a co z Travel Channel w nc+ ?

Data: 2013-04-02 21:58:50
Autor: Kuba
a co z Travel Channel w nc+ ?
Program TC w nc+ nie widnieje w ogóle, nawet w najwyższym pakiecie
ale słowa o jego usunięciu też nigdzie nie ma, jest info o zniknięciu 13Street, o TCM, i o paru innych które mnie nie interesują

poza tym skandal, że kanał History dołączyli tylko do najdroższego pakietu za 200zł - co za kretynizm !

Przy okazji, mi umowa na pakiet Optimum za 62 zł skończył się 31 marca i teraz przeszedłem automatycznie na czas nieokreślony na ten sam pakiet za 77zł i myślę, że poczekam czas jakiś i będę przyglądał się rozwojowi wypadków - być może na nową lepszą ofertę , bo nie wierzę że taka jak teraz zostanie, chyba że naprawdę szefostwo nc+ chce popełnić sepuku
Czy ktoś wie, gdybym teraz chciał wypowiedziec umowę to do kiedy ona będzie obowiązywać?

Data: 2013-04-03 09:29:15
Autor: Big Jack
a co z Travel Channel w nc+ ?
W wiadomości
*Kuba* napisał(-a):

Czy ktoś wie, gdybym teraz chciał wypowiedziec umowę to do kiedy ona
będzie obowiązywać?

Regulamin w rękę i wszystko będziesz wiedział. Prawdopodobnie wskoczyłeś na 3-miesięczny okres wypowiedzenia. Ale z racji zmian jakie nastapiły w ofercie zdaje się mógłbyś wypowiedzieć zdecydowanie szybciej - praktycznie już. Musisz skonfrontować zapisu umowy i regulaminu ze stanem faktycznym.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

a co z Travel Channel w nc+ ?