a co do tego wulkanu...

Data: 2010-04-15 22:36:50
Autor: Piotr
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:31:10 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

to chyba właśnie w Szczecinie jakąś taką dziwną "mgłę" nisko nad horyzontem
widać.

Ale co do samego wulkanu to śmiać mi się chce, bo okazać się może że natura
zagra na nosie naburmuszonym klechom i prawactwu - i nawet berlińscy
filharmonicy nie przylecą :)))))

To aż wulkanu ci trzeba zgrzesiu, żeby powalczyć z martwym Kaczyńskim?
Skąd w tobie tyle kundlizmu?
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-15 22:38:35
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:36:50 +0200, Piotr napisał(a):

To aż wulkanu ci trzeba zgrzesiu, żeby powalczyć z martwym Kaczyńskim?
Skąd w tobie tyle kundlizmu?

Żal mi zwykłych mieszkańców Krakowa i Warszawy z powodu tego cyrku jaki się
im urządzi.

Data: 2010-04-15 22:41:54
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kvjg0fjpivvd$.1vohepe4ghx8j$.dlg40tude.net...

Żal mi zwykłych mieszkańców Krakowa i Warszawy z powodu tego cyrku jaki się
im urządzi.

To weź się pierdol*ij z tego żalu na linę...

Tomy M.

Data: 2010-04-15 22:46:00
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:41:54 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

Jasne. Wulkan że akurat teraz wziął i wybuchł i dalej podkręca ocieplanie się
klimatu - to też wina lewactwa.

A swoją drogą - gdyby tak wybuchł tydzień wcześniej i lotów nad Europą by
zakazano przed 10 kwietnia to co by było? No... co?

Okropna ta Matka Natura. Pewnie feministka i lewaczka.

Data: 2010-04-15 22:55:56
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nfh84bcucmih$.cbe40bmifo69$.dlg40tude.net...

A swoją drogą - gdyby tak wybuchł tydzień wcześniej i lotów nad Europą by
zakazano przed 10 kwietnia to co by było? No... co?

Okropna ta Matka Natura. Pewnie feministka i lewaczka.

  Nie mierz wszystkich jedną miarą, gdyby moje
preferencje były normalne to siedziałbym teraz nie tutaj
tylko na forum swojej partii. Sęk w tym że ja nie
jestem prawicowcem, jestem patriotą, ale chcąc nie chcąc
jestem liberałem i kapitalistą (prowadzę prywatną firmę).
  Słucham tutaj lewych i prawych ... uczę się.

 Ale z drugiej strony: KTO ZA MŁODU NIE BYŁ SOCJALISTĄ,
TEN NA STAROŚĆ BĘDZIE SKURWYSYNEM.

 Tak więc słucham i lewej strony. Szanuję CHE, mimo że
jestem kapitalistą z krwi i kości. Co Ty na to?

  Denerwuje mnie jendak ubliżanie prezydentowi, bardzo mnie
kurwa denerwuje, bo świadczy nie o preferencjach politycznych
tylko o zwyczajnej głupocie.

Ja mogę rozmiawiać z każdą frakcją polityczną, ale
na Boga nie z durniami!

Tomy M.

Data: 2010-04-15 22:59:02
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
jestem liberałem i kapitalistą (prowadzę prywatną firmę).

Co się szczypać, trzeba było napisać że zajmujesz poczesne miejsce w
zarządzie KGHM Polska Miedź Spółka Akcyjna.

Data: 2010-04-15 23:06:18
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bmias0t17xsc.1hipxdfcmrt3i.dlg40tude.net...
jestem liberałem i kapitalistą (prowadzę prywatną firmę).

Co się szczypać, trzeba było napisać że zajmujesz poczesne miejsce w
zarządzie KGHM Polska Miedź Spółka Akcyjna.

