a co do tego wulkanu...

Data: 2010-04-15 22:35:47
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1rz7vze5m9ggt.eikp87pfef4s$.dlg40tude.net...
to chyba właśnie w Szczecinie jakąś taką dziwną "mgłę" nisko nad horyzontem
widać.

Ale co do samego wulkanu to śmiać mi się chce, bo okazać się może że natura
zagra na nosie naburmuszonym klechom i prawactwu - i nawet berlińscy
filharmonicy nie przylecą :)))))
-- -- -- -- -- -- -- -
czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly
awe

Data: 2010-04-15 13:37:55
Autor: Antenka
a co do tego wulkanu...
czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly<
 awe

Człowiek nie musi być wielki wystarczy, że jest dobry.

Antenka

Data: 2010-04-15 13:40:53
Autor: polak
a co do tego wulkanu...

Facet nie musi mieć wielkiego, wystarczy że jest dziany

Data: 2010-04-15 22:51:33
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "polak" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:95827e64-70a7-4b0d-baaa-60c55414932cs9g2000yqa.googlegroups.com...
Antenka napisał(a):

Facet nie musi mieć wielkiego, wystarczy że jest dziany
-- -- -- -- --
bravo za riposte, ale musze ci powiedziec ze to nie jest tak do konca....:-) znam kobiety ktore wybieraly wielkosc....
awe

Data: 2010-04-15 22:41:04
Autor: Piotr
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:37:55 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Człowiek nie musi być wielki wystarczy, że jest dobry.

Nie musi. Jak narazie to mamy całą zgraję, ani dobrych, ani wielkich...
Ot, ujadające kundelki... Jeden to mi cały czas po piłeczkę biega i ujada.
Piotr

--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-15 22:52:43
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1t2lg1s0etkwp$.1v125r56a8rsw.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -
za blisko mu rzucasz, musisz go troche zmeczyc na dluzszych dystansach, wtedy bedzie latal z jezorem na wierzchu, a tak szczeka i ujada
awe

Data: 2010-04-15 22:55:14
Autor: Piotr
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:52:43 +0200, awe napisał(a):

za blisko mu rzucasz, musisz go troche zmeczyc na dluzszych dystansach, wtedy bedzie latal z jezorem na wierzchu, a tak szczeka i ujada

Bo to jest psychopatyczna suczka, prędzej zdechnie, niż sobie odpuści.
Niech ujada, w końcu wiele do powiedzenia nie ma. :-)
Piotr

Data: 2010-04-15 23:50:54
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:a0hiianj4bqv.69jeeitmii7m$.dlg40tude.net...
[...]

no fakt - jak szczeka mniej je
awe

Data: 2010-04-15 23:41:16
Autor: ColgatesBilly
a co do tego wulkanu...
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:b7b66c82-157f-4b29-97e9-b8de1e750f0ae7g2000yqf.googlegroups.com...
czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly<
 awe

Człowiek nie musi być wielki wystarczy, że jest dobry.

Antenka

-- -- -- --

Dobry jest tylko Bog...

Kol

Data: 2010-04-16 06:05:40
Autor: DJ MC Donald Musk
a co do tego wulkanu...

news:b7b66c82-157f-4b29-97e9-b8de1e750f0ae7g2000yqf.googlegroups.com...> czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly<

i slugi Jego!

Data: 2010-04-16 03:31:16
Autor: Panslavista
a co do tego wulkanu...

[...]

Członek musi być żywotny.

Data: 2010-04-15 22:37:14
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:35:47 +0200, awe napisał(a):

czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly
awe

No przepraszam.

Jeśli prognozy się sprawdzą to przybędzie pies z kulawą nogą.

Oraz prezydenci Słowacji i Ukrainy - przyjadą. Rzeczywiście sama śmietanka.

Data: 2010-04-15 22:41:14
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:25xrxy0fsfdz$.1g41fsw35gg8e$.dlg40tude.net...

Oraz prezydenci Słowacji i Ukrainy - przyjadą. Rzeczywiście sama śmietanka.

Nie ... no k*rwa Ty to jesteś WY*EBANA W KOSMOS śmietanka!

Tomy M.

Data: 2010-04-15 23:40:56
Autor: ColgatesBilly
a co do tego wulkanu...
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:25xrxy0fsfdz$.1g41fsw35gg8e$.dlg40tude.net...
[...]

Panie Slowanie beda!!

Data: 2010-04-16 06:03:05
Autor: DJ MC Donald Musk
a co do tego wulkanu...
On 15 Kwi, 22:37, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Jeśli prognozy się sprawdzą to przybędzie pies z kulawą nogą.

Oraz prezydenci Słowacji i Ukrainy - przyjadą. Rzeczywiście sama śmietanka.

no i to jest wlasnie POkundlizm...
NIE JEST WAZNE czy przyjada.
wazne sa te kolejki przed palacem
a wulkan to sila wyzsza, ktora podkresla wage wydarzenia i pogrzebu...

I NIEBO ZAKRYJE SWOJE OBLICZE GDY SPRAWIEDLIWEGO GRZEBAC BEDA!
POWIADAM WAM!

Data: 2010-04-16 15:15:30
Autor: (heÂŽsk)
a co do tego wulkanu...
On Fri, 16 Apr 2010 06:03:05 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

 [...]

no i to jest wlasnie POkundlizm...

 pis-y szczekaja, swiat sie kreci dalej...

NIE JEST WAZNE czy przyjada.

 ale widowisko szlag trafi. prezes bedzie zniesmaczony.

wazne sa te kolejki przed palacem

 bardzo wazne. zwlaszcza dla prezesa pis.

a wulkan to sila wyzsza, ktora podkresla wage wydarzenia i pogrzebu...
  wez i zrob sobie baranka...
I NIEBO ZAKRYJE SWOJE OBLICZE GDY SPRAWIEDLIWEGO GRZEBAC BEDA!

 sadzisz, ze bedzie ulewa w dniu pogrzebu? wiesz, ze pyl wulkaniczny
 zmieszany z kroplami deszczu utworzy kwas siarkowy ?
POWIADAM WAM!

 dobrze godosz, dajcie mu piwa.
--

 HeSk

Data: 2010-04-16 16:30:14
Autor: cirrus
a co do tego wulkanu...
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:34728f83-9522-49ea-bc6f-74599d6b4e3612g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

PiS-okundlizm nie ma sobie rownych.

--
stevep

Data: 2010-04-16 05:59:22
Autor: DJ MC Donald Musk
a co do tego wulkanu...
On 15 Kwi, 22:35, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1rz7vze5m9ggt.eikp87pfef4s$.dlg40tude.net...> to chyba właśnie w Szczecinie jakąś taką dziwną "mgłę" nisko nad
> [...]

> natura
> zagra na nosie naburmuszonym klechom i prawactwu - i nawet berlińscy

czlowiek nie musi byc wielki ale nie powinien byc maly
awe

hehe :-)
piekne!

a co do tego wulkanu...