplami deszczu utworzy kwas siarkowy ?
POWIADAM WAM!

 dobrze godosz, dajcie mu piwa.
--

 HeSk

Data: 2010-04-16 16:30:14
Autor: cirrus
a co do tego wulkanu...
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:34728f83-9522-49ea-bc6f-74599d6b4e3612g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

PiS-okundlizm nie ma sobie rownych.

--
stevep

Data: 2010-04-16 05:59:22
Autor: DJ MC Donald Musk
a co do tego wulkanu...
On 15 Kwi, 22:35, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1rz7vze5m9ggt.eikp87pfef4s$.dlg40tude.net...> to chyba właśnie w Szczecinie jakąś taką dziwną "mgłę" nisko nad
> [...]

> natura
> zagra na nosie naburmuszonym klechom i prawactwu - i nawet berlińscy

-- -- -- -- -- -- -- -
czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly
awe

hehe :-)
piekne!

Data: 2010-04-15 22:36:50
Autor: Piotr
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:31:10 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

To aż wulkanu ci trzeba zgrzesiu, żeby powalczyć z martwym Kaczyńskim?
Skąd w tobie tyle kundlizmu?
Piotr

Data: 2010-04-15 22:38:35
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:36:50 +0200, Piotr napisał(a):

To aż wulkanu ci trzeba zgrzesiu, żeby powalczyć z martwym Kaczyńskim?
Skąd w tobie tyle kundlizmu?

Żal mi zwykłych mieszkańców Krakowa i Warszawy z powodu tego cyrku jaki się
im urządzi.

Data: 2010-04-15 22:41:54
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kvjg0fjpivvd$.1vohepe4ghx8j$.dlg40tude.net...

Żal mi zwykłych mieszkańców Krakowa i Warszawy z powodu tego cyrku jaki się
im urządzi.

To weź się pierdol*ij z tego żalu na linę...

Tomy M.

Data: 2010-04-15 22:46:00
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:41:54 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

Jasne. Wulkan że akurat teraz wziął i wybuchł i dalej podkręca ocieplanie się
klimatu - to też wina lewactwa.

A swoją drogą - gdyby tak wybuchł tydzień wcześniej i lotów nad Europą by
zakazano przed 10 kwietnia to co by było? No... co?

Okropna ta Matka Natura. Pewnie feministka i lewaczka.

Data: 2010-04-15 22:55:56
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nfh84bcucmih$.cbe40bmifo69$.dlg40tude.net...

A swoją drogą - gdyby tak wybuchł tydzień wcześniej i lotów nad Europą by
zakazano przed 10 kwietnia to co by było? No... co?

Okropna ta Matka Natura. Pewnie feministka i lewaczka.

  Nie mierz wszystkich jedną miarą, gdyby moje
preferencje były normalne to siedziałbym teraz nie tutaj
tylko na forum swojej partii. Sęk w tym że ja nie
jestem prawicowcem, jestem patriotą, ale chcąc nie chcąc
jestem liberałem i kapitalistą (prowadzę prywatną firmę).
  Słucham tutaj lewych i prawych ... uczę się.

 Ale z drugiej strony: KTO ZA MŁODU NIE BYŁ SOCJALISTĄ,
TEN NA STAROŚĆ BĘDZIE SKURWYSYNEM.

 Tak więc słucham i lewej strony. Szanuję CHE, mimo że
jestem kapitalistą z krwi i kości. Co Ty na to?

  Denerwuje mnie jendak ubliżanie prezydentowi, bardzo mnie
kurwa denerwuje, bo świadczy nie o preferencjach politycznych
tylko o zwyczajnej głupocie.

Ja mogę rozmiawiać z każdą frakcją polityczną, ale
na Boga nie z durniami!

Tomy M.

Data: 2010-04-15 22:59:02
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
jestem liberałem i kapitalistą (prowadzę prywatną firmę).

Co się szczypać, trzeba było napisać że zajmujesz poczesne miejsce w
zarządzie KGHM Polska Miedź Spółka Akcyjna.

Data: 2010-04-15 23:06:18
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bmias0t17xsc.1hipxdfcmrt3i.dlg40tude.net...
jestem liberałem i kapitalistą (prowadzę prywatną firmę).

Co się szczypać, trzeba było napisać że zajmujesz poczesne miejsce w
zarządzie KGHM Polska Miedź Spółka Akcyjna.

  Niestety nie, jakoś socjalistyczne PGR'y nie były
mi pisane. KGHM to kołchoz ... nie ma nic wspólnego
z kapitalizmem.
  Ale blisko trafiłeś, spora część moich dochodów
pochodzi z KGHM, nie bezpośrednio ale jednak dokładanie
z KGHM :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-15 23:09:36
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:06:18 +0200, Tomy M. napisał(a):

  Niestety nie, jakoś socjalistyczne PGR'y nie były
mi pisane. KGHM to kołchoz ... nie ma nic wspólnego
z kapitalizmem.
  Ale blisko trafiłeś, spora część moich dochodów

Coś mi się zdaje że z PGRami masz - czy może raczej miałeś - sporo
wspólnego.

Data: 2010-04-15 23:54:50
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nz55km0jedry.ggymyu9dyn2s.dlg40tude.net...

Coś mi się zdaje że z PGRami masz - czy może raczej miałeś - sporo
wspólnego.

  Tym razem pudło, całą moja rodzina, kilka pokoleń
wstecz to kapitaliści, wszyscy zawsze mieli prywatne
przedsiębiorstwa, nawet za komuny jak również przed
obydwoma wojnami światowymi. Jesteśmy z dziada, pradziada
rzemieślnikami.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 02:55:38
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:54:50 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

"Kilka pokoleń wstecz" to nie było w Polsce PGR-ów.

Data: 2010-04-16 16:02:36
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:qp1s0qoj8i6s.qhulkod8eyme$.dlg40tude.net...

"Kilka pokoleń wstecz" to nie było w Polsce PGR-ów.

I co z tego?
Nie pij tyle, bo chyba źle posty do wątków podpinasz.

pozdrowienia dla sołtysa!

Tomy M.

Data: 2010-04-16 16:15:45
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Fri, 16 Apr 2010 16:02:36 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

To tobie się to zdarza (źle odpowiadać na posty, źle je podpinając) do
czego zresztą sam się przyznałeś.

I nie projektuj na mnie swoich problemów z alkoholem.

Data: 2010-04-15 22:44:22
Autor: Piotr
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:38:35 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Dobre masz serce zgrzesiu, ale skąd ten kundlizm?
Piotr

Data: 2010-04-15 22:54:10
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:dqi4xvyx1m3o.1mrz8zzkkyq88$.dlg40tude.net...
[...]

ojca pewnie czesto nie bylo w domu
awe

Data: 2010-04-15 23:40:27
Autor: ColgatesBilly
a co do tego wulkanu...
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:kvjg0fjpivvd$.1vohepe4ghx8j$.dlg40tude.net...
[...]

Przypadkiem sie sklada, ze sa to miasta... Wisly i Legii.
Nie zebym sugerowal...

KoL

Data: 2010-04-16 06:04:32
Autor: DJ MC Donald Musk
a co do tego wulkanu...
On 15 Kwi, 22:38, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Skąd w tobie tyle kundlizmu?

Żal mi zwykłych mieszkańców Krakowa i Warszawy z powodu tego cyrku jaki się

zal ci wiec, ze Polacy chca wyrazic swoj bol....
a jak po ulicach paraduja pedaly to ci nie zal....

Data: 2010-04-16 15:16:07
Autor: (heÂŽsk)
a co do tego wulkanu...
On Fri, 16 Apr 2010 06:04:32 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]
> szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów"

zal ci wiec, ze Polacy chca wyrazic swoj bol....

 nie mow w imieniu Polakow...

a jak po ulicach paraduja pedaly to ci nie zal....

 grzesiowi pewnie nie ;o9)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-16 15:59:34
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Fri, 16 Apr 2010 06:04:32 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

zal ci wiec, ze Polacy chca wyrazic swoj bol....
a jak po ulicach paraduja pedaly to ci nie zal....

Wam to się wszystko z dupą i pedałami kojarzyć musi?

Nawet wulkan?

Data: 2010-04-15 22:45:01
Autor: raff
a co do tego wulkanu...
Grzegorz Z. pisze:
[...]

No i globalne ocieplenie chuj szczelil ;-(

R.

Data: 2010-04-15 23:37:13
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:45:01 +0200, raff napisał(a):

No i globalne ocieplenie chuj szczelil ;-(

Norway, Denmark, Sweden, Belgium and the Netherlands all later shut down
their airspace entirely, while there was also major disruption in Finland,
France, Germany and Spain.

Tim Farish, who had been planning to fly from Oslo to London on business,
told the BBC he had been told by the airline SAS to stay at home and not
bother calling for updates. "We can actually smell sulphur in the air here now from the volcano cloud,"
he told the BBC from his home in the Norwegian capital.

"This could last for a few days apparently, so all I can do, like anyone
else, is sit and wait." http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8623534.stm

Data: 2010-04-16 02:58:01
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Fri, 16 Apr 2010 00:51:21 +0200, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

"No cóż! Widzicie, klimat był raczej zawsze przeciwko nam, no ale to
jeszcze nie powód, aby mówić brzydkie wyrazy, prawda?"

Data: 2010-04-16 08:59:20
Autor: raff
a co do tego wulkanu...

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ty sie tu Bareja nie podpieraj. Tym bardziej ze tego humoru i tak nie rozumiesz.

R.

Data: 2010-04-16 14:20:37
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...

Grzegorz Z. pisze:
[...]

No w tym momencie to już mnie bardzo poważnie obraziłeś!

A poważniej - przypomnij sobie 1986 rok, wybuch w Czarnobylu i kwestię
pochodów pierwszomajowych w tamtym roku ... no przypomnij sobie,
przypomnij... pisowszczyku.

Data: 2010-04-16 10:49:11
Autor: cirrus
a co do tego wulkanu...
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hq7tsk$igt$1news.onet.pl...
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Twojego kretyństwa nic nie jest w stanie zniwelować.

--
stevep

Data: 2010-04-16 09:31:48
Autor: HaMMeR
a co do tego wulkanu...
On 2010-04-15 22:31, Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

No i co z tego??
Przyleca, nie przyleca a ch z nimi wszystkimi,
bo przeciez pogrzeb, ku twojej gnido udrece
i tak sie ODBEDZIE!!
I moze nawet sobi nikt nie przyjechac, bo i po kiego
grzyba? Przeciez nic to i tak nie zmieni!
To wam wszelka celebra padla na mozg co widac, slychac
i czuc tak w lzemediach, jak i u wszelkich tobie podobnych
funkcjonariuszy...

Data: 2010-04-16 10:50:14
Autor: raff
a co do tego wulkanu...
HaMMeR pisze:
On 2010-04-15 22:31, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Tez tak mysle. Zrobic dla nas i pier... wszystkich tych emisariuszy.

R.

Data: 2010-04-16 14:22:09
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Fri, 16 Apr 2010 09:31:48 +0200, HaMMeR napisał(a):

On 2010-04-15 22:31, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Ja tam do pogrzebu mojego Prezydenta nic nie mam... nie podoba mi się za to
szopka którą nad jego trumną urządza ten jego mały brat.

Data: 2010-04-16 19:38:49
Autor: HaMMeR
a co do tego wulkanu...

Data: 2010-04-16 19:40:11