  Niestety nie, jakoś socjalistyczne PGR'y nie były
mi pisane. KGHM to kołchoz ... nie ma nic wspólnego
z kapitalizmem.
  Ale blisko trafiłeś, spora część moich dochodów
pochodzi z KGHM, nie bezpośrednio ale jednak dokładanie
z KGHM :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-15 23:09:36
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:06:18 +0200, Tomy M. napisał(a):

  Niestety nie, jakoś socjalistyczne PGR'y nie były
mi pisane. KGHM to kołchoz ... nie ma nic wspólnego
z kapitalizmem.
  Ale blisko trafiłeś, spora część moich dochodów

Coś mi się zdaje że z PGRami masz - czy może raczej miałeś - sporo
wspólnego.

Data: 2010-04-15 23:54:50
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nz55km0jedry.ggymyu9dyn2s.dlg40tude.net...

Coś mi się zdaje że z PGRami masz - czy może raczej miałeś - sporo
wspólnego.

  Tym razem pudło, całą moja rodzina, kilka pokoleń
wstecz to kapitaliści, wszyscy zawsze mieli prywatne
przedsiębiorstwa, nawet za komuny jak również przed
obydwoma wojnami światowymi. Jesteśmy z dziada, pradziada
rzemieślnikami.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 02:55:38
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:54:50 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

"Kilka pokoleń wstecz" to nie było w Polsce PGR-ów.

Data: 2010-04-16 16:02:36
Autor: Tomy M.
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:qp1s0qoj8i6s.qhulkod8eyme$.dlg40tude.net...

"Kilka pokoleń wstecz" to nie było w Polsce PGR-ów.

I co z tego?
Nie pij tyle, bo chyba źle posty do wątków podpinasz.

pozdrowienia dla sołtysa!

Tomy M.

Data: 2010-04-16 16:15:45
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Fri, 16 Apr 2010 16:02:36 +0200, Tomy M. napisał(a):

[...]

To tobie się to zdarza (źle odpowiadać na posty, źle je podpinając) do
czego zresztą sam się przyznałeś.

I nie projektuj na mnie swoich problemów z alkoholem.

Data: 2010-04-15 22:44:22
Autor: Piotr
a co do tego wulkanu...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 22:38:35 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Dobre masz serce zgrzesiu, ale skąd ten kundlizm?
Piotr

Data: 2010-04-15 22:54:10
Autor: awe
a co do tego wulkanu...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:dqi4xvyx1m3o.1mrz8zzkkyq88$.dlg40tude.net...
[...]

ojca pewnie czesto nie bylo w domu
awe

Data: 2010-04-15 23:40:27
Autor: ColgatesBilly
a co do tego wulkanu...
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:kvjg0fjpivvd$.1vohepe4ghx8j$.dlg40tude.net...
[...]

Przypadkiem sie sklada, ze sa to miasta... Wisly i Legii.
Nie zebym sugerowal...

KoL

Data: 2010-04-16 06:04:32
Autor: DJ MC Donald Musk
a co do tego wulkanu...
On 15 Kwi, 22:38, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Skąd w tobie tyle kundlizmu?

Żal mi zwykłych mieszkańców Krakowa i Warszawy z powodu tego cyrku jaki się

zal ci wiec, ze Polacy chca wyrazic swoj bol....
a jak po ulicach paraduja pedaly to ci nie zal....

Data: 2010-04-16 15:16:07
Autor: (heÂŽsk)
a co do tego wulkanu...
On Fri, 16 Apr 2010 06:04:32 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]
> szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów"

zal ci wiec, ze Polacy chca wyrazic swoj bol....

 nie mow w imieniu Polakow...

a jak po ulicach paraduja pedaly to ci nie zal....

 grzesiowi pewnie nie ;o9)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-16 15:59:34
Autor: Grzegorz Z.
a co do tego wulkanu...
Dnia Fri, 16 Apr 2010 06:04:32 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

zal ci wiec, ze Polacy chca wyrazic swoj bol....
a jak po ulicach paraduja pedaly to ci nie zal....

Wam to się wszystko z dupą i pedałami kojarzyć musi?

Nawet wulkan?

a co do tego wulkanu